Anonym bruker Skrevet 1. september 2021 #1 Skrevet 1. september 2021 Jeg har de siste 3 mnd datet en mann som er helt fantastisk. Han er morsom, ydmyk, snill og omsorgsfull, og jeg merker at han virkelig bryr seg om meg. Jeg koser meg ekstremt mye med han, og han får meg til å slappe så godt av. På tross av dette har jeg en tvil i meg, som jeg ikke helt klarer å sette fingeren på. Jeg er livredd for å inngå i noe blodseriøst nå, men samtidig vil jeg ikke miste han. Jeg merker at han begynner å bli klar for mer seriøse baner, og at han begynner å få et behov for å definere oss, og det skremmer meg. Hva er denne tvilen, og burde jeg høre på den? Forøvrig så er det en betydelig aldersforskjell på 15 år, men det merkes ikke når vi er sammen. Jeg har flere lange forhold bak meg, men har aldri før møtt noen som jeg bare vet genuint er glad i meg, og som jeg ikke er usikker på hvor jeg har. Fornuften min sier at jeg ikke kan la han gå, men magefølelsen sier BREMS. Hva gjør jeg nå når han begynner å snakke mer seriøst? Anonymkode: 5422b...cdb
Anonym bruker Skrevet 2. september 2021 #2 Skrevet 2. september 2021 Han har så mange bra kvaliteter, at du prøver overbevise deg selv om at han er rett. Men så forteller underbevisstheten din deg at det ikke stemmer. Han er 15 år eldre enn deg. Det trekker du frem og det er nok det som plager deg. Jeg forstår det godt. De siste 15 årene av arbeidslivet ville jeg ikke bodd sammen med en pensjonist. Helt fint med en 45-åring når man er 30, men en 80-åring når man er 65? Nei takk. Anonymkode: ed3f5...cc5
Anonym bruker Skrevet 2. september 2021 #3 Skrevet 2. september 2021 Det går fint an å bruke mer tid på å finne ut dette. Spør han så sier du nettopp det at du synes dere har det fint med å date og finne ut av ting. Ikke si at du går med en tvil for det gjør bare vondt for ham og kan enten gjøre at han trekker seg eller blir mer pågående. Tre måneder er ikke så lenge. Man kan fint date lengre før man kaller seg kjærester. Å være eksklusive er dog en selvfølge da synes jeg. Anonymkode: 0181e...d10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå