Anonym bruker Skrevet 4. september 2021 #1 Skrevet 4. september 2021 En eldre bekjent er innlagt på sykehus hvor de tar alle mulige tester. De har tatt røngten av lunger og i morgen skal de ta CT av lunger. Det betyr vel at de har funnet noe på røngtenbildene av lungene....? Og skal nå sjekke nærmere med CT. Noen som har peiling? Anonymkode: 73b9a...a64
Optatium Skrevet 4. september 2021 #2 Skrevet 4. september 2021 Ville vel nesten tenkt motsatt jeg da. De fant ikke noe på røntgen, så de prøver ct i stedet. Viser to forskjellige ting? Men nå tenker jeg bare høyt.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2021 #3 Skrevet 4. september 2021 Ok, da forsøker jeg å tenke sånn fram til i morgen. Takk skal du ha for svar Anonymkode: 73b9a...a64
Anonym bruker Skrevet 4. september 2021 #4 Skrevet 4. september 2021 Jeg tok nettopp røntgen av lunge og lever, og hadde innkalling til ct 15 min etterpå. Fikk timene samme dag. Anonymkode: d6028...974
Anonym bruker Skrevet 4. september 2021 #5 Skrevet 4. september 2021 Snakker bare av egen erfaring her. Hos meg tok de røntgen av lungene, men den viste ikke noe. På CT som jeg fikk en time senere så fant de problemet. På røntgen kan man bare se noe, på CT kan man se mye og detaljert. Anonymkode: 9599b...9ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå