Gå til innhold

Inge er glad i meg!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Alle har nok med seg selv. 

Greit å få bevis om ikke annet så er det ihvertfall ikke tvil om det!

Anonymkode: 0d29f...57e

At folk har nok med seg selv trenger ikke å bety at ingen er glad i deg.

Min erfaring er at i voksen alder så er folk veldig opptatt med mann, unger og jobb. De har ikke så ofte tid til venner. De kan være glade i deg for det.

Anonymkode: 9c0be...915

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

At folk har nok med seg selv trenger ikke å bety at ingen er glad i deg.

Min erfaring er at i voksen alder så er folk veldig opptatt med mann, unger og jobb. De har ikke så ofte tid til venner. De kan være glade i deg for det.

Anonymkode: 9c0be...915

Det å bli minnet på det i hverdagen hadde vært kjekt, 

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Nei, jeg tenker på andre og får lite tilbake og gir opp snart. 

Du gir og gir, men hvorfor? For å få? Du må begynne med deg selv, aksepter deg selv, si positive ting til deg selv og bli glad i deg selv FØRST. Da utstråler du kjærlighet og tiltrekker deg det.. Men nå tiltrekker du deg mangel på kjærlighet.. fordi du tenker på deg. Husk tanker er energi og likt tiltrekker likt. MADAME MIM 💚

Anonymkode: 5a220...59c

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Du gir og gir, men hvorfor? For å få? Du må begynne med deg selv, aksepter deg selv, si positive ting til deg selv og bli glad i deg selv FØRST. Da utstråler du kjærlighet og tiltrekker deg det.. Men nå tiltrekker du deg mangel på kjærlighet.. fordi du tenker på deg. Husk tanker er energi og likt tiltrekker likt. MADAME MIM 💚

Anonymkode: 5a220...59c

Da kan jeg bare gi opp da. Er ikke glad i meg selv og kommer aldri til å bli det! 

Hva gjør du da, for å holde kontakten med andre?

Her og så er det sjelden noen kontakter meg. Men jeg kontakter ofte de få vennene, og familien jeg har, så møtes vi iblant, og har det veldig koselig. Og jeg er virkelig ikke i tvil om at de er glad i meg. De har bare en hektisk hverdag, og da blir det jeg som får ta kontakt.

Anonymkode: 12117...c95

Annonse

Jeg er også sånn. Har MER enn nok med meg selv og mitt, dvs jobb og barn. Jeg har ikke overskudd til å tenke på alle andre, vennene mine er tross alt voksne mennesker som kan ta vare på seg selv. 

Jeg er utrolig glad i vennene mine og stiller opp om de trenger meg. Men vennene mine trenger ikke bekreftelse daglig eller ukentlig. 

Dette er normalt. 

Fikk melding av min nærmeste venninne i går: "herregud, september! Vi må rekke å møtes før oktober da🤪"

Fordi vi er travle med vårt, men om vi møtes en gang i mnd er det verdt det. Da er det oss to, ingen mobiltelefoner eller forstyrrende elementer. I mellomtiden oppdaterer vi hverandre med meldinger om det er viktig. 

Anonymkode: 3b994...6ac

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Er de? Jeg er deres mor og de er stuck med meg. Ungdom så føler heller
det er mest irritasjon på meg. 

De er mest på rommet eller med venner. Så er ikke mye med barna mine. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Synes at mennesker burde ha den evne og ha sympati for mennesker som ikke er like heldig som seg. På mennesker livet sitt, sykdom, økonomi osv. Det vil jeg si er et godt menneske og gode evner. 

Du synes synd på deg selv pga sykdom og økonomi, og vil at andre skal ha sympati med deg fordi du ikke er like heldig som dem?

Det er der du bommer, for folk orker ikke bruke tiden sin på de som suger all energi ut av dem. Du må rett og slett gi, gi uten at det gjøres for å få noe tilbake, for folk merker det skjønner du. 

De som gir uten forbehold, når de kan, de får noe tilbake også. De som ikke måler hvem som har gitt mest, som ikke er så opptatt av å alltid få like mye tilbake, de som ikke regner på det hele tiden, de får mer. 

Det er bare sånn det er.

Anonymkode: 0cd62...6c9

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ikke mann, men har barn. 

Men da husker du vel hvordan det er å ha småbarn og samtidig være i full jobb? Jeg har ikke tid til noe annet enn familie og jobb, følge opp barna med diverse aktiviteter. Sånn er det vel for de fleste.

Anonymkode: bef22...784

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...