Gå til innhold

Hjelp!! Farget øyebryn, altfor mørk farge🙈

Anbefalte innlegg

Er det noe jeg akutt kan gjøre for å dempe fargen/vaske den av litt?? Skal ut ikveld, krise! Har aldri farget øyebryn før🙈 Har prøvd varmt vann og øyesminkefjerner, det funket ikke..

tips mottas med TAKK!!!

Anonymkode: fa4cd...cf9

Fortsetter under...

Hvis noen tipser deg om å gni aske på, ikke gjør det!! Det lager sår på huden. 

Ellers har jeg ikke noen gode tips 😧 Kanskje prøve å dempe det lott med foundation?

Anonymkode: 20595...4ad

Annonse

Jeg blir også veldig mørk de første dagene, ettersom fargen setter seg i huden. Prøver å passe på å påføre fargen bare akkurat der den skal være. Heller litt for lite enn litt for mye. Mitt råd til deg når du nå skal ut er å bruke foundation som dekker litt, og litt kraftigere øyensminke, så det ikke blir så påfallende mørke øyenbryn i forhold til øynene. Kanskje en litt lys øyenskygge/pudder helt oppunder brynene.

Anonymkode: 6d1ee...8da

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Er det noe jeg akutt kan gjøre for å dempe fargen/vaske den av litt?? Skal ut ikveld, krise! Har aldri farget øyebryn før🙈 Har prøvd varmt vann og øyesminkefjerner, det funket ikke..

tips mottas med TAKK!!!

Anonymkode: fa4cd...cf9

Ser du ut som en klovn nå?😂 Du er iallefall ikke aleine. Prøv med sjampo og gni litt, det kan hjelpe. Lykke til. Og du, fillers og botox er verre😉

Anonymkode: 1e0ee...ce0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...