Gå til innhold

Tror mannen er utro

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke tegn så du? Hvordan finne beviser? Vil ikke anklage om det ikke stemmer.

Anonymkode: 655d7...85e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva andre har sett er vel mindre viktig. Det viktige er hvorfor du tror mannen din er utro?

Hvis du tror mannen din er utro, så er jo noe allerede veldig galt i forholdet deres, fordi tilliten mangler.

Anonymkode: 0b424...532

Skrevet

Et vel lov å spørre om andres erfaringer på et diskusjonsforum? Eller?

Anonymkode: 655d7...85e

Skrevet

Lov, ja, men det er jo bare dumt. Spør ham.

Anonymkode: a9fa6...6e1

Skrevet

Tar mobilen med overalt selv på do,lite interesse for sex,mer opptatt av utseende og trening,får mye meldinger,dusjer når han kommer hjem.

Anonymkode: 6a834...5f7

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Tar mobilen med overalt selv på do,lite interesse for sex,mer opptatt av utseende og trening,får mye meldinger,dusjer når han kommer hjem.

Garantert utro. Kom deg vekk fra han. DU FORTJENER SÅ MYE BEDRE ♥️

Anonymkode: 60e83...420

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Ekspander  

Garantert utro. Kom deg vekk fra han. DU FORTJENER SÅ MYE BEDRE ♥️

Du svarte ikke hi

Anonymkode: b6c43...918

Skrevet

Ynkelige kvinnemennesker går rundt og mistenker og spør på forum. Normale folk med livets rett spør sin partner og vurderer om man har den nødvendige tillit til svaret.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ynkelige kvinnemennesker går rundt og mistenker og spør på forum. Normale folk med livets rett spør sin partner og vurderer om man har den nødvendige tillit til svaret.

Ja. Det er lett for utenforstående å si

Anonymkode: b6c43...918

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Og trygge, voksne kvinnemennesker holder seg for gode til å kalle usikre, kanskje yngre, kvinner som er redde for om livet deres holder på å gå i grus for ynkelige på nettforum. Men normale folk tråkker kanskje på de som ligger nede, hva vet jeg? 

Anonymkode: 5beca...784

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du tror at hun bare kan spørre og så få et ærlig svar, dersom det stemmer at han er utro? Og dette kaller du normale folk med livets rett. 

Anonymkode: 08bc3...849

Skrevet

Sett en sporingsdings på bilen hans, fås billig på nett evt. Snik på tlf når han sover. Evt. Få noen til å følge etter han, eller lån en bil å følg etter han.

Anonymkode: a23d2...315

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Sett en sporingsdings på bilen hans, fås billig på nett evt. Snik på tlf når han sover. Evt. Få noen til å følge etter han, eller lån en bil å følg etter han.

Anonymkode: a23d2...315

Hadde mannen min satt sporingsbrikke på bilen, sneket på telefonen eller overvåket meg på andre måter hadde det vært uvesentlig om jeg hadde en annen eller ikke. Da hadde jeg kastet ham ut. Jeg kunne lettere tilgitt utroskap enn overvåkning.

Anonymkode: ec87e...a64

Skrevet
Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Hadde mannen min satt sporingsbrikke på bilen, sneket på telefonen eller overvåket meg på andre måter hadde det vært uvesentlig om jeg hadde en annen eller ikke. Da hadde jeg kastet ham ut. Jeg kunne lettere tilgitt utroskap enn overvåkning.

Anonymkode: ec87e...a64

Samme her!

Det er stor forskjell på å være mer oppmerksom, stille indirekte spørsmål for å ev. ta mannen i løgn - og det å overvåke en person slik anonym 315 foreslår. Jeg antar at det hun/han foreslår også er helt på grensen eller bikker over i det ulovlige, litt avhengig av detaljene rundt hvordan man ev. gjør dette. Da er det langt bedre å bare innrømme at forholdet er endelig over, for ingen forhold vil eller bør overleve dette.

Anonymkode: 0b424...532

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...