Anonym bruker Skrevet 4. september 2021 #1 Skrevet 4. september 2021 Jeg klarer ikke å bestemme meg for hva som er finest her. Jeg har kjøpt en lyseblå singlet/bluse og har svart og hvit BH, men hvilken passer best? For å unngå andre forslag: Uten BH er ikke et alternativ, og jeg har kun sorte og hvite BH-er, så blå, hudfarget ol. er heller ikke alternativer. Det er denne toppen: https://cubus.com/no/p/ermelos-bluse-med-spaghettistropper-og-v-hals-lys-bla-overdeler-singletter-dame/7259569_F512 Anonymkode: 6193e...0da
Anonym bruker Skrevet 4. september 2021 #2 Skrevet 4. september 2021 Jeg tror ikke det har så mye å si hvis du ser stroppene. Det løse og ledige uttrykket i toppen vil uansett bli borte og da tror jeg det blir finest med en lett jakke over. Anonymkode: 6b67c...b44
Anonym bruker Skrevet 4. september 2021 #3 Skrevet 4. september 2021 Det er ikke pent med BH hvis du skal gå med den toppen. Hele poenget er nettopp å ikke bruke BH... Må du gå med BH ville jeg gått for noe annet. Anonymkode: ee5e6...164
Anonym bruker Skrevet 4. september 2021 #4 Skrevet 4. september 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror ikke det har så mye å si hvis du ser stroppene. Det løse og ledige uttrykket i toppen vil uansett bli borte og da tror jeg det blir finest med en lett jakke over. Anonymkode: 6b67c...b44 På ingen måte. Jeg har en tilsvarende i hvit også, og den ser både løs og ledig ut selv om jeg har hvit BH under (men da er det jo mindre synlig). Det er ikke alle som har pupper som passer til å være i fri dressur 😅 HI Anonymkode: 6193e...0da
Anonym bruker Skrevet 4. september 2021 #5 Skrevet 4. september 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke pent med BH hvis du skal gå med den toppen. Hele poenget er nettopp å ikke bruke BH... Må du gå med BH ville jeg gått for noe annet. Anonymkode: ee5e6...164 Men det var ikke det jeg spurte om. Jeg kommer til å bruke toppen, og jeg kommer til å ha BH under. For å snu på spørsmålet da siden folk vil være vrang: Hva synes du ser minst ille ut av hvit eller sort under? Anonymkode: 6193e...0da
frk Nilsen Skrevet 4. september 2021 #7 Skrevet 4. september 2021 Hvit blir mindre kontrast og passer bedre sammen med lyseblått.
the amazing spidermamma Skrevet 4. september 2021 #8 Skrevet 4. september 2021 Det kommer jo an på hva du har på ellers. Har du sort bukse, sort bh, har du hvit bukse, hvit bh. F eks.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2021 #9 Skrevet 4. september 2021 the amazing spidermamma skrev (3 minutter siden): Det kommer jo an på hva du har på ellers. Har du sort bukse, sort bh, har du hvit bukse, hvit bh. F eks. Det er jo faktisk et godt poeng. Det blir kanskje mest til sort. Takk for skikkelig svar dere to andre over også 😊 HI Anonymkode: 6193e...0da
Anonym bruker Skrevet 4. september 2021 #11 Skrevet 4. september 2021 Jeg tenker at hvit er greit, men har du sort bukse og sort cardigan over ville jeg valgt sort. Det spiller ikke så stor rolle hva slags farge du har på bh under denne. Anonymkode: f6b8f...33e
Anonym bruker Skrevet 4. september 2021 #12 Skrevet 4. september 2021 the amazing spidermamma skrev (1 time siden): Det kommer jo an på hva du har på ellers. Har du sort bukse, sort bh, har du hvit bukse, hvit bh. F eks. Dette. Anonymkode: 825da...47c
Anonym bruker Skrevet 4. september 2021 #13 Skrevet 4. september 2021 Google "hacks to make a bra strapless" så skjuler du stroppene. Anonymkode: ef43a...7e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå