Gå til innhold

din beste side for å kunne følge med på smittevernreglene

Anbefalte innlegg

Jeg blir sprø... ok bare litt... har nok sluppet litt billig unna smitten i vårt lokalsamfunn før nå...

nå trenger jeg deres tips til den beste ovserikten over hvordan barnefamilier skal forholde seg til smitten som plutselig kommer deisende ned på stressa hoder...

altså smitte i et barns klasse...  de skal på skolen imorgen og skal testes om noen dager... da skal vel søsken på  skolen og antar jeg... galskap...

Fortsetter under...

Du må følge din kommunes regler. Det er ingen nasjonale retningslinjer lenger. Ansvaret er skjøvet over på kommunelegene, landet skal holdes på grønt nivå. 

Anonymkode: 55e7a...fe5

Jeg følger med på kommunen sine sider og avisen. Her i Bergen har vi ofte hatt (og har) strengere regler og anbefalinger enn i resten av landet, så da er det enklere å bare bruke kommunen sine sider.

Anonymkode: d480a...8ed

Jeg følger med i lokalavisen. Den informerer fortløpende og er langt tidligere ute en kommunens hjemmeside, i tillegg til mye mer info. Det spiller jo liten rolle for meg hva de gjør nasjonalt, så lenge jeg må forholde meg til lokale regler. 

Anonymkode: 57990...ddc

• Opprett ny...