Gå til innhold

«Rar» atferd på hunden..

Anbefalte innlegg

Skrevet

1 år gammel hund, og som første barn, som første hund! Alle tegn på avvik fra normalitet skaper bekymring og mammaforum blir redning! 🙈 

Vi kom fra kveldsstunden for en time siden. Etter det har han siklet masse, peser med munnen åpen og tungen lager nærmest tikke lyder. Kan ikke huske han spiste noe fra bakken, men mørk så skal ikke utelukke det heller..

Noen tips? Nå ligger han på rommet mitt, og sikrer meg garantert en dårlig natt med søvn😂

Anonymkode: 74fa1...fbb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi... En så ung hund skal ikke sikle og pese så lenge etter en vanlig tur. Og heller ikke lage klikkelyder. Det kan være hjertesvikt, men det er ikke lett å si uten å se hunden. Virker den slapp? Banker hjertet fort? Hjertet kjenner på du på siden. Er tannkjøttet blekt? Hvis dette ikke gir seg så ringer du dyrlegen i morgen tidlig.

Anonymkode: 3e6af...1fa

Skrevet

Orm?

Padde?

Gift?

Dyrlege!

Anonymkode: ca06e...11f

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

1 år gammel hund, og som første barn, som første hund! Alle tegn på avvik fra normalitet skaper bekymring og mammaforum blir redning! 🙈 

Vi kom fra kveldsstunden for en time siden. Etter det har han siklet masse, peser med munnen åpen og tungen lager nærmest tikke lyder. Kan ikke huske han spiste noe fra bakken, men mørk så skal ikke utelukke det heller..

Noen tips? Nå ligger han på rommet mitt, og sikrer meg garantert en dårlig natt med søvn😂

Tipper du har den i sengen?🤮

Anonymkode: bb839...3a9

Skrevet

Ikke normalt og burde helt klart sjekkes. Høres nesten ut som han har vært borti noe giftig. 

Skrevet

Tenker padde. Men…. min hund blir slik før tordenvær. Selv i solskinn og ikke uvær i sikte så varsler hunden min meg med dette. Så mye som to timer før kan hun begynne. Hun er veldig redd torden stakkars. 

Anonymkode: 290e0...d4d

Skrevet

Ar hunden sikler betyr gjerne at den er kvalm, min hund sikler i bilen...

Hvordan gikk natta?

Padder er giftige, men det er også planter o.l i naturen som er det.

Anonymkode: a4933...dde

Skrevet

Hi her.. han kastet opp rett etter jeg tok han inn på rommet våres. Han roet seg etter det og har gått lang tur i dag i marken. Var fin igjen etter oppkast (så ikke noe unormalt i oppkastet, men kanskje gift fra padde ja..).

Og ja - jeg som aldri skulle ha hund i sengen, og syntes det i utganspunktet er ekkelt.. Men det blir som når barna er syk, da er «alt» lov. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...