Anonym bruker Skrevet 5. september 2021 #1 Skrevet 5. september 2021 Vi skal gjøre ferdig «hovedbadet» i huset. Rommet er på rett i overkant av 20 kvadrat, og det er lagt opp til at både vaskeservant, toalett, dusj og badekar står langs to av veggene (som deler hjørne). Hvordan kan vi få fylt/møblert resten av rommet så det ikke ser tomt ut? Anonymkode: 43d6d...d41
Anonym bruker Skrevet 5. september 2021 #2 Skrevet 5. september 2021 Vi har to høyskap på badet vårt, god plass til håndklær osv Så har vi en kommode. I tillegg har vi en kurvstol, deilig med et sted å sitte på badet synes jeg. Vi har også et sånt hådkletørkestativ på veggen, mange fine å velge mellom der, både elektriske/varme og vanlige uten varme. Helt genialt å henge badehåndklær på. https://www.google.com/search?q=håndkletørker&sxsrf=AOaemvILmXvlJNEpnS9WIySyKN5iLdQl-A:1630833907827&source=lnms&tbm=isch&sa=X&sqi=2&ved=2ahUKEwiYyY3ewefyAhV0QjABHXaWAvUQ_AUoAXoECAEQAw&biw=1242&bih=597 Anonymkode: ae09b...653
Anonym bruker Skrevet 5. september 2021 #3 Skrevet 5. september 2021 Hva bruker dere det store badet til? Store skap til oppbevaring av klær, sengetøy, håndklær ol? Tre dusjer så flere kan duske på en gang? Båser til flere toaletter? Stelleplass for hunder? Selv hadde jeg villet delt av og hatt et ekstra toalettrom eller en bod. Anonymkode: bab9b...0cf
Anonym bruker Skrevet 5. september 2021 #4 Skrevet 5. september 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hva bruker dere det store badet til? Store skap til oppbevaring av klær, sengetøy, håndklær ol? Tre dusjer så flere kan duske på en gang? Båser til flere toaletter? Stelleplass for hunder? Selv hadde jeg villet delt av og hatt et ekstra toalettrom eller en bod. Anonymkode: bab9b...0cf Vi har bad på 18,5 kvm, noe som var helt ekstremt praktisk da de fire barna våre var små. Det var rett og slett plass til å ha flere inne om gangen og få unna ulikt morgenstell på én gang. Anonymkode: 33bd4...74b
Anonym bruker Skrevet 5. september 2021 #5 Skrevet 5. september 2021 Ville definitivt hatt to vasker. Også ville jeg lekt meg endel med nisjer og skillevegger. Dobbel dusj. Anonymkode: e04ee...4a4
Anonym bruker Skrevet 5. september 2021 #6 Skrevet 5. september 2021 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Vi har bad på 18,5 kvm, noe som var helt ekstremt praktisk da de fire barna våre var små. Det var rett og slett plass til å ha flere inne om gangen og få unna ulikt morgenstell på én gang. Anonymkode: 33bd4...74b Vårt største bad er på 6,5m2. Nå har vi bare 2 barn (nå tenåringer), men vi har aldri savnet noe større. Et ekstra badekar kunne vært godt noen ganger, men da barna var små tok vi som oftest morgenstellet for begge to på det lille badet (3m2). Anonymkode: bab9b...0cf
Anonym bruker Skrevet 5. september 2021 #7 Skrevet 5. september 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Vårt største bad er på 6,5m2. Nå har vi bare 2 barn (nå tenåringer), men vi har aldri savnet noe større. Et ekstra badekar kunne vært godt noen ganger, men da barna var små tok vi som oftest morgenstellet for begge to på det lille badet (3m2). Anonymkode: bab9b...0cf Det er vel ikke helt utenkelig at det finnes andre mennesker som ville hatt en annen opplevelse iom at folk er ulike. Men hyggelig at dere trives. Anonymkode: e04ee...4a4
Anonym bruker Skrevet 5. september 2021 #8 Skrevet 5. september 2021 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Det er vel ikke helt utenkelig at det finnes andre mennesker som ville hatt en annen opplevelse iom at folk er ulike. Men hyggelig at dere trives. Anonymkode: e04ee...4a4 Nei, jeg vet godt at andre har andre ønsker. Det var derfor jeg spurte hva hun ville bruke badet til. Folk trenger forskjellige bad ut fra egne behov og preferanser. Derfor er det vanskelig å gi gode råd uten å vite noe mer om hva hi ønsker seg. Jeg kjenner folk som har slanger på badet, folk som bruker badet til hundestell, en som trenger snuplass til rullestolen og noen som liker å ta boblebad med "venner". De har innredet ganske ulike bad. Anonymkode: bab9b...0cf
Anonym bruker Skrevet 5. september 2021 #9 Skrevet 5. september 2021 Anonym bruker skrev (54 minutter siden): Hva bruker dere det store badet til? Store skap til oppbevaring av klær, sengetøy, håndklær ol? Tre dusjer så flere kan duske på en gang? Båser til flere toaletter? Stelleplass for hunder? Selv hadde jeg villet delt av og hatt et ekstra toalettrom eller en bod. Anonymkode: bab9b...0cf Akkurat nå bare som oppbevaring for ting som ikke har noen annen plass å være🙈 Vi er to voksne, to ungdommer og to småbarn/babyer. «Problemet» er at mye allerede er plassert pga rørene, så vi har ikke plass til dobbel dusj. Alt av innredning er derfor klemt inn på halve badet, og nesten to vegger har ingen plan. Men noen skap eller kommoder samt en god stol var en god ide. Så lenge de minste er små må man jo være sammen med dem når de skal bade. To vasker skal vi på plass til, så det var også et godt innspill. Vi har et bad til med stor dusj og toalett, og vi ønsker ikke flere😅 Jeg ønsker å bruke badet hovedsakelig for å bli ren selvsagt, men vil også at det skal være et rom det er behagelig å våkne i, og å oppholde seg i når man må det. Dyr har vi ikke, så det trenger vi ikke stelleplass til. Anonymkode: 43d6d...d41
Anonym bruker Skrevet 5. september 2021 #10 Skrevet 5. september 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Akkurat nå bare som oppbevaring for ting som ikke har noen annen plass å være🙈 Vi er to voksne, to ungdommer og to småbarn/babyer. «Problemet» er at mye allerede er plassert pga rørene, så vi har ikke plass til dobbel dusj. Alt av innredning er derfor klemt inn på halve badet, og nesten to vegger har ingen plan. Men noen skap eller kommoder samt en god stol var en god ide. Så lenge de minste er små må man jo være sammen med dem når de skal bade. To vasker skal vi på plass til, så det var også et godt innspill. Vi har et bad til med stor dusj og toalett, og vi ønsker ikke flere😅 Jeg ønsker å bruke badet hovedsakelig for å bli ren selvsagt, men vil også at det skal være et rom det er behagelig å våkne i, og å oppholde seg i når man må det. Dyr har vi ikke, så det trenger vi ikke stelleplass til. Anonymkode: 43d6d...d41 Med to ungdomer i hus, egne skuffer for "dill" til hvert barn. God plass til bind, tamponger barbersaker, fønere, sminke, kondmer osv. Helfigurspeil, sminkespeil og uttrekkbart speil til å se bakhodet. Stor beholder for skittentøy, eventuelt med sjakt til vaskerum. Jeg vil ikke anbefale noen god stol. Tenåringene kan da komme til å bli der inne i timesvis. Anonymkode: bab9b...0cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå