Gå til innhold

Gutten min tisset ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Under spisebordet... Han gjør mye rart. Han er 4 år. Er det normalt? 

Anonymkode: c93de...b80

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ikke vært så bekymret, i og med at han bare er 4 år. Hva slags andre rare ting gjør han?

Anonymkode: 5b2f2...174

Skrevet

Det er normalt at 4-åringer gjør mye rart, men tisse under bordet har jeg ikke hørt om før...

Vi snakket om det i går faktisk, at når mine jenter som nå er 12 og 14 år gamle gikk i barnehagen så tisset de i en bøtte i skogen. "Alle gjorde det" sa de, det var liksom noe de måtte prøve, å ta med en bøtte fra sandkassen og tisse i den oppi skogen ;) 

Men tisset han på seg da, eller dro han ned buksa og tisset på gulvet?

Anonymkode: 514aa...456

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det er normalt at 4-åringer gjør mye rart, men tisse under bordet har jeg ikke hørt om før...

Vi snakket om det i går faktisk, at når mine jenter som nå er 12 og 14 år gamle gikk i barnehagen så tisset de i en bøtte i skogen. "Alle gjorde det" sa de, det var liksom noe de måtte prøve, å ta med en bøtte fra sandkassen og tisse i den oppi skogen ;) 

Men tisset han på seg da, eller dro han ned buksa og tisset på gulvet?

Han dro ned buksen for å tisse.

Det du forteller høres jo litt morsomt ut. Utforskende. Kreativt må jeg si ☺

Skrevet

Normalt og normalt… Jeg har ikke hørt om det før, men kan ikke si jeg ville blitt veldig bekymret. Prat med han om at det ikke ok å  gjøre, du 🙂 

Anonymkode: 89f6e...e62

Skrevet

Kan han ha hørt sangen "lang, lang rekke"? I en av variantene synger de at guttene er frekke fordi de tisser under bordet. Kan jo ha inspirert ham?

Anonymkode: fe5fb...b54

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Kan han ha hørt sangen "lang, lang rekke"? I en av variantene synger de at guttene er frekke fordi de tisser under bordet. Kan jo ha inspirert ham?

Anonymkode: fe5fb...b54

Haha, den er det lenge siden jeg har hørt.

Husker ungene her sang den....

"Lang lang rekke, guttene er frekke

vet du hva de gjorde, de tisset under bordet"

Slett ikke umulig at han har hørt den ;)

Skrevet

Min var 6 da han tisset i en matboks på lekerommet. Han er helt normal den dag i dag, 22 år nå 😆

Anonymkode: e53c1...335

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Min var 6 da han tisset i en matboks på lekerommet. Han er helt normal den dag i dag, 22 år nå 😆

Anonymkode: e53c1...335

Så pass 🤣

Skrevet

Tenker dette må være innafor. Hadde en kompis som klatret naken opp i et tre og bæsja. Han skulle prøve å være apekatt. 
Han er lege i dag så han virker ganske godt i hodet da. 😂😂😂

Anonymkode: 46a3c...df3

Skrevet

Broren min, som i dag er høyt utdannet og vellykket på alle måter hadde i 4-5 årsalderen en "bæsjeklubb" sammen med nabogutten der de bæsja i en isboks som de oppbevarte i dukkestua. Det lukta ikke spesielt godt da "bæsjeklubben" ble avdekket etter lengre tids virksomhet.

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Broren min, som i dag er høyt utdannet og vellykket på alle måter hadde i 4-5 årsalderen en "bæsjeklubb" sammen med nabogutten der de bæsja i en isboks som de oppbevarte i dukkestua. Det lukta ikke spesielt godt da "bæsjeklubben" ble avdekket etter lengre tids virksomhet.

😂😂😂

Anonymkode: eb5b8...356

Skrevet

Haha, jeg dør av latter. Denne tråden var helt fabelaktig. Datteren min bærsjet på stuegulvet en gang og spiste en edderkopp. Hun var litt yngre. De gjør mye rart, jeg ville ikke lagt for mye i hva de gjør i den alderen 😅

Anonymkode: ffc62...186

Skrevet

Jeg tisset i et glass på rommet mitt. Trolig for lat til å gå ned tenker jeg. 12 år. I dag er jeg renslig og hygienisk. Og hvis utdanningsnivået teller så er jeg halvveis inn i doktoravhandlingen.

Jeg spiste kjeks med krem mellom ved å gni massen mellom fingrene også, for deretter sleike det av. 

Anonymkode: 94873...615

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...