Gå til innhold

Det burde vært BMI-krav

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 2.9.2021 den 20.39):

Det burde vært forbudt med noen med usunn BMI å kjøre el-sykkel og el-sparkesykkel. Det kryr av tjukkasfolk som sårt trenger all den bevegelsen de kan få, ikke å bli bzzzet rundt på tur eller til banen og bussen. Voksne mennesker med motorisert sparkesykkel - oioi for tapere. Fatter heller ikke at dere lar de småfete barna deres kjøre el-basert heller, det er DERES skyld at de er usunne. Å bruke el-sykkel til Sats for å få flytta på fettet er jo det ypperste av ironi 😂.

Anonymkode: 63170...a4b

Oioi, du ordlegger deg slik......og så kaller du andre tapere??? Hahahahaha, visste ikke at det gikk ann å være så dum.

Anonymkode: 777ce...666

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må det gjelde for all motorisert kjøretøy? Feitingene kan ikke kjøre bil, motorsykkel, buss eller tog? Heller ikke båt, vil jeg tro?

Det blir jo litt dumt for folk som mannen min da, som er 170 cm høy og 80 kg. Han sprenger bmi skalaen pga at han er svært muskuløs. Tror han blir litt muggen om han må sykle 20 mil for å komme til heliporten når hsn skal på jobb offshore. Eller…er det innafor å fly når man har høy bmi??? Kanskje han må skaffe seg en robåt. 

Jeg håper at hi kun har luftet sine revolusjonerende tanker her inne, ellers kan det fort bli kleint.  

Anonymkode: 984b1...8d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...