Gå til innhold

Ideal of Sweden-deksler, oppskrytt?

Anbefalte innlegg

Har iPhone 11, og kjøpte meg et slikt deksel i går da jeg ser «alle» har det. Men, må si jeg ble rimelig skuffet. Veldig fint å se på, men det beskytter jo telefonen veldig lite. Det er jo ikke beskyttelse på hele øverste delen av telefonen (hvorfor ikke det egentlig?), og nederst beskytter det bare bittelitt av hjørnene. Stiv pris når mtp dette syns jeg. Hva syns dere om disse dekslene? (Små problemer, jeg vet😅)

Anonymkode: 4fe58...e4a

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144421094-ideal-of-sweden-deksler-oppskrytt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Skikkelig dårlig. Blir ødelagt med en gang nesten 

Anonymkode: b85a3...7ef

Det kan godt hende. Nå er mitt helt nytt, så det jeg reagerer mest på at at dekslet beskytter omtrent bare halve telefonen😒

Begge ungene har/hatt det og de er ikke imponert. De har det kun for å følge moten. Yngste kjøpte en på Power sist hun bytta telefonen, for da skulle hun vist ha noe som var duganes. 

Ungene mobber meg for gammel telefon og gammeldags deksel, men jeg har enda ikke ødelagt en mobil, så da får jeg bare være gammeldags. Faktisk min telefon de stjeler når de skal gjøre noe som kan bety at en mobil er litt utsatt. 

Anonymkode: 06314...63e

Annonse

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Jeg har deksel derfra, bare fordi det hadde så pene blomster på. Det har nå holdt et års tid og jeg syns det beskytter like mye som andre deksel? Det må jo ha åpning for lading, lyd osv?

Anonymkode: 12e85...f3f

Ja, men det beskytter underdelen av telefonen veldig dårlig. I tillegg som jeg skrev i hi så dekker ikke dekslet hele toppen av telefonen. I allefall ikke på iPhone 11. De fleste andre deksler dekker jo stort sett hele telefonen. 

Ja samme erfaring her, ønsket meg de lenge fordi jeg synes de er fine, men blir fort ødelagt. Har sånt hardt deksel med marmor utseende, det fikk en sprekk første gangen jeg mistet det i bakken, og lommebokdeksel, å det begynte og flasse etter noen uker bare. 

Anonymkode: 1065a...0b8

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Den jeg har dekker alt. Hatt i to år nå. Like fin og hel. Hvorfor kjøper du en som ikke dekker alt? Du ser den jo i butikken og ser jo dette der. 

Anonymkode: d0c7e...bc6

Hva slags telefon har du? For sånne vanlige deksler fra Ideal dekker ikke alt på iPhone 11 i allefall. Hadde det litt travelt, så tenkte ikke over det i butikken. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Har hatt 2 forskjellige cover fra ideal of S. Hatt de i mange år og de funker supert. Skjønner ikke hva dere snakker om?

Anonymkode: 5208c...e57

Hvis du googler bilder av dette dekslet og iPhone 11 og et vanlig silikondeksel for eks, så skjønner du hva som menes. Dekselet dekker ikke alle kanter av telefonen. 

Annonse

Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Hva slags telefon har du? For sånne vanlige deksler fra Ideal dekker ikke alt på iPhone 11 i allefall. Hadde det litt travelt, så tenkte ikke over det i butikken. 

Hadde 7. byttet forrige uke. Har 12 nå og bruker foreløpig et iPhone deksel. 

Anonymkode: d0c7e...bc6

Jeg har Apple sitt originale deksel til iPhone 12. Silikon har jeg, men finnes i skinn mm. 
Det dekker hele mobilen, og har også en liten forhøyet kant rundt skjermen så skjermen ikke knuser hvis den lander med skjermen ned. Alle barna mine har denne typen deksel til sine iphoner, og ingen har knust skjerm. 
Mannen derimot, som har et «fancy» deksel hvor det meste av telefonen er ubeskyttet, måtte nettopp ta ut ny telefon pga skade og knust skjerm. Han er da den eneste i familien som får telefoner av arbeidsgiver. 

Anonymkode: 97697...dec

Anonym bruker skrev (1 time siden):

De færreste deksler dekker hele bunn og topp på iPhone - helt uavhengig av merke. 

Anonymkode: 2a3f1...782

Det finnes da mange deksler som gjør det. Jeg har flere andre deksler, og barna mine har, og alle dekker rundt hele telefonen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...