Gå til innhold

Diskusjon med venninne.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Vet ikke helt hva de har gjort henne. Men noen av de jeg vet har fått spørsmålet er folk jeg prøver unngå. De som himler med øynene over amatørmessige samlinger på skolen men gidder ikke være klassekontakt selv. De som vil at barna skal være med barn fra ressurssterke familier og setter stopper for vennskap med ikke egnede familier. 

Anonymkode: b7086...507

Helt seriøst, HI - du bør varsle barnevernet om dette, for denne venninnen din forstår ikke at hun med sin adferd og "oppdragelse" skader barna sine varig med måten hun er på.

Denne moren har altfor store personlige problemer til å greie å endre seg nok til det bedre alene. Hun trenger hjelp!

Meld fra til barnevernet, så kan hun der i det minste få foreldreveilediningskurs. Alternativt hadde jeg bedt henne kontakte helsestasjon og/eller bv selv for å be om hjelp og kurs. Men da ville jeg også forventet å få et eller annet bevis for at hun faktisk gjør det og faktisk gjennomfører kurs.

Du kan ikke vite dette uten å gjøre noe med det. Hun trenger profesjonell hjelp om hun ikke skal skade barna sine mer enn hun allerede har gjort!

Anonymkode: ededc...640

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Vet ikke helt hva de har gjort henne. Men noen av de jeg vet har fått spørsmålet er folk jeg prøver unngå. De som himler med øynene over amatørmessige samlinger på skolen men gidder ikke være klassekontakt selv. De som vil at barna skal være med barn fra ressurssterke familier og setter stopper for vennskap med ikke egnede familier. 

Anonymkode: b7086...507

Hun viser de jo bare at de har rett i at de ikke er en familie de vil være sammen med. Skjønner hun egentlig hva hun gjør mot ungene sine, hvem synes det er gøy at andre foreldre synes ungen sin er en frekk liten drittunge.

Anonymkode: 3e6c2...f75

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Jøjemeg, og dere er gamle nok til å ha skolebarn?

Oppførselen hennes viset en modenhet som en ungdomsskoleelev....

Anonymkode: fe75f...7de

Altså, jeg jobber med ungdomsskoleelever. De er IKKE så umodne og stygge med andre.

Anonymkode: 9c23a...7cf

Skrevet

Er det noe barn har greie på, så er det hvem som er foreldre til andre barn.

Så når hun ber barna om  spørre dette så forstår barna at det er slemt ment. 

Veldig spesielt å trene opp barn til å mobbe. Og jeg tror garantert ikke dette er den eneste "rampestreken" barna er vitne og deltakere i

Anonymkode: b1703...3ab

Skrevet

Skrullete kjerring med ekstremt rare prioriteringer. Og sannsynligvis med et elendig selvbilde, hun er jo bare misunnelig og full av mindreverdskomplekser.

Anonymkode: 26d65...76b

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 timer siden):

De som vil at barna skal være med barn fra ressurssterke familier og setter stopper for vennskap med ikke egnede familier. 

Og det synes du er rart? Se deg i speilet. Si meg hvem du omgås og jeg skal si deg hvem du er.

Anonymkode: 75389...e40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...