Gå til innhold

Dere som fikk blødningsforstyrrelser av vaksina...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har regelmessig mensen siden jeg går på p-piller. Fikk mensen 3 dager etter dose to, da kom den en uke for tidlig. Jeg fikk helt ekstreme blødninger og blødde i nesten 3 uker i strekk. Fikk også ekstreme kramper i magen, kjennes ut som rier. Nå er det 2,5 mnd siden jeg tok dose 2 og jeg har hatt mensen 5 ganger på 2,5 mnd

Anonymkode: 09650...3b8

Annonse

Det er helt vilt hvor mange som får så sterke hormonelle problemer/blødninger pga. denne vaksinen.

Men EU og andre sier det er normalt for kvinner å ha mensen... at det er normalt å ha uregelmessig mens. Men det er jo ikke normalt å få så store endringer som mange har fått av denne vaksinen.

Såvidt meg bekjent finnes det ingen forskning foreløpig på om de som har fått slike blødningeforstyrrelser får problemer med fertilitet eller ikke etterpå. Jeg mener det er arrogant å avfeie dette som et større problem.

Anonymkode: 6f863...5c9

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det er helt vilt hvor mange som får så sterke hormonelle problemer/blødninger pga. denne vaksinen.

Men EU og andre sier det er normalt for kvinner å ha mensen... at det er normalt å ha uregelmessig mens. Men det er jo ikke normalt å få så store endringer som mange har fått av denne vaksinen.

Såvidt meg bekjent finnes det ingen forskning foreløpig på om de som har fått slike blødningeforstyrrelser får problemer med fertilitet eller ikke etterpå. Jeg mener det er arrogant å avfeie dette som et større problem.

Det er IKKE normalt å ha uregelmessig mens. Mensen skal være regelmessig. Hvis man får endring i mensmønsteret skal man oppsøke lege, for det kan være celleforandringer eller andre skumle greier. Jeg har aldri hørt at noen andre vaksiner (influensavaksine, vaksiner mot hepatitt, påfyll av barnevaksiner) har hatt slike vanlige bivirkninger. 

Milfy Way skrev (3 minutter siden):

Etter å ha hørt alle erfaringene forstår jeg ikke at noen tør å gi vaksinen til 13-14 år gamle jenter som akkurat har fått mensen. 

Bedre å blø enn å dø 💉🩸

Anonymkode: e55ec...eae

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Bedre å blø enn å dø 💉🩸

Anonymkode: e55ec...eae

Sier du det samme om de som døde av AZ-vaksinen også?

Det verste for 13-14-årige jenter er nok ikke å blø ekstra, men at det er et stort spørsmål hvordan slike endringer kan påvirke deres fertilitet i fremtiden. Det er jo altfor tidlig å si noe sikkert om det foreløpig.

Milfy Way skrev (20 minutter siden):

Det er IKKE normalt å ha uregelmessig mens. Mensen skal være regelmessig. Hvis man får endring i mensmønsteret skal man oppsøke lege, for det kan være celleforandringer eller andre skumle greier. Jeg har aldri hørt at noen andre vaksiner (influensavaksine, vaksiner mot hepatitt, påfyll av barnevaksiner) har hatt slike vanlige bivirkninger. 

Enig i at det ikke er normalt. Problemet er at det er blitt så "normalt" at altfor mange leger og forskere har begynt å se på det som normalen. Men det er jo typisk at kvinnehelseproblemer blir bagatellisert innen medisinsk forskning.

Annonse

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Fikk blødningsforstyrrelser og ble uplanlagt gravid. 

Anonymkode: dc43c...7d8

Akkurat det kan du vel ikke skylde på vaksinen for😉

Anonymkode: db812...3ec

• Opprett ny...