Anonym bruker Skrevet 6. september 2021 #1 Skrevet 6. september 2021 Ok. Min venninne og jeg skriver dette sammen her nå. Kort fortalt. Min venninne bruker sine barn til å ramme de andre mødrene på skolen som tror de er så mye bedre enn andre. Hun får de rett og slett til å spørre disse damene om de er bestemoren til barna sine. Jeg synes det er problematisk fordi hun a) bruker barna sine. b) det er litt slemt. Min venninne synes det er veldig artig når de gjør det og ler godt når hun kommer hjem. Hva tenker dere? Uskyldig gøy eller over streken. Vi er fortsatt gode venninner uansett altså. 😂 Anonymkode: b7086...507
Anonym bruker Skrevet 6. september 2021 #3 Skrevet 6. september 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Ok. Min venninne og jeg skriver dette sammen her nå. Kort fortalt. Min venninne bruker sine barn til å ramme de andre mødrene på skolen som tror de er så mye bedre enn andre. Hun får de rett og slett til å spørre disse damene om de er bestemoren til barna sine. Jeg synes det er problematisk fordi hun a) bruker barna sine. b) det er litt slemt. Min venninne synes det er veldig artig når de gjør det og ler godt når hun kommer hjem. Hva tenker dere? Uskyldig gøy eller over streken. Vi er fortsatt gode venninner uansett altså. 😂 Anonymkode: b7086...507 Det er da jeg tenker; dere er altfor umodne til å være foreldre. Anonymkode: 3f093...e48
Anonym bruker Skrevet 6. september 2021 #5 Skrevet 6. september 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det er da jeg tenker; dere er altfor umodne til å være foreldre. Anonymkode: 3f093...e48 Jeg er totalt uenig med henne. Men slutter ikke å være venn for det da. Anonymkode: b7086...507
Anonym bruker Skrevet 6. september 2021 #6 Skrevet 6. september 2021 Og dere er gamle nok til å være foreldre? Anonymkode: 8b468...d5f
Anonym bruker Skrevet 6. september 2021 #7 Skrevet 6. september 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Ok. Min venninne og jeg skriver dette sammen her nå. Kort fortalt. Min venninne bruker sine barn til å ramme de andre mødrene på skolen som tror de er så mye bedre enn andre. Hun får de rett og slett til å spørre disse damene om de er bestemoren til barna sine. Jeg synes det er problematisk fordi hun a) bruker barna sine. b) det er litt slemt. Min venninne synes det er veldig artig når de gjør det og ler godt når hun kommer hjem. Hva tenker dere? Uskyldig gøy eller over streken. Vi er fortsatt gode venninner uansett altså. 😂 Anonymkode: b7086...507 Jeg tenker at venninna di er en selvsentrert idiot, og at de andre foreldrene garantert ler bak ryggen hennes. Jeg tenker og at du bør være skamflau for å være venninne med hun. Anonymkode: 3e6c2...f75
Anonym bruker Skrevet 6. september 2021 #8 Skrevet 6. september 2021 Jøss... vet ikke helt hva annet jeg kan si... Bare så utrolig barnslig, umodent og latterlig. HVILKET normalt, oppegående menneske holder på sånn?? Anonymkode: 9c23a...7cf
Anonym bruker Skrevet 6. september 2021 #9 Skrevet 6. september 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Jøss... vet ikke helt hva annet jeg kan si... Bare så utrolig barnslig, umodent og latterlig. HVILKET normalt, oppegående menneske holder på sånn?? Anonymkode: 9c23a...7cf Svaret er ingen. Venninna er et dårlig menneske og en dårlig mor som bruker egne barn for å skjule sin egen utilstrekkelighet. Anonymkode: c18ea...2be
Anonym bruker Skrevet 6. september 2021 #10 Skrevet 6. september 2021 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Ok. Min venninne og jeg skriver dette sammen her nå. Kort fortalt. Min venninne bruker sine barn til å ramme de andre mødrene på skolen som tror de er så mye bedre enn andre. Hun får de rett og slett til å spørre disse damene om de er bestemoren til barna sine. Jeg synes det er problematisk fordi hun a) bruker barna sine. b) det er litt slemt. Min venninne synes det er veldig artig når de gjør det og ler godt når hun kommer hjem. Hva tenker dere? Uskyldig gøy eller over streken. Vi er fortsatt gode venninner uansett altså. 😂 Anonymkode: b7086...507 Det er ikke "litt slemt", det er manipulerende psykopatoppførsel. Anonymkode: eb3be...161
Anonym bruker Skrevet 6. september 2021 #11 Skrevet 6. september 2021 Dette er også en form for psykisk mishandling av barna hennes, de blir brikker i en syk mors lek/spill. Anonymkode: eb3be...161
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 6. september 2021 #12 Skrevet 6. september 2021 Hun er et dårlig menneske og en dårlig mor. En dårlig mor er man alltid når man bruker barn til egen vinning, men at hun også får dem til å bli uglesett og mislikt er veldig spesielt… Jeg ville hatt problemer med å omgås dette menneske, i frykt for at hun skulle kunne påvirke mine barn også🥵
Anonym bruker Skrevet 6. september 2021 #13 Skrevet 6. september 2021 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Det er ikke "litt slemt", det er manipulerende psykopatoppførsel. Anonymkode: eb3be...161 Tenkte det samme. Ikke normal oppførsel. Stakkars barn. Anonymkode: 4b095...3d0
Anonym bruker Skrevet 6. september 2021 #14 Skrevet 6. september 2021 Huff. Sånne vulgære unge mødre taper alltid. Anonymkode: 75389...e40
Anonym bruker Skrevet 6. september 2021 #15 Skrevet 6. september 2021 Helt utrolig dårlig modellering av atferd for ungene hennes. Hva slags voksne ønsker hun at de skal bli? Hva vet venninna di forresten om hvordan "de perfekte" har det hjemme? Perfekt er jo hennes tolkning. Utrolig barnslig og bedriten oppførsel. Jeg ville ikke vært venn med henne, men slipper heldigvis det. Anonymkode: e7de6...e5d
Anonym bruker Skrevet 6. september 2021 #16 Skrevet 6. september 2021 Hva sier venninnen om tilbakemeldingene da? Jeg kan jo tippe på at vi er ‘hovne drittkjerringer som tror vi er bedre enn andre’? Anonymkode: c18ea...2be
Anonym bruker Skrevet 6. september 2021 #17 Skrevet 6. september 2021 Jøjemeg, og dere er gamle nok til å ha skolebarn? Oppførselen hennes viset en modenhet som en ungdomsskoleelev.... Anonymkode: fe75f...7de
Anonym bruker Skrevet 6. september 2021 #18 Skrevet 6. september 2021 Ufattelig barnslig. Av dere begge, forøvrig. Anonymkode: b1a9a...79d
Anonym bruker Skrevet 6. september 2021 #19 Skrevet 6. september 2021 Jeg håper dette er dårlig trolling! Hvis det mot formodning ikke et trolling så står saken slik at din venninne ikke er moden nok til å kunne yte god nok omsorg og oppdragelse av barna sine. Hun er også så stokk dum at hun ikke forstår at hun avslører sin egen udugelighet som mor når hun oppfører seg sykelig manipulerende. Hun er dessverre også så lite intelligent at hun ikke forstår at hun på den måten skader sine barn og deres rykte og fremtid. Hun er også tydeligvis for dum til å forstå at hun på denne måten lærer ungene sine at mobbing og latterliggjøring av personer som aldri har gjort dem noe er helt akseptabel oppførsel. Din venninne oppdrar sine barn til å bli tapere i samfunnet, på ene eller andre måten. Hadde jeg visst hvem dette var ville jeg varslet barnevernet, fordi det hun gjør er forferdelig ødeleggende for barna og det vil stigmatisere dem. Det er sykelig adferd av denne moren. En god venninne av henne ville varslet bv for lenge siden og fortalt hvor store problemer denne moren har og hvor negativt hun manipulerer barna sine. Anonymkode: ededc...640
Anonym bruker Skrevet 6. september 2021 #20 Skrevet 6. september 2021 Tanken som slo meg var: det er ikke rart det er så mye netthets som det er. Hun lærer faktisk barna sine at det er greit å hetse andre, dermed kommer det til å fortsette med klassekamerater, skoleelever og på nett. Ja, det er kanskje litt uskyldig morro, men for flere er dette ikke det. Moren til min veninne mistet og mistet og fikk sitt første barn når hun var 42år gammel. Ja, hun bar gammel når hun fikk barn, men det var da hun fikk barn og hadde hun fått høre slikt er jeg sikker på at det hadde såret og tatt frem mange såre minner. Jeg var ung mor og fått høre mye rart. Eller, jeg var 20år når jeg ble mor så jeg var ikke så ung, men såpass ung at jeg har fått høre det mange ganger og blitt oversett siden jeg var så ung. Mentalt så var jeg ikke så ung, det har mine unger sagt flere ganger også. 18åringen er oppgitt over noens foreldre som fortsatt oppfører seg som de er ungdommer, de burde ha voskt opp før de fikk barn sier hun. Anonymkode: 25673...74c
Anonym bruker Skrevet 7. september 2021 #21 Skrevet 7. september 2021 Takk for svar. Jeg har sendt henne alle meldinger på Mail. Hun så de første svarene i går og ble nok litt overrasket over svarene. De siste er totalslakt så jeg håper hun tar det til seg at dette ikke er ok. Jeg skjønner ikke de som er sur på MEG for at hun driver med dette? Jeg sier jo dette ikke er ok. Jeg hadde håpet på totalslakt slik hun får slik at hun forstår hvor feil dette er. Anonymkode: b7086...507
Anonym bruker Skrevet 7. september 2021 #22 Skrevet 7. september 2021 Syns ikke det er ok oppførsel, men lurer litt på hva det er de andre mødrene har gjort/sagt, som får henne til å gjøre dette. Anonymkode: 1553f...5bc
Anonym bruker Skrevet 7. september 2021 #23 Skrevet 7. september 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Syns ikke det er ok oppførsel, men lurer litt på hva det er de andre mødrene har gjort/sagt, som får henne til å gjøre dette. Anonymkode: 1553f...5bc Vet ikke helt hva de har gjort henne. Men noen av de jeg vet har fått spørsmålet er folk jeg prøver unngå. De som himler med øynene over amatørmessige samlinger på skolen men gidder ikke være klassekontakt selv. De som vil at barna skal være med barn fra ressurssterke familier og setter stopper for vennskap med ikke egnede familier. Anonymkode: b7086...507
Anonym bruker Skrevet 7. september 2021 #24 Skrevet 7. september 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Vet ikke helt hva de har gjort henne. Men noen av de jeg vet har fått spørsmålet er folk jeg prøver unngå. De som himler med øynene over amatørmessige samlinger på skolen men gidder ikke være klassekontakt selv. De som vil at barna skal være med barn fra ressurssterke familier og setter stopper for vennskap med ikke egnede familier. Anonymkode: b7086...507 Og slik hun og barna oppfører seg, så gjør hun dem jo bare en tjeneste ved å indikere at de har gjort noe klokt ved å ta avstand fra og ekskludere dem... Anonymkode: eb3be...161
Anonym bruker Skrevet 7. september 2021 #25 Skrevet 7. september 2021 I all verden. Dette er første gang jeg har hørt om en forelder som aktivt prøver å få barna sine mislikt! Og det med dobbel effekt - de blir umiddelbart mislikt for det de sier OG de utvikler dårlige mobberpersonligheter hvis dette er noe mor driver aktivt med. Det er det jo virkelig det motsatte av hva alle andre foreldre prøver på. Hvis mor lykkes med prosjektet sitt, skaper hun barn som kommer til å velges bort av venner, på skole og i arbeidsliv på sikt. Det er relativt godt dokumentert at empatiske og høflige barn har det betraktelig lettere i livet. Jeg hadde faktisk tenkt å skrive noe ironisk og morsomt om dette, men det er for alvorlig. Det er en slags mishandling hun driver med. Anonymkode: 7a55a...894
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå