Gå til innhold

Dere som fikk bivirkninger av dose av nummer 2..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Når fikk dere de? Skal på fjelltur imorgen, og tok andre dose i dag. Kun øm i armen etter første dose. Hører at flere får bivirkninger etter dose nummer to. 

Anonymkode: 0b286...4a5

Ca 8 timer etter vaksinen startet det, og pågår fortsatt, tredje dagen i dag. 

Annonse

Annonse

Milfy Way skrev (På 2.9.2021 den 9.45):

Ca 8 timer etter vaksinen startet det, og pågår fortsatt, tredje dagen i dag. 

Lurer på hvordan vi skal overleve vaksine 3,4,5,6,7 +influensavaksine 1 og 2. Corona er ikke farlig, kunn 822 døde på 2 år til sammenligning med ca 900-2000 årlig av influensa! 

Anonymkode: c595c...c16

Fikk vaksina kl 10 en onsdag. Ble småuggen i 22 tida, helt ferdig dagen etter. Småuggen fredag, men følte jeg var på bedringens vei. Våkna lørdag og trodde jeg skulle stryke med. Var så svimmel og kvalm og hadde vondt overalt. Bare lå i senga hele dagen, måtte få faren til å hente ungen... våkna søndag som om jeg aldri hadde vært syk

Anonymkode: bd394...679

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Fikk vaksina kl 10 en onsdag. Ble småuggen i 22 tida, helt ferdig dagen etter. Småuggen fredag, men følte jeg var på bedringens vei. Våkna lørdag og trodde jeg skulle stryke med. Var så svimmel og kvalm og hadde vondt overalt. Bare lå i senga hele dagen, måtte få faren til å hente ungen... våkna søndag som om jeg aldri hadde vært syk

Anonymkode: bd394...679

Hvilken vaksine fikk du?

Anonymkode: f1a6c...63e

Samme natt. Våkner av at jeg var ekstremt kvalm og føltes som hadde feber og svettet. Neste dag var jeg i elendig form å var varm og kald om hverdandre hele dagen,å var slapp. Satt med bøtte lett tilgjengelig siden jeg brakk meg mange dager. 

Anonymkode: 17e0c...20e

Anonym bruker skrev (På 6.9.2021 den 12.29):

Lurer på hvordan vi skal overleve vaksine 3,4,5,6,7 +influensavaksine 1 og 2. Corona er ikke farlig, kunn 822 døde på 2 år til sammenligning med ca 900-2000 årlig av influensa! 

Bare 822 døde pga av restriksjoner. Hadde man ikke hatt de så hadde nok tallene vært ganske annerledes. Bare nevner… Mener du heller vi burde fortsette med nedstenging?

Anonymkode: 5101f...752

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Pfizer nr 1, moderna nr 2. Ingen bivirkninger med første, "døden nær" etter moderna.

Anonymkode: e6584...877

Kan du utdype hvordan dårlig du ble? Ble litt nygjerrig når du skrev døden nær.

Anonymkode: 17e0c...20e

Anonym bruker skrev (På 6.9.2021 den 12.29):

Fordi vi har levd med strenge tiltak. Se i enkelte andre land der det har et dårligere helsevesen. Kapasiteten er sprengt og dødstallene sky høye. 

Anonymkode: 0b286...4a5

Begge med Moderna. Første dose fikk jeg kun vond arm. Andre dose fikk jeg kl 12 på dagen. Var fin frem til jeg la meg, men våknet rundt 2-3 på natten. Var nødt til å rulle meg ut av senga, alt var så vondt. Jeg lå rett ut hele den dagen, umulig å finne en stilling hvor ikke alt verket. Ga seg gradvis rundt 20-21 kvelden dagen etter. 

Blir ingen booster på meg, for å si det sånn. 

Anonymkode: 7e899...eba

• Opprett ny...