Anonym bruker Skrevet 6. september 2021 #1 Skrevet 6. september 2021 Hva tenker dere om dette? Når du har bursdag så kommer det folk som nesten aldri ber deg i bursdag? De ber seg selv liksom. Anonymkode: 2f160...18f
Anonym bruker Skrevet 6. september 2021 #2 Skrevet 6. september 2021 Du tenker at folk stikker innom uanmeldt? Da får vel du gjøre det samme når e har bursdag da...... Jeg er voksen og har mer enn nok med å lage feiring til ungene i huset. Jeg pleier ikke å feire egen bursdag med mindre det er runde år. Da pleier vi å invitere til skikkelig fest. Ingen som stikker uanmeldt innom på slike fester. Anonymkode: 22e26...159
Anonym bruker Skrevet 6. september 2021 #3 Skrevet 6. september 2021 Du ber dem ikke i din bursdag, de ber deg ikke i sin, men de ber seg selv når du har bursdag? Da tenker jeg at du har misforstått noe og kan møte opp uinvitert til deres bursdag. (Puh, jeg blir sliten bare av å tenke at dette kan være en problemstilling for voksne folk) Anonymkode: d5bb7...3d9
Anonym bruker Skrevet 6. september 2021 #4 Skrevet 6. september 2021 Kjempehyggelig! Tenk at de ønsker å gratulere og vise at de bryr seg selv om jeg ikke har gjort det samme for dem. Anonymkode: 7a01d...aee
Anonym bruker Skrevet 6. september 2021 #5 Skrevet 6. september 2021 Veldig koselig! Anonymkode: 66a06...f55
Anonym bruker Skrevet 6. september 2021 #6 Skrevet 6. september 2021 Jeg tenker at dette er mennesker som har et annet syn på det enn deg. De mener at man ikke inviterer til bursdag, man stikker innom de man er glad i og viser de litt oppmerksomhet uoppfordret. De gir det til deg, selv om du ikke pleier gi det til dem... Anonymkode: 5d1d1...a72
Anonym bruker Skrevet 6. september 2021 #7 Skrevet 6. september 2021 Jeg tenker dette er en problemstilling når man er 18 år. Anonymkode: dec51...83e
Anonym bruker Skrevet 6. september 2021 #8 Skrevet 6. september 2021 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Du ber dem ikke i din bursdag, de ber deg ikke i sin, men de ber seg selv når du har bursdag? Da tenker jeg at du har misforstått noe og kan møte opp uinvitert til deres bursdag. (Puh, jeg blir sliten bare av å tenke at dette kan være en problemstilling for voksne folk) Anonymkode: d5bb7...3d9 Ja, tenk deg det 😲 Anonymkode: 2f160...18f
Anonym bruker Skrevet 6. september 2021 #9 Skrevet 6. september 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg tenker at dette er mennesker som har et annet syn på det enn deg. De mener at man ikke inviterer til bursdag, man stikker innom de man er glad i og viser de litt oppmerksomhet uoppfordret. De gir det til deg, selv om du ikke pleier gi det til dem... Anonymkode: 5d1d1...a72 Jeg pleier alltid å gi gave men synes det er litt rart å invitere seg selv liksom. Jeg har ikke lyst å feire bursdag og ha besøk men må det hvert år, fordi folk ikke forstår at jeg ikke vil ha besøk. Får være rar, samma det. Anonymkode: 2f160...18f
Anonym bruker Skrevet 6. september 2021 #10 Skrevet 6. september 2021 Greit for meg så lenge de har med gave 😄 Er mer lei av de som tropper opp invitert og aldri har med gave, til tross for at de alltid får selv. Anonymkode: 22006...921
Anonym bruker Skrevet 6. september 2021 #11 Skrevet 6. september 2021 Jeg hater å feire bursdagen min, så jeg er ikke hjemme den dagen. Enten jobber jeg ekstra, eller så tar jeg med barna ut og spise Anonymkode: a1df1...d3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå