Gå til innhold

Liker du å være gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor/hvorfor ikke?

Jeg hadde fryktelig bekkenløsning og halsbrann og var stor som et hus alle gangene, men jeg elsket likevel å være gravid. Tenk å være mann og aldri få oppleve at noen vokser og lever i deg.

Anonymkode: 35573...227

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg likte det.

Hadde noen plager jeg også, og hadde enorm mage alle gangene, men følelsen av å gå gravid likte jeg godt.

Anonymkode: 7be2c...88c

Skrevet

JA!!! Jeg har perfekte svangerskap. Ingen plager, sprek og frisk. Liten lett mage og veldig lykkelig og harmonisk. Barseltiden derimot er slitsom. 

Anonymkode: efa8c...9cc

Skrevet

Nei, dessverre. Med hypermesis i hele svangerskapet x 4 var det en kamp jeg virkelig led meg gjennom. 

Jeg syns også at det var litt kreepy på slutten når man faktisk så at det var et menneske inni der🙈

Men trivdes med magen og følte meg pen, de få gangene jeg klarte å stelle meg og være ute blant folk. 

Barseltiden elsket jeg. 

Anonymkode: cd73d...872

Skrevet

Ja, det likte jeg. Ikke alle plagene, selvfølgelig, og dem hadde jeg en del av, men jeg elsket følelsen av å bære på et barn og kjenne bevegelsene. Har vært gravid fire ganger. 

Anonymkode: 4602a...0c7

Skrevet

Elsker det. Hadde litt plager, men totalt sett god form. Fantastisk å se magen vokse og kjenne på bevegelsene inni der. Synes jeg så så flott ut med den store magen. Har vært gravid to ganger og får nok aldri oppleve det igjen da to barn er nok for oss. 

Anonymkode: 2b6c9...394

Gjest Ambivalent
Skrevet

Ja det er koselig. Men tredje trimester er ikke fullt så koselig må sies😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...