Anonym bruker Skrevet 7. september 2021 #1 Skrevet 7. september 2021 Det skal være foreldremøte på skulen. Alle klassetrinn på samme kveld. Først for foreldre på småtrinnet og deretter på mellomtrinnet før det blir foreldremøte klassevis. Vi har barn i 2. , 5. Og 7. Klasse. Hvilken bør prioriteres når vi skal gå klassevis? Anonymkode: 93ec2...3e0
Anonym bruker Skrevet 7. september 2021 #2 Skrevet 7. september 2021 Har aldri vært på et foreldremøte som ikke kunne vært sammenfattet i en kort infomail. Det er helt likegyldig hvilket dere velger. Anonymkode: 2d94a...84c
Anonym bruker Skrevet 7. september 2021 #3 Skrevet 7. september 2021 I hvert fall 7 kl ville jeg fått med meg. De andre er hipp som happ. Anonymkode: 49c7c...1f3
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 7. september 2021 #4 Skrevet 7. september 2021 Anonym bruker skrev (49 minutter siden): Det skal være foreldremøte på skulen. Alle klassetrinn på samme kveld. Først for foreldre på småtrinnet og deretter på mellomtrinnet før det blir foreldremøte klassevis. Vi har barn i 2. , 5. Og 7. Klasse. Hvilken bør prioriteres når vi skal gå klassevis? Anonymkode: 93ec2...3e0 Jeg ville ha valgt den klassen med det barnet jeg følte trengte det mest. Og jeg ville gitt tilbakemelding til skolen om at dette var en god løsning hvis de synes det kom for mange på foreldremøtene, siden dette ville føre til at færre kunne møte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå