Gå til innhold

El-bileiere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor kjører dere ikke med lys på?

Anonymkode: 294ae...29e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør jeg. 

Anonymkode: 02cf8...e57

Skrevet

Det gjelder diesel og bensin og, hvis folk ikke har skrudd over bryteren på auto så vil ikke lyset skru seg på. Har begge deler og bruker selvsagt lys. Av og til setter jeg på det manuelt fordi de ikke skrur seg på hvis det er lyst, men tåkete.

Anonymkode: 72ab2...bfb

Skrevet

Jeg har alltid lysene på. 

Anonymkode: 4c933...935

Skrevet

Tenker du at el-bil eiere er mindre ivrige til å bruke lys en bensin-bil eiere?

Anonymkode: 027de...bb2

Skrevet

Mener du bak på bilen? Om det er det du mener, så er det pga nye biler har som regel ikke på baklysene i dagslys

Anonymkode: b3a0a...449

Skrevet

Noen av de litt eldre elbilene er klønete mtp lys. Jeg har hatt en Nissan leaf 2016, der var jeg nødt til å skru de på manuelt hver gang. Mulig det er derfor, at man rett og slett glemmer det av og til? I hvert fall hvis en er vant til mer teknisk oppdatert bil hvor dette går automatisk. 

Anonymkode: e8d09...fc6

Skrevet

Sparer strøm🤭

Anonymkode: d68b9...f8b

Skrevet

De er jo på, det er ulovlig å kjøre uten.

Anonymkode: 53201...f7e

Skrevet

Nye regler sier at de ikke trenger å være på idagslys. Jeg syns det er veldig irriterende, selv jeg som ikke kjører bil. Når det er skumring er det faktisk ikke så lett å se bilene for tiden for de er jo også helt stille. Hadde jeg kjørt bil og kommet bak en slik bil hadde jeg sett de for da hadde mine billys lyst opp bilen, men når jeg sykler på gangveien treffer ikke mitt lille lys bilene. Så jeg håper noen fornuftige mennesker gjør noe med dette igjen og setter reglene tilbake, for det er en bitteliten sak som gjør det tryggere for mange. Jeg sykler på kjærringsykkel i bedagelig tempo, ungdommer gjør ikke det og er ikke like obs på ting. 

Anonymkode: ff436...21a

Skrevet

Den automatiske justeringen gjelder alle nyere biler. Ikke noe unikt for elbiler. 

Anonymkode: 451b5...133

Skrevet

Hvorfor bruker ikke de som kjører Tesla blinklys? 😅

Anonymkode: 00287...db7

Skrevet

Jeg kjører diesel og har lysene på "auto". Nærlysene slår seg ikke på midt på lyse dagen. Så det er ikke noe som er spesielt for el-bil😉

Anonymkode: a6258...5c4

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er faktisk helt uforståelig, i og med du kan legge på prompelyd eller julerangle hver gang man blinker. Aldri blinket så mye før jeg 😂

Anonymkode: e8d09...fc6

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Hvorfor kjører dere ikke med lys på?

Anonymkode: 294ae...29e

Bensinbil her og min står på auto, så kjører jeg på dagtid er de ofte av.

Anonymkode: 808a0...876

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Fordi alle har vikeplikt for Tesla 😂

Anonymkode: 75339...410

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...