Gå til innhold

Dere med barn som har hatt korona.

Anbefalte innlegg

Hva var symptomer? Syvåringen min sier i dag at hun har slitt med hoste når hun løper i en uke nå. Hoster ikke noe hjemme som jeg har lagt merke til. Ble så i tvil om hun burde ta test. Det er skikkelig vrient å få det til, tar lang tid og masse overtalelse og lokking. Sist ble vi så stressa av de som skulle teste så det ble bare tull. Følte de var irriterte. 

Anonymkode: 5a350...6bf

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144421208-dere-med-barn-som-har-hatt-korona/
Del på andre sider

Fortsetter under...

En av mine var syk med feber og hoste, den andre hadde ingen symptomer. Barna har seriøst testet seg 25 ganger siste året (bor i Oslo), her tester vi ved minste tvil. Hvis du bor på et lite sted uten smitte, tror jeg kanskje jeg hvilke droppet det hvis ikke hun fikk feber eller ble dårligere. 

Anonymkode: fbc40...3be

Barnet var nærkontakt, ble derfor testet. Fikk positiv test, hadde ingen symptomer først. Ble ørlite snufsen og klødde litt i halsen etterhvert. Varte vel i etpartre dager, men holdt jo isolasjonen sin som påkrevd.

Vi trodde hun hadde vært heldig, men 4 uker etter ble hun lagt inn på sykehus med kraftig betennelse i kroppen. De fryktet hjernehinnebetennelse på sykehuset. Var heldigvis «bare» kraftig halsbetennelse. Hun fikk medisin intravenøs, og kom seg etterhvert. Fikk rett etter skolestart en ny halsbetennelse, gikk kjapt til fastlegen og fikk medisin. Legen mener at dette nok er ettervirkning av korona. Jenta var aldri syk tidligere.

Anonymkode: e0aca...f46

Annonse

Og dette er jo grunnen til at det er galskap med rødt nivå og massevaksinering av små barn. 30%av barna har ingen symptomer, 0.04% blir innlagt, og de har få liggedøgn på sykehus. Det er spinnvilt hva vi driver med. 

Anonymkode: d6e7e...1cd

Annonse

• Opprett ny...