Anonym bruker Skrevet 4. september 2021 #1 Skrevet 4. september 2021 Har så lyst å kontakte en som ikke vil ha kontakt. Ville hatt noen svar og avsluttet på en bedre måte. Siste jeg sa er at han er siste sort mann. Anonymkode: a14d9...322
Anonym bruker Skrevet 4. september 2021 #2 Skrevet 4. september 2021 Bare å blokkere alt som er av nummer og sosiale medier osv. Ute av syne, ute av sinn er ikke så altfor dumt. Anonymkode: 0fb4e...ded
Anonym bruker Skrevet 4. september 2021 #3 Skrevet 4. september 2021 La han være i fred, som de fleste har sagt til deg i alle de andre innleggene dine om det samme. Anonymkode: 15cf9...749
Elizabeth Skrevet 4. september 2021 #4 Skrevet 4. september 2021 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Har så lyst å kontakte en som ikke vil ha kontakt. Ville hatt noen svar og avsluttet på en bedre måte. Siste jeg sa er at han er siste sort mann. Anonymkode: a14d9...322 Du er ikke dum, Hi, men du må ta et godt tak i deg selv. Hør på de andre rådene. Så lenge ikke han vil ha kontakt tror jeg det går greit🙂 Slett ham fra alt, det går over😉
Anonym bruker Skrevet 4. september 2021 #5 Skrevet 4. september 2021 Du får ikke andre råd denne gangen heller. Kanskje det er en god idé å slutte å drikke på lørdagskveldene? Anonymkode: 0f93e...a45
Anonym bruker Skrevet 4. september 2021 #6 Skrevet 4. september 2021 Hvis det er du som har hatt x antall tråder om dette før, så les rådene du har fått tidligere. De gjelder fremdeles. Og som andre sier - ikke drikk når du får slike tanker når du drikker. Å drikke løser ingen problemer, heller tvert imot. Anonymkode: be6fd...24a
Anonym bruker Skrevet 5. september 2021 #7 Skrevet 5. september 2021 På'n igjen. Anonymkode: a795a...7df
Anonym bruker Skrevet 5. september 2021 #8 Skrevet 5. september 2021 Kom deg ut på tinder og finn noen å ligge med. Da kommer du kanskje over denne hekten. Anonymkode: 5b299...186
Anonym bruker Skrevet 5. september 2021 #9 Skrevet 5. september 2021 Hvorfor går han videre og ikke jeg? Hater han og neg selv!!! Anonymkode: a14d9...322
Anonym bruker Skrevet 5. september 2021 #10 Skrevet 5. september 2021 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Hvorfor går han videre og ikke jeg? Hater han og neg selv!!! Anonymkode: a14d9...322 Du har fått utallige råd tidligere - følg dem. Anonymkode: be6fd...24a
Anonym bruker Skrevet 5. september 2021 #11 Skrevet 5. september 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Du har fått utallige råd tidligere - følg dem. Anonymkode: be6fd...24a Jeg prøver, men gang på gang så er jeg tilbake. Eneste positive er at jeg ikke har gjort det. Så da er det bare meg selv som plages med det. Anonymkode: a14d9...322
Anonym bruker Skrevet 5. september 2021 #12 Skrevet 5. september 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg prøver, men gang på gang så er jeg tilbake. Eneste positive er at jeg ikke har gjort det. Så da er det bare meg selv som plages med det. Anonymkode: a14d9...322 Vil egentlig at han skal det. Tenker han på meg eller er jeg gjerne ikke eksisterende for han? Anonymkode: a14d9...322
Anonym bruker Skrevet 5. september 2021 #13 Skrevet 5. september 2021 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Vil egentlig at han skal det. Tenker han på meg eller er jeg gjerne ikke eksisterende for han? Anonymkode: a14d9...322 Han har gått videre. Aksepter det, det er ikke så mye annet å gjøre. Du ødelegger deg selv med å gnage oppigjen og oppigjen på det samme. Dere passer ikke sammen. Aksepter det. Gi slipp. Du velger selv å fortsette å gruble på dette. Du kan velge å stoppe deg selv, gi slipp og gå videre selv. Anonymkode: be6fd...24a
Anonym bruker Skrevet 5. september 2021 #14 Skrevet 5. september 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Han har gått videre. Aksepter det, det er ikke så mye annet å gjøre. Du ødelegger deg selv med å gnage oppigjen og oppigjen på det samme. Dere passer ikke sammen. Aksepter det. Gi slipp. Du velger selv å fortsette å gruble på dette. Du kan velge å stoppe deg selv, gi slipp og gå videre selv. Anonymkode: be6fd...24a Vet du har rett, men klarer det ikke. Det kommer snikende og når jeg ikke har møtt noen andre er det han jeg tenker på. Skulke virkelig ønske jeg klarte det fir det er grusomt å ha det som dette. Anonymkode: a14d9...322
Anonym bruker Skrevet 5. september 2021 #15 Skrevet 5. september 2021 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Vet du har rett, men klarer det ikke. Det kommer snikende og når jeg ikke har møtt noen andre er det han jeg tenker på. Skulke virkelig ønske jeg klarte det fir det er grusomt å ha det som dette. Anonymkode: a14d9...322 Du må ville gå videre, og så lenge du fortsetter som du gjør tror jeg ikke du ønsker å gå videre. Da nekter du også å akseptere at han faktisk ikke er den mannen du trodde han var. Ønsker du deg en mann som var mye, mye dårligere enn du trodde han var? Ønsker du deg den han faktisk er? Hvis svaret er nei, da, må du også akseptere at den du trodde han var ikke eksisterer. Og da er det enklere å gi slipp. Ikke hold fast i drømmen om en som ikke finnes - for han var ikke den du trodde han var. Derfor ville dere heller ikke fungert sammen, for han er en mann du ikke kan ha det godt sammen med. Innser du det, så innser du også at det ikke er han du ønsker deg, men at du ønsker deg en god og snill mann som er slik du tror en god og snill mann skal være, og en som samtidig ønsker seg deg. Du må finne ut av dette i deg selv, for det er der det ligger. Skulle du møte en ny mann før du er over han andre, da risikerer du at du velger feil ny mann også, eller at det ikke vil fungere, fordi du selv ikke er der du bør være. Så gi slipp på han andre. Det er ikke enkelt, men du må hver eneste dag gjøre bevisste valg, slik jeg har skrevet til deg tidligere. Så finn frem de gamle trådene dine og les dem på nytt! Anonymkode: be6fd...24a
Anonym bruker Skrevet 5. september 2021 #16 Skrevet 5. september 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Du må ville gå videre, og så lenge du fortsetter som du gjør tror jeg ikke du ønsker å gå videre. Da nekter du også å akseptere at han faktisk ikke er den mannen du trodde han var. Ønsker du deg en mann som var mye, mye dårligere enn du trodde han var? Ønsker du deg den han faktisk er? Hvis svaret er nei, da, må du også akseptere at den du trodde han var ikke eksisterer. Og da er det enklere å gi slipp. Ikke hold fast i drømmen om en som ikke finnes - for han var ikke den du trodde han var. Derfor ville dere heller ikke fungert sammen, for han er en mann du ikke kan ha det godt sammen med. Innser du det, så innser du også at det ikke er han du ønsker deg, men at du ønsker deg en god og snill mann som er slik du tror en god og snill mann skal være, og en som samtidig ønsker seg deg. Du må finne ut av dette i deg selv, for det er der det ligger. Skulle du møte en ny mann før du er over han andre, da risikerer du at du velger feil ny mann også, eller at det ikke vil fungere, fordi du selv ikke er der du bør være. Så gi slipp på han andre. Det er ikke enkelt, men du må hver eneste dag gjøre bevisste valg, slik jeg har skrevet til deg tidligere. Så finn frem de gamle trådene dine og les dem på nytt! Anonymkode: be6fd...24a Takk! Ja, du har rett. Hvorfor skal det være så vanskelig? I lang tid kan det gå bra og så er jeg slått tilbake. Helt sikkert i savn på en som skal ønske meg. Du hadde mye klokt du skrev til meg. Skal se på det igjen som påminning. Anonymkode: a14d9...322
Anonym bruker Skrevet 5. september 2021 #17 Skrevet 5. september 2021 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Takk! Ja, du har rett. Hvorfor skal det være så vanskelig? I lang tid kan det gå bra og så er jeg slått tilbake. Helt sikkert i savn på en som skal ønske meg. Du hadde mye klokt du skrev til meg. Skal se på det igjen som påminning. Anonymkode: a14d9...322 Gjør det! Du må fylle livet ditt på andre måter, holder deg opptatt og gir deg glede. Det er når du stopper opp og heller grubler at det stokker seg, og enda verre når du blander alkohol inn i grublingen. Les tidligere råd, og velg å følge dem hver eneste dag så vil du få det bedre. Anonymkode: be6fd...24a
Anonym bruker Skrevet 5. september 2021 #18 Skrevet 5. september 2021 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Gjør det! Du må fylle livet ditt på andre måter, holder deg opptatt og gir deg glede. Det er når du stopper opp og heller grubler at det stokker seg, og enda verre når du blander alkohol inn i grublingen. Les tidligere råd, og velg å følge dem hver eneste dag så vil du få det bedre. Anonymkode: be6fd...24a Det er da det går bra. Men i helg hjemme alene og savner en da går det ikke like bra. Takk. Skal gjøre det! Anonymkode: a14d9...322
Anonym bruker Skrevet 5. september 2021 #19 Skrevet 5. september 2021 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Det er da det går bra. Men i helg hjemme alene og savner en da går det ikke like bra. Takk. Skal gjøre det! Anonymkode: a14d9...322 Da er neste steg å droppe alkoholen, og finne på ting å gjøre for deg selv når du er alene. Hva som helst, egentlig. Rydd i sommerklær, kast eller gi bort det som ikke vil bli brukt mer, finn frem vinterklær. Vask skap. Kanskje til og med vaske badtaket eller støvsuge sengemadrassen Gå deg en tur, ta mageøvelser, lag deg god mat, gjør håndarbeid, les en god bok, legg planer for hver dag du er alene. Anonymkode: be6fd...24a
Anonym bruker Skrevet 6. september 2021 #20 Skrevet 6. september 2021 Må holde meg selv i aktivitet når jeg er alene. Det er målet. Håper jeg klarer det og bevist velge rett hver gang det dukker opp i hodet. Takker for svar. Anonymkode: a14d9...322
Anonym bruker Skrevet 6. september 2021 #21 Skrevet 6. september 2021 Anonym bruker skrev (22 timer siden): Da er neste steg å droppe alkoholen, og finne på ting å gjøre for deg selv når du er alene. Hva som helst, egentlig. Rydd i sommerklær, kast eller gi bort det som ikke vil bli brukt mer, finn frem vinterklær. Vask skap. Kanskje til og med vaske badtaket eller støvsuge sengemadrassen Gå deg en tur, ta mageøvelser, lag deg god mat, gjør håndarbeid, les en god bok, legg planer for hver dag du er alene. Anonymkode: be6fd...24a *vaske badtaket og støvsuge madrassen ja 🤣 Anonymkode: 155d4...f8d
Anonym bruker Skrevet 6. september 2021 #22 Skrevet 6. september 2021 Hi, jeg vet hvordan du har det. Jeg er helt lik som deg. Jeg forstår deg så godt. Har opplevd det gang på gang faktisk. Er virkelig kjipt. Men heldigvis går det over, jeg lover. Tenk på at du er ikke alene med å føle det sånn. Tenk gode tanker ❤ Anonymkode: 155d4...f8d
Anonym bruker Skrevet 6. september 2021 #23 Skrevet 6. september 2021 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Hi, jeg vet hvordan du har det. Jeg er helt lik som deg. Jeg forstår deg så godt. Har opplevd det gang på gang faktisk. Er virkelig kjipt. Men heldigvis går det over, jeg lover. Tenk på at du er ikke alene med å føle det sånn. Tenk gode tanker ❤ Anonymkode: 155d4...f8d Takk ❤️ Godt å ikke føle seg helt alene om det, men unner ingen å ha det sånn egentlig. Anonymkode: a14d9...322
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå