Anonym bruker Skrevet 9. september 2021 #26 Skrevet 9. september 2021 Baconsurra dadler. Kunne tenkt meg å spise meg mett på det. 😆 Anonymkode: 33131...9d1
Anonym bruker Skrevet 9. september 2021 #27 Skrevet 9. september 2021 Jeg elsker koldtbord! Must for meg er diverse spekeskinker, spekepølser, roastbiff, hjemmelaget potetsalat, eggerøre, grønn salat og noe godt brød til. Men ønsker gjerne også karbonader (med løk), kyllingspyd, gode kjøttboller, pastasalat (ikke noe sjømat oppi den), foccacia og fetaost. Og gode oster og kjeks. Og druer, melon og jordbær. Gjerne en annen potetrett enn potetsalat også (potetbåter, lun potetsalat el.). Anonymkode: 6e3f1...820
Anonym bruker Skrevet 9. september 2021 #28 Skrevet 9. september 2021 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Jeg elsker koldtbord! Must for meg er diverse spekeskinker, spekepølser, roastbiff, hjemmelaget potetsalat, eggerøre, grønn salat og noe godt brød til. Men ønsker gjerne også karbonader (med løk), kyllingspyd, gode kjøttboller, pastasalat (ikke noe sjømat oppi den), foccacia og fetaost. Og gode oster og kjeks. Og druer, melon og jordbær. Gjerne en annen potetrett enn potetsalat også (potetbåter, lun potetsalat el.). Anonymkode: 6e3f1...820 Må ta litt hensyn til hvor mye jeg får varmet opp, men det meste her skal vi ha. Anonymkode: db41c...0c9
Anonym bruker Skrevet 9. september 2021 #29 Skrevet 9. september 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Bytt ut koldtbord med tapas så snakker vi. Ellers, karbonader, kjøttboller, spekemat med eggerøre og potetsalat, god salat. Ikke så mye annet som frister på koldtbord. Roastbiff kanskje. Anonymkode: f3d4e...876 Hvorfor skal hun bytte ut koldtbord med tapas hvis de vil ha koldtbord? Tapas betyr jeg bare småretter/fingermat, så mener du at hun skal servere fra mindre skåler…? Eller at gjestene skal få servert skåler i stedet for å ta selv fra fat? Hun kan jo fint ha alle de rettene man gjerne får i Spania på et norsk koldtbord. Og hva er det som ikke frister på et koldtbord? Det finnes ingen regler for hva man må og ikke må ha. Anonymkode: d2022...0e5
Anonym bruker Skrevet 9. september 2021 #30 Skrevet 9. september 2021 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Sushi blir det ikke siden konfirmanten synes det er skikkelig ekkelt, men det andre skal vi ha. Anonymkode: db41c...0c9 Konfirmanten trenger da ikke spise alt. Vi hadde biff i konfirmasjonen. Konfirmanten hater grønnsaker, men vi serverte da det fordet, til alle andre. Anonymkode: 1a002...2df
Anonym bruker Skrevet 9. september 2021 #31 Skrevet 9. september 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvorfor skal hun bytte ut koldtbord med tapas hvis de vil ha koldtbord? Tapas betyr jeg bare småretter/fingermat, så mener du at hun skal servere fra mindre skåler…? Eller at gjestene skal få servert skåler i stedet for å ta selv fra fat? Hun kan jo fint ha alle de rettene man gjerne får i Spania på et norsk koldtbord. Og hva er det som ikke frister på et koldtbord? Det finnes ingen regler for hva man må og ikke må ha. Anonymkode: d2022...0e5 Koldtbord og tapas er ikke i nærheten av det samme engang. Anonymkode: 3b54a...845
Anonym bruker Skrevet 9. september 2021 #32 Skrevet 9. september 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Konfirmanten trenger da ikke spise alt. Vi hadde biff i konfirmasjonen. Konfirmanten hater grønnsaker, men vi serverte da det fordet, til alle andre. Anonymkode: 1a002...2df Hun trenger ikke spise alt, men akkurat denne dagen velger vi å dropoe de få rettene hun virkelig misliker. Anonymkode: db41c...0c9
Anonym bruker Skrevet 9. september 2021 #33 Skrevet 9. september 2021 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Koldtbord og tapas er ikke i nærheten av det samme engang. Anonymkode: 3b54a...845 Tapas er småretter og fingermat, ikke noe du spiser deg mett på. Koldtbord er en samling av mange forskjellige retter som man velger fra og som stort sett spises fra talerken med kniv og gaffel. Det er gjerne mye mat og lett å spise seg mett. Anonymkode: db41c...0c9
Anonym bruker Skrevet 9. september 2021 #34 Skrevet 9. september 2021 Herregud nå ble jeg sulten! Waldorfsalat og krepsehaler. Anonymkode: 28213...381
Anonym bruker Skrevet 9. september 2021 #36 Skrevet 9. september 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Hvorfor skal hun bytte ut koldtbord med tapas hvis de vil ha koldtbord? Tapas betyr jeg bare småretter/fingermat, så mener du at hun skal servere fra mindre skåler…? Eller at gjestene skal få servert skåler i stedet for å ta selv fra fat? Hun kan jo fint ha alle de rettene man gjerne får i Spania på et norsk koldtbord. Og hva er det som ikke frister på et koldtbord? Det finnes ingen regler for hva man må og ikke må ha. Anonymkode: d2022...0e5 Du er jo ikke så dum? Du vet jo at tapes er annen type mat enn tradisjonelt koldtbord. Derfor det er to ulike navn.... Anonymkode: f3d4e...876
November-spire-79 Skrevet 10. september 2021 #37 Skrevet 10. september 2021 Anonym bruker skrev (20 timer siden): Hvorfor skal hun bytte ut koldtbord med tapas hvis de vil ha koldtbord? Tapas betyr jeg bare småretter/fingermat, så mener du at hun skal servere fra mindre skåler…? Eller at gjestene skal få servert skåler i stedet for å ta selv fra fat? Hun kan jo fint ha alle de rettene man gjerne får i Spania på et norsk koldtbord. Og hva er det som ikke frister på et koldtbord? Det finnes ingen regler for hva man må og ikke må ha. Anonymkode: d2022...0e5 Nå var jo spørsmålet hennes hva vi ville hatt på et koldbord. Hun svarer at hun ville ha byttet ut det med tapas. Da liker hun sikkert det bedre. Kan ikke folk bare svare istedenfor å henge seg opp i hva andre skriver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå