Gå til innhold

Hva ville dere gjort her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 3 uker siden hadde jeg en venninne på lunsj. Jeg som tok kontakt og spurte om hun ville komme. Etter dette ikke hørt fra henne. Vente til jeg hører fra henne i håp om at hun har lyst å treffes? 

Anonymkode: 2eed0...915

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde selvsagt tatt kontakt hvis jeg ville være sammen med henne. 

Hvorfor nøler du med det?

Anonymkode: 196dd...0f4

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

For 3 uker siden hadde jeg en venninne på lunsj. Jeg som tok kontakt og spurte om hun ville komme. Etter dette ikke hørt fra henne. Vente til jeg hører fra henne i håp om at hun har lyst å treffes? 

Spør moren din. 

Anonymkode: cc4eb...294

Skrevet

Det går jo an å ringes eller meldes uten å ha en forventning om å møtes da...

Jeg skrev flere meldinger frem og tilbake med en venninne på messenger i går kveld, ingen nevnte å møtes, men det er jo koselig med litt kontakt. 

Bare ta kontakt du, spør hvordan hun har der. Trenger ikke være mer avansert enn det.

Anonymkode: 0c2b6...678

Skrevet

Går litt på min selvtillit og bekreftelse på at hun ønsker det. Det hadde vært det. Initativ og at jeg vet, 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Går litt på min selvtillit og bekreftelse på at hun ønsker det. Det hadde vært det. Initativ og at jeg vet, 

Noen er bedre til å ta initiativ enn andre, det betyr ikke at de andre ikke ønsker kontakt. 

Dette har du fått fortalt i uendelig mange tråder, hvorfor tar du det ikke til deg?

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Noen er bedre til å ta initiativ enn andre, det betyr ikke at de andre ikke ønsker kontakt. 

Dette har du fått fortalt i uendelig mange tråder, hvorfor tar du det ikke til deg?

Skjønner. Det er gjerne forskjell på det, men gjør noe med en dersom det blir mye meg. Vil de osv, masse spm, 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Skjønner. Det er gjerne forskjell på det, men gjør noe med en dersom det blir mye meg. Vil de osv, masse spm, 

Får prøve å ignorere det kanskje…

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Drit i henne.. hun driter i deg. Du kan få deg bedre venner. ALDRI ALDRI finn deg i ghosting. Få deg selvtillit. Klem ♥ 

Anonymkode: 32fa4...498

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Drit i henne.. hun driter i deg. Du kan få deg bedre venner. ALDRI ALDRI finn deg i ghosting. Få deg selvtillit. Klem ♥ 

Tusen takk. Håper hun gir en lyd på sikt.  

Skrevet

Om du traff henne fortere uker siden er du rimelig needy om du allerede lurer på hvorfor hun ikke har tatt kontakt. Ikke alle har behov for å møte deg hele tiden. Folk har liv. Tre uker er jo ingenting !

Anonymkode: 40195...4d0

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Viss ein skal kutte venner fordi dei ikkje har tatt kontakt på tre veker blir ein rimeleg fort vennelaus altså!! 

Hi, eg anbefalar òg sjølvtillit, til å ta kontakt med henne om du vil ha kontakt. Eg er visst blitt dårleg på å ta kontakt og er uendeleg glad for alle som tek kontakt sjølv om eg gløymer at det er min "tur". I andre periodar har det vore heilt omvendt og eg har vore den som har heldt oppe relasjonane ved å ta kontakt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Tusen takk. Håper hun gir en lyd på sikt.  

Eeeeeeler så er hun bare veldig opptatt, syk, mye på hjemmebane osv. Ta kontakt du. 

Anonymkode: d4eb0...743

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Om du traff henne fortere uker siden er du rimelig needy om du allerede lurer på hvorfor hun ikke har tatt kontakt. Ikke alle har behov for å møte deg hele tiden. Folk har liv. Tre uker er jo ingenting !

Anonymkode: 40195...4d0

Dette tenker jeg også. Det er kun familiemedlemmer jeg treffer ukentlig. Alle andre går det lengre tid i mellom, noen bare en måned; andre ser jeg ikke på mange år.

Anonymkode: f64c0...d54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...