Gå til innhold

Opplever enorm/unormal tretthet etter dose to. Når gir det seg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dere som ble trøtt av vaksinen - når slo det til? Jeg ble veldig trøtt da feberen ga seg dagen etter, men så ga trøttheten seg etter at jeg sov halve dagen. Seks dager etter vaksinen kom trøttheten tilbake og jeg sliter fortsatt med den tre uker etter, men jeg vet jo ikke om det er av vaksinen. 

Anonymkode: f003d...305

Annonse

Her jeg bor hører jeg stadig flere som har slitt langvarig med veldig og unormal slitenhet etter vaksinen. Flere av dem er personer med veldig god helse og spreke, men som nå i tre-fire har hanglet etter vaksinen.

Anonymkode: 8d650...0f9

Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Her jeg bor hører jeg stadig flere som har slitt langvarig med veldig og unormal slitenhet etter vaksinen. Flere av dem er personer med veldig god helse og spreke, men som nå i tre-fire har hanglet etter vaksinen.

Anonymkode: 8d650...0f9

Jeg sliter enda med å være trøtt og ukonsentrert, hodepine og slapphet. To av kollegene har samme symptomer. Vi har alle veldig god helse. 

Jeg sliter og mye med trøtthet og en del hodepine etter jeg tok vaksinen for to uker siden. Tenkte at det burde ha gitt seg nå, så gikk utifra at jeg har for mye å gjøre på jobb. Så litt godt å se at flere sliter med det samme. 

fikk moderna som Nr 2

• Opprett ny...