Gå til innhold

Hvor mye sommer er det hos deg nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det tjue grader, sitter ute i shorts nå og drikker iskald hvitvin... herlig.

Anonymkode: f786c...5c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nettopp hatt heftig sex med mannen på terrassen, vi er gode og svett begge to, så nå blir det en tur oppi boblebadet før vi legger oss. 

Anonymkode: 7e620...cad

Skrevet

Det har vært så varmt i dag at jeg har hodepine....

Varmerekord i sør.

Anonymkode: 0e98f...e38

Skrevet

Sol, 16- 17 grader og iskald en nordavind..

Anonymkode: bce14...992

Skrevet

Har ikke sett på noen gradestokk idag, men det har vært veldig varmt. Kjenner jeg er stiv i maska etter at jeg satt ute i pausa mi på jobb. Jeg burde hatt solkrem på. Nå er det mørkt og det blåser katter og bikkjer, men jeg kan sitte ute i shorts og tskjorte. Det var helt ekstremt varmt når jeg kom hjem fra jobb ista, selv om en unge hadde glemt å lukke vinduer og dører før hun dro (leilighet i 2 etasje så ingen krise, hun hadde låst inngangsdøra) så når vinden kom ble jeg ekstremt glad. Vinden er varm, så nå nytes kvelden ute etter st jeg måtte rydde vekk ting som begynte å fly i vinden. Nå skal det sies jeg liker høsten når det er litt friskere luft enn sommerstid. 

Anonymkode: 4ceb0...94b

Skrevet

Tja... 10 grader, stiv kuling og regnvær fra h....🙄  Trøndelag...

Anonymkode: 09925...d40

Skrevet

26 grader kl 1830, 20 i vannet og nydelig fønvind. Fantastisk å bade idag! 

Anonymkode: dd381...89e

Skrevet

Sånn ca. tusen.

Anonymkode: 41e47...378

Skrevet

Gikk fra til vår til høst sånn i midten av juli her i Trøndelag. Så har vel såvidt vært innom to sifret . Altså 10 grader og mye vind og regn selvfølgelig . Tragisk og deprimerende. 

Anonymkode: ddf9f...2c3

Skrevet

I dag var vært over 26 grader her, varmest i landet i dag, nesten ny varmerekord.

Anonymkode: fe4be...549

Skrevet

Bor på Sørlandet og det var helt surrealistisk opplevelse. 26 grader i september og kom det en vindkast var den så varm! Vi satt ute og nøt.

Anonymkode: 3ff06...473

Skrevet

Veldig, veldig varmt! 26 grader  , badet i kveld og det er 21 grader i sjøen her😳

Skrevet

Ca. som hun fra Trøndelag beskrev. Vet ikke akkurat temperaturen. Tidligere i dag hadde jeg ullsinglet og tynn, finere ullgenser under regnjakken. I kveldingen var det ullsinglet og en bomullsskjorte under en tykkere ullgenser under regnjakka + regnbukse og støvler.

Ikke dårlig vær... bare dårlige klær... og alt det tullet der ;)

Men, vi trengte virkelig regn, så tørt som det var overalt. Og så får jo regne omsider soppen til å komme også, så aldri så galt at det ikke er godt for noe :)

Anonymkode: da51c...e4a

Skrevet

Her er det 8 grader, føles som 3. Snø i fjellene, stiv kuling og regn på tvers.. 

Anonymkode: acc31...b40

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Bor på Sørlandet og det var helt surrealistisk opplevelse. 26 grader i september og kom det en vindkast var den så varm! Vi satt ute og nøt.

Anonymkode: 3ff06...473

Er ikke så veldig uvanlig på sørlandet... 

Anonymkode: 7e620...cad

Skrevet

Helt nydelig, sol og varme hele dagen. Litt sommerfølelse da vi også kunne sitte på takterrassen etter sola gikk ned i kjole og shorts. Deilig start på september dette 👍🏻

Anonymkode: 8e754...6f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...