Anonym bruker Skrevet 31. august 2021 #1 Skrevet 31. august 2021 Hva sier dere til at SV vil innføre skatter som vil gjøre oss alle fattige? Hva tenker dere om at SV vil drukne oss alle i uoverkommelige skatter? Det er beregninger fra Finansdepartementet som viser at SVs reverseringer vil koste om lag 4,88 milliarder kroner. https://www.nettavisen.no/nyheter/lysbakken-lover-a-reversere-brutale-kutt-avslorer-skyhoy-prislapp/s/12-95-3424173286 Anonymkode: bb06a...1df
the amazing spidermamma Skrevet 31. august 2021 #2 Skrevet 31. august 2021 'gjøre oss alle fattige', du liksom. Det er på tide at de rikeste skatter mer, slik at forskjellene utjevnes. Med Høyre-regjeringa har de aller rikeste fått skatteletter i år etter år. Barnefattigdommen skyter i været. Det er nok nå.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2021 #3 Skrevet 31. august 2021 Til det sier jeg at du bare sitter og hermer noen tullete fraser som Isaksen har funnet på for å skremme vannet av deg. Dersom du har inntekt på over 600.000 (som er 100.000 OVER medianlønna i Norge) vil du muligens få en femhundrelapp mer i skatt. Men det har du faktisk råd til da. Anonymkode: a7274...f6d
Anonym bruker Skrevet 31. august 2021 #4 Skrevet 31. august 2021 Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Hva sier dere til at SV vil innføre skatter som vil gjøre oss alle fattige? Hva tenker dere om at SV vil drukne oss alle i uoverkommelige skatter? Det er beregninger fra Finansdepartementet som viser at SVs reverseringer vil koste om lag 4,88 milliarder kroner. https://www.nettavisen.no/nyheter/lysbakken-lover-a-reversere-brutale-kutt-avslorer-skyhoy-prislapp/s/12-95-3424173286 Anonymkode: bb06a...1df De med høye normalinntekter vil ikke merke noe særlig til de økte skattene, og en liten skatteøkning for at de med minst skal få mer og samfunnet få tannhelse inkludert i helsevesenet, det bidrar jeg gjerne med Anonymkode: 4049a...826
Anonym bruker Skrevet 31. august 2021 #5 Skrevet 31. august 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Til det sier jeg at du bare sitter og hermer noen tullete fraser som Isaksen har funnet på for å skremme vannet av deg. Dersom du har inntekt på over 600.000 (som er 100.000 OVER medianlønna i Norge) vil du muligens få en femhundrelapp mer i skatt. Men det har du faktisk råd til da. Anonymkode: a7274...f6d Nettopp. Jeg har 510 000 inn som aleneforsørger i 100% jobb, men husker hvor beintøft det var økonomisk når jeg jobbet ufrivillig deltid. Måtte søke sosialstønad som supplement til lønnen mange måneder og hadde ikke råd til tannlege på mange år. Jeg bidrar gjerne med 500 mer månedlig om det minsker ulikhet og fattigdom i samfunnet Anonymkode: 4049a...826
Anonym bruker Skrevet 31. august 2021 #6 Skrevet 31. august 2021 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Til det sier jeg at du bare sitter og hermer noen tullete fraser som Isaksen har funnet på for å skremme vannet av deg. Dersom du har inntekt på over 600.000 (som er 100.000 OVER medianlønna i Norge) vil du muligens få en femhundrelapp mer i skatt. Men det har du faktisk råd til da. Anonymkode: a7274...f6d Nei, dette er det jeg leser på mer troverdige medier. Vi har alle blitt rikere takket være skattelette fra FrP og Høyre. Uten dette ville det ha vært økonomisk krise fortsatt her i landet. Det SV vil er å innføre skatter som gjør at bedrifter ikke klarer å drive. Det vil bli ufattelig dyrt for oss alle. Ellers oser det av sjalusi av innlegget ditt. Anonymkode: bb06a...1df
amandine Skrevet 31. august 2021 #7 Skrevet 31. august 2021 Jeg betaler skatten min med glede, for jeg verdsetter det samfunnet jeg lever i og ønsker å være solidarisk med de som har mindre enn meg. Det jeg personlig betaler inn har jeg allerede brukt og kostet tilsvarende i tifold.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2021 #8 Skrevet 31. august 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Nettopp. Jeg har 510 000 inn som aleneforsørger i 100% jobb, men husker hvor beintøft det var økonomisk når jeg jobbet ufrivillig deltid. Måtte søke sosialstønad som supplement til lønnen mange måneder og hadde ikke råd til tannlege på mange år. Jeg bidrar gjerne med 500 mer månedlig om det minsker ulikhet og fattigdom i samfunnet Anonymkode: 4049a...826 Men ønsker du å betale mer i skatt for at folk som ikke gidder å arbeide skal kunne få sydd puter under armene?? Høyre har faktisk et krav for at folk skal få hjelp, at de forsøker å komme seg i arbeid. Uten arbeidslinja vil folk bare sitte hjemme for hvorfor skal folk gidde å arbeide når de får penger kastet etter seg hvis de er arbeidsløse? Da tar vi fra folk motivasjonen deres. Ønsker du virkelig å betale mer i skatt for at folk som ikke gidder å jobbe skal få en del av din lønn? Anonymkode: bb06a...1df
Anonym bruker Skrevet 31. august 2021 #9 Skrevet 31. august 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Men ønsker du å betale mer i skatt for at folk som ikke gidder å arbeide skal kunne få sydd puter under armene?? Høyre har faktisk et krav for at folk skal få hjelp, at de forsøker å komme seg i arbeid. Uten arbeidslinja vil folk bare sitte hjemme for hvorfor skal folk gidde å arbeide når de får penger kastet etter seg hvis de er arbeidsløse? Da tar vi fra folk motivasjonen deres. Ønsker du virkelig å betale mer i skatt for at folk som ikke gidder å jobbe skal få en del av din lønn? Anonymkode: bb06a...1df Gidder å arbeide? Du vet vel at det finnes mange lavtlønnede? Hva med de uføretrygdede, gidder ikke de heller å jobbe? Anonymkode: d0b75...fa1
Anonym bruker Skrevet 31. august 2021 #10 Skrevet 31. august 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Gidder å arbeide? Du vet vel at det finnes mange lavtlønnede? Hva med de uføretrygdede, gidder ikke de heller å jobbe? Anonymkode: d0b75...fa1 Jeg vet om noen som ikke gadd jobbe og derfor ble ufør i stedet. Ja, faktisk. Hun sa bare at hun hadde litt vondt i ryggen så fikk hun uføretrygd. Det skal lønne seg å arbeide. Hvis bedriftene må betale så mye i skatt at de ikke klarer å betale ut levelig lønn til arbeiderne mer så blir det bare flere lavtlønnede i Norge. Anonymkode: bb06a...1df
the amazing spidermamma Skrevet 31. august 2021 #11 Skrevet 31. august 2021 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Men ønsker du å betale mer i skatt for at folk som ikke gidder å arbeide skal kunne få sydd puter under armene?? Høyre har faktisk et krav for at folk skal få hjelp, at de forsøker å komme seg i arbeid. Uten arbeidslinja vil folk bare sitte hjemme for hvorfor skal folk gidde å arbeide når de får penger kastet etter seg hvis de er arbeidsløse? Da tar vi fra folk motivasjonen deres. Ønsker du virkelig å betale mer i skatt for at folk som ikke gidder å jobbe skal få en del av din lønn? Anonymkode: bb06a...1df Du har ikke helt skjønt dette, du. Tror du f.eks Stein Erik Hagen jobber tre hundre ganger hardere enn en sykepleier? Lønn og innsats henger ikke sammen. Og samfunnsøkonomisk er det bedre dersom mange har mulighet til å ha en relativt god kjøpekraft. Slik blir det ikke med blåblå regjering.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2021 #12 Skrevet 31. august 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Men ønsker du å betale mer i skatt for at folk som ikke gidder å arbeide skal kunne få sydd puter under armene?? Høyre har faktisk et krav for at folk skal få hjelp, at de forsøker å komme seg i arbeid. Uten arbeidslinja vil folk bare sitte hjemme for hvorfor skal folk gidde å arbeide når de får penger kastet etter seg hvis de er arbeidsløse? Da tar vi fra folk motivasjonen deres. Ønsker du virkelig å betale mer i skatt for at folk som ikke gidder å jobbe skal få en del av din lønn? Anonymkode: bb06a...1df Hvem er det som ikke gidder å jobbe. Hvis du ser på Høyres tilnørming til sykneldte, de på AAP og uføre, så har de skutt seg selv i foten. Selv er jeg ufør, og selv om jeg har jobbet nesten 20 år, er jeg bortimot på minstesats. Jeg er helt avhengig av min mann for å klare meg økonomisk. Med 3 barn hadde jeg levd under fattigdomsgrensa. Med det nye og foreslåtte skattetrekket fra SV, om rød-grønt vinner og de får politikken gjennom, må min mann skatt 500 kr ekstra i øpneden, og jeg får vel neppe noe særlig kutt siden jeg er gift. Og det er helt ok. Andre som er enslige og med lav inntekt kan kanskje få noen kroner ekstra. At de rike skatter mer på inntekt, skulle bare mangle. En her i nærmiljøet er mangemilionær og skatter 300.000 i året. Det samme gjør min mann som tjener godt under millionen. Denne rikingen skal melde flytting til Bø for å spare 100.000 i skatt. Hvor absurd er ikke det? Hvorfor skal ikke de bidra på lik linje som de med "normal" inntekt? Anonymkode: 4ad80...c50
Anonym bruker Skrevet 31. august 2021 #13 Skrevet 31. august 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Jeg vet om noen som ikke gadd jobbe og derfor ble ufør i stedet. Ja, faktisk. Hun sa bare at hun hadde litt vondt i ryggen så fikk hun uføretrygd. Det skal lønne seg å arbeide. Hvis bedriftene må betale så mye i skatt at de ikke klarer å betale ut levelig lønn til arbeiderne mer så blir det bare flere lavtlønnede i Norge. Anonymkode: bb06a...1df Javel, hva så om du kjenner ei som sa det. Det er jo ikke fasiten for alle uføretrygdede. Anonymkode: d0b75...fa1
the amazing spidermamma Skrevet 31. august 2021 #14 Skrevet 31. august 2021 (endret) Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Det skal lønne seg å arbeide. Hvis bedriftene må betale så mye i skatt at de ikke klarer å betale ut levelig lønn til arbeiderne mer så blir det bare flere lavtlønnede i Norge. Anonymkode: bb06a...1df Ta f.eks formuesskatten. Forskning viser at hvis bedriftseiere får formuesskatt, ar de mer penger bli i bedriften, framfor å ta ut utbytte og berike seg selv. Dette er bra for bedriften. Men bedriftseierne får litt færre millioner å rutte med til privat forbruk. Endret 31. august 2021 av the amazing spidermamma
Anonym bruker Skrevet 31. august 2021 #15 Skrevet 31. august 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Jeg vet om noen som ikke gadd jobbe og derfor ble ufør i stedet. Ja, faktisk. Hun sa bare at hun hadde litt vondt i ryggen så fikk hun uføretrygd. Det skal lønne seg å arbeide. Hvis bedriftene må betale så mye i skatt at de ikke klarer å betale ut levelig lønn til arbeiderne mer så blir det bare flere lavtlønnede i Norge. Anonymkode: bb06a...1df Har han blitt ufør de senere årene? Jeg vet om utallige som har måtte ha soesialisterklæringer på spesialisterklæringer, og som har måtte gå fra tiltak til tiltak. De har være i NAVsystemet i årevis, uten at de har blitt uføre enda. Denne mannen du VET hat jukset til seg uføretrygd, kan ha skjult ting om egen helse. Og om noen jukset til seg uføretrygd, rettferdiggjør det å gjøre det økonomisk vanskeligere for de som faktisk ikke har et valg? Anonymkode: 4ad80...c50
Anonym bruker Skrevet 31. august 2021 #16 Skrevet 31. august 2021 Det var en gang en liten høne. Høna bodde på en bondegård sammen med tre venner, en katt, en mus og en gris. En dag fant høna et korn på bakken. Hvem vil hjelpe meg å plante kornet, spurte hun. Ikke jeg, mjauet katten. Ikke jeg, pep musa. Ikke jeg, gryntet grisen. Den lille høna sukket og gikk sin vei. Ingen hjelp å få, da planter jeg kornet selv, sa hun. Så skulle høna vanne kornet. Hvem vil hjelpe meg å vanne kornet, spurte hun. Ikke jeg, mjauet katten. Ikke jeg, pep musa. Ikke jeg, gryntet grisen. Den lille høna sukket og gikk sin vei. Ingen hjelp å få, da vanner jeg kornet selv, sa hun. Kornet vokste til et strå. Så skulle høna skjære ned strået. Hvem vil hjelpe meg å skjære ned strået, spurte hun. Ikke jeg, mjauet katten. Ikke jeg, pep musa. Ikke jeg, gryntet grisen. Den lille høna sukket og gikk sin vei. Ingen hjelp å få, da skjærer jeg ned strået selv sa hun. Så skulle høna putte kornet i en sekk og bære sekken til mølleren. Hvem vil hjelpe meg nå da, spurte hun. Ikke jeg, mjauet katten. Ikke jeg, pep musa. Ikke jeg, gryntet grisen. Den lille høna sukket og gikk sin vei. Ingen hjelp å få, da gjør jeg jobben selv, sa hun. Så skulle høna til bakeren med mel og få bakt et brød. Hvem vil bli med meg til bakeren, spurte hun. Ikke jeg, mjauet katten. Ikke jeg, pep musa. Ikke jeg, gryntet grisen. Den lille høna sukket og gikk sin vei. Ingen hjelp å få, da går jeg til bakeren selv, sa hun. Alt hadde høna måtte gjøre alene, vennene hennes sa alltid nei til å hjelpe henne. Etter en stund kom høna tilbake til bondegården med et nybakt brød. Å for et flott brød, sa vennene grådig. Takk, sa den lille høna. Hvem vil hjelpe meg med å spise brødet? Jeg vil, malte katten. Jeg vil, pep musa. Jeg vil, gryntet grisen. Å nei, det trenger dere ikke, sa den lille høna. Ikke en av dere hadde tid til å hjelpe meg med å plante, vanne, skjære ned, putte korn i sekken, bære sekken til mølleren og bære melet til bakeren. Dere var alltid opptatt. Vel nå har jeg ikke tid til å snakke med dere, jeg er altfor opptatt med å skulle spise dette brødet. Og det var akkurat det hun gjorde. Snipp, snapp, snute, så var eventyret ute. (Eventyret handler om det med å ta skatt fra de som skaper alt av verdier, for å gi til de som ikke løftet en finger for å bidra selv) Anonymkode: bb06a...1df
Anonym bruker Skrevet 31. august 2021 #17 Skrevet 31. august 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det var en gang en liten høne. Høna bodde på en bondegård sammen med tre venner, en katt, en mus og en gris. En dag fant høna et korn på bakken. Hvem vil hjelpe meg å plante kornet, spurte hun. Ikke jeg, mjauet katten. Ikke jeg, pep musa. Ikke jeg, gryntet grisen. Den lille høna sukket og gikk sin vei. Ingen hjelp å få, da planter jeg kornet selv, sa hun. Så skulle høna vanne kornet. Hvem vil hjelpe meg å vanne kornet, spurte hun. Ikke jeg, mjauet katten. Ikke jeg, pep musa. Ikke jeg, gryntet grisen. Den lille høna sukket og gikk sin vei. Ingen hjelp å få, da vanner jeg kornet selv, sa hun. Kornet vokste til et strå. Så skulle høna skjære ned strået. Hvem vil hjelpe meg å skjære ned strået, spurte hun. Ikke jeg, mjauet katten. Ikke jeg, pep musa. Ikke jeg, gryntet grisen. Den lille høna sukket og gikk sin vei. Ingen hjelp å få, da skjærer jeg ned strået selv sa hun. Så skulle høna putte kornet i en sekk og bære sekken til mølleren. Hvem vil hjelpe meg nå da, spurte hun. Ikke jeg, mjauet katten. Ikke jeg, pep musa. Ikke jeg, gryntet grisen. Den lille høna sukket og gikk sin vei. Ingen hjelp å få, da gjør jeg jobben selv, sa hun. Så skulle høna til bakeren med mel og få bakt et brød. Hvem vil bli med meg til bakeren, spurte hun. Ikke jeg, mjauet katten. Ikke jeg, pep musa. Ikke jeg, gryntet grisen. Den lille høna sukket og gikk sin vei. Ingen hjelp å få, da går jeg til bakeren selv, sa hun. Alt hadde høna måtte gjøre alene, vennene hennes sa alltid nei til å hjelpe henne. Etter en stund kom høna tilbake til bondegården med et nybakt brød. Å for et flott brød, sa vennene grådig. Takk, sa den lille høna. Hvem vil hjelpe meg med å spise brødet? Jeg vil, malte katten. Jeg vil, pep musa. Jeg vil, gryntet grisen. Å nei, det trenger dere ikke, sa den lille høna. Ikke en av dere hadde tid til å hjelpe meg med å plante, vanne, skjære ned, putte korn i sekken, bære sekken til mølleren og bære melet til bakeren. Dere var alltid opptatt. Vel nå har jeg ikke tid til å snakke med dere, jeg er altfor opptatt med å skulle spise dette brødet. Og det var akkurat det hun gjorde. Snipp, snapp, snute, så var eventyret ute. (Eventyret handler om det med å ta skatt fra de som skaper alt av verdier, for å gi til de som ikke løftet en finger for å bidra selv) Anonymkode: bb06a...1df Det er på det nivået det ligger ja..... Anonymkode: d0b75...fa1
the amazing spidermamma Skrevet 31. august 2021 #18 Skrevet 31. august 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det var en gang en liten høne. Høna bodde på en bondegård sammen med tre venner, en katt, en mus og en gris. En dag fant høna et korn på bakken. Hvem vil hjelpe meg å plante kornet, spurte hun. Ikke jeg, mjauet katten. Ikke jeg, pep musa. Ikke jeg, gryntet grisen. Den lille høna sukket og gikk sin vei. Ingen hjelp å få, da planter jeg kornet selv, sa hun. Så skulle høna vanne kornet. Hvem vil hjelpe meg å vanne kornet, spurte hun. Ikke jeg, mjauet katten. Ikke jeg, pep musa. Ikke jeg, gryntet grisen. Den lille høna sukket og gikk sin vei. Ingen hjelp å få, da vanner jeg kornet selv, sa hun. Kornet vokste til et strå. Så skulle høna skjære ned strået. Hvem vil hjelpe meg å skjære ned strået, spurte hun. Ikke jeg, mjauet katten. Ikke jeg, pep musa. Ikke jeg, gryntet grisen. Den lille høna sukket og gikk sin vei. Ingen hjelp å få, da skjærer jeg ned strået selv sa hun. Så skulle høna putte kornet i en sekk og bære sekken til mølleren. Hvem vil hjelpe meg nå da, spurte hun. Ikke jeg, mjauet katten. Ikke jeg, pep musa. Ikke jeg, gryntet grisen. Den lille høna sukket og gikk sin vei. Ingen hjelp å få, da gjør jeg jobben selv, sa hun. Så skulle høna til bakeren med mel og få bakt et brød. Hvem vil bli med meg til bakeren, spurte hun. Ikke jeg, mjauet katten. Ikke jeg, pep musa. Ikke jeg, gryntet grisen. Den lille høna sukket og gikk sin vei. Ingen hjelp å få, da går jeg til bakeren selv, sa hun. Alt hadde høna måtte gjøre alene, vennene hennes sa alltid nei til å hjelpe henne. Etter en stund kom høna tilbake til bondegården med et nybakt brød. Å for et flott brød, sa vennene grådig. Takk, sa den lille høna. Hvem vil hjelpe meg med å spise brødet? Jeg vil, malte katten. Jeg vil, pep musa. Jeg vil, gryntet grisen. Å nei, det trenger dere ikke, sa den lille høna. Ikke en av dere hadde tid til å hjelpe meg med å plante, vanne, skjære ned, putte korn i sekken, bære sekken til mølleren og bære melet til bakeren. Dere var alltid opptatt. Vel nå har jeg ikke tid til å snakke med dere, jeg er altfor opptatt med å skulle spise dette brødet. Og det var akkurat det hun gjorde. Snipp, snapp, snute, så var eventyret ute. (Eventyret handler om det med å ta skatt fra de som skaper alt av verdier, for å gi til de som ikke løftet en finger for å bidra selv) Anonymkode: bb06a...1df ' de som skaper verdier' - det må vel være arbeiderne, det, da? Eller passer ikke de inn i eventyret ditt?
Hengebukksvinet Skrevet 31. august 2021 #19 Skrevet 31. august 2021 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Nei, dette er det jeg leser på mer troverdige medier. Vi har alle blitt rikere takket være skattelette fra FrP og Høyre. Uten dette ville det ha vært økonomisk krise fortsatt her i landet. Det SV vil er å innføre skatter som gjør at bedrifter ikke klarer å drive. Det vil bli ufattelig dyrt for oss alle. Ellers oser det av sjalusi av innlegget ditt. Anonymkode: bb06a...1df «Vi har alle blitt rikere takket være skattelette fra FrP og Høyre»…altså.. det har vi faen ikke!!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2021 #20 Skrevet 31. august 2021 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Men ønsker du å betale mer i skatt for at folk som ikke gidder å arbeide skal kunne få sydd puter under armene?? Høyre har faktisk et krav for at folk skal få hjelp, at de forsøker å komme seg i arbeid. Uten arbeidslinja vil folk bare sitte hjemme for hvorfor skal folk gidde å arbeide når de får penger kastet etter seg hvis de er arbeidsløse? Da tar vi fra folk motivasjonen deres. Ønsker du virkelig å betale mer i skatt for at folk som ikke gidder å jobbe skal få en del av din lønn? Anonymkode: bb06a...1df Det er vanskelig å diskutere med folk som deg som baserer argumentene sine på fordommer fremfor kunnskap. Jeg både jobber med mennesker som står utenfor arbeidslivet og har tatt master som omhandler dette nå i voksen alder, og kan fortelle deg at det at folk ikke vil arbeide eller at de sys puter under armene på dem utenfor arbeidslivet ikke er noen omfattende reell problemstilling. Det gjelder et fåtall. Folk flest ønsker å bruke sine ferdigheter og evner, jobbe og bidra i samfunnet. Problemstillingen er heller den at mange mangler håp og tro på at de har noe å bidra med i en jobb, og/ eller at de ikke får muligheten. Anonymkode: 4049a...826
Anonym bruker Skrevet 31. august 2021 #21 Skrevet 31. august 2021 Hengebukksvinet skrev (21 minutter siden): «Vi har alle blitt rikere takket være skattelette fra FrP og Høyre»…altså.. det har vi faen ikke!! Nettopp. Synsing fremfor fakta igjen. Anonymkode: 4049a...826
Anonym bruker Skrevet 31. august 2021 #22 Skrevet 31. august 2021 Kjenner at denne tråden vipper meg mer og mer mot å stemme SV 😃 Anonymkode: 0deab...751
Anonym bruker Skrevet 31. august 2021 #23 Skrevet 31. august 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Nei, dette er det jeg leser på mer troverdige medier. Vi har alle blitt rikere takket være skattelette fra FrP og Høyre. Uten dette ville det ha vært økonomisk krise fortsatt her i landet. Det SV vil er å innføre skatter som gjør at bedrifter ikke klarer å drive. Det vil bli ufattelig dyrt for oss alle. Ellers oser det av sjalusi av innlegget ditt. Anonymkode: bb06a...1df For noe tull. Fattigdom har økt her i landet. Uføretrygdede har fått kutt i utbetaling, støtte til svaksynte barn er redusert, aap-utbetalinger er sterkt reduserte. Får inderlig håpe det blir regjeringsskifte nå. Anonymkode: 5a722...00c
Anonym bruker Skrevet 1. september 2021 #24 Skrevet 1. september 2021 SV vil ut av NATO. Men har likevel så maktkåthet at de satt i regjering og derfor var ansvarlige for å sendte styrker til Afghanistan - for deretter å skyte dem i ryggen. Sånt kan man ikke stemme på. Anonymkode: b76eb...937
Anonym bruker Skrevet 1. september 2021 #25 Skrevet 1. september 2021 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Nei, dette er det jeg leser på mer troverdige medier. Vi har alle blitt rikere takket være skattelette fra FrP og Høyre. Uten dette ville det ha vært økonomisk krise fortsatt her i landet. Det SV vil er å innføre skatter som gjør at bedrifter ikke klarer å drive. Det vil bli ufattelig dyrt for oss alle. Ellers oser det av sjalusi av innlegget ditt. Anonymkode: bb06a...1df Jeg har hatt reallønnsnedgang de siste to lønnsoppgjørene, så nei. Du har dessuten ingen konkrete kilder å vise til, kun innøvd polemikk. Lukter FRp lang vei. Anonymkode: 83b43...014
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå