Anonym bruker Skrevet 1. september 2021 #26 Skrevet 1. september 2021 Jeg er 174 høy og vekten har i løpet av sommeren bikket 80 😬 Jeg skal ned til 68-69 kg og har meldt meg inn i Vektklubb. Veldig fin app for registrering av mat og trening.. Anonymkode: 0e273...1ea
Anonym bruker Skrevet 1. september 2021 #27 Skrevet 1. september 2021 Nei, jeg er godt fornøyd med kroppen min. 173 høy og 72 kg. Anonymkode: 34e59...a9b
Anonym bruker Skrevet 1. september 2021 #28 Skrevet 1. september 2021 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Føler ikke at jeg er direkte feit, men burde blitt mer trent, og kunne fint gått ned 3-4 kilo . 170 høy og ca 57/58 kilo. Veide ca 52/53 i så mange år . Men litt valgets kval, liker puppene mine best på denne vekten hehe. Og vet at trening og oppstramming er det viktigste. Slik burde vel fler tenke, ikke kun vekttallet men formen? Anonymkode: b357e...d5c Du burde gjøre noe med det forskrudde selvbildet ditt. Lavere vekt enn du har nå er potensielt helseskadelig. Svaret mitt er nei, jeg er 170 og 62 kg. Burde gått opp litt, for jeg ser veldig mager ut sånn det er nå. Anonymkode: d508e...78d
Juliea Ruler Skrevet 1. september 2021 #29 Skrevet 1. september 2021 Alltid vært tynn og er det nå. men siste graviditet gikk jeg opp masse og de kiloene satt hardere enn jeg tenkte. Klarte ikke finne motivasjonen til å trene helt. Jeg gikk opp 25 kg. Ikke feit, men større enn det som føltes komfortabelt for MEG. Så tok jeg meg en shoppingtur og og virkelig innså at klærne og kjolene jeg liker ikke passet min kropp. Så da kjøpte jeg noen dyre antrekk i størrelsen jeg brukte før. Det ble min motivasjon! begynte å jogge. Og raste ned i vekt. veier nå 54 kg og er 170 cm høy. det viktigste ved vektnedgang tror jeg er å finne riktig motivasjon for deg selv. For meg var ikke «du får energi av å trene» nok. Men nå elsker jeg å jogge. Det hadde jeg aldri trodd skulle bli min treningsform for et år siden.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2021 #30 Skrevet 1. september 2021 Er 170 cm høy og veier 85 kg. Veide 108 kg i februar. Vil ned 10 kg til. Anonymkode: 69a2f...7d8
Anonym bruker Skrevet 1. september 2021 #31 Skrevet 1. september 2021 Jeg føler meg feit, men er vel «bare» overvektig. Ønsker å gå ned 12 kg, men ville vært fornøyd med minus 10. prøver å bygge opp motivasjon til kosthold og trening. Jeg føler jeg er relativt aktiv med fjellturer og gåturer, men jeg må få opp hverdagsaktiviteten. Så har hjemmekontor gitt meg dårlige vaner med småspising 😣 Anonymkode: fcd17...b9e
Anonym bruker Skrevet 1. september 2021 #32 Skrevet 1. september 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Bare hold kjeft. Du vet du er tynnere enn nesten alle, og at du var undervektig før. Det eneste riktige svaret du kan gi i denne tråden er «nei». Anonymkode: 9a4a0...ee5 Dette. Anonymkode: 802a4...604
Anonym bruker Skrevet 1. september 2021 #33 Skrevet 1. september 2021 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Er 170 cm høy og veier 85 kg. Veide 108 kg i februar. Vil ned 10 kg til. Anonymkode: 69a2f...7d8 Du har vært flink! Anonymkode: 802a4...604
Anonym bruker Skrevet 1. september 2021 #34 Skrevet 1. september 2021 Veier nå 10 kg for mye til å være normalvektig, men alt flesket ligger rundt midja, så det gjør at jeg ser tjukkere ut enn andre med samme vekt, og ikke minst er det veldig helsefarlig. Har begynt å trene styrke, og går mye i fjellet. Så siden i vår har midjemålet gått fra 110 cm til 95 cm. Har ikke gått ned så mange kg, men vil heller konsentrere meg om cm, og håper å komme meg ned til et normalt midjemål. Anonymkode: 904a2...e36
Anonym bruker Skrevet 1. september 2021 #35 Skrevet 1. september 2021 Veier 20-25 kg for mye. Ønsker virkelig å gjøre noe med det. Men sliter veldig med motivasjon, da jeg må sulte meg, ikke bare for å gå ned, men for å holde meg der. For 1 år siden så hadde jeg brukt 2 år på å gå ned 20 kg, men for å få holde meg der, måtte jeg leve på 1000 kalorier om dagen. Så kom jula, og jeg tenkte jeg skulle prøve å leve på 1300 kalorier om dagen, da gikk jeg opp 2 kg på 2 uker. Og jeg orker ikke å skulle måtte gå sulten resten av livet, aldri kunne spise en is, aldri potet, ris, pasta osv. Bare leve på veldig sunn og kjedelig og lite mat. Jeg fikk mage og tarm plager for 6 år siden, og da ble jeg overvektig. Har ellers bare vært normalvektig, bortsett fra de første månedene etter siste svangerskap. Anonymkode: d767d...06c
Anonym bruker Skrevet 1. september 2021 #36 Skrevet 1. september 2021 Jeg veier 83.vil ned til 72 som er en fin vekt for meg. Etter en traumatisk ulykke har det skjedd så mye rart med denne kroppen. 😬Med sykdom 24/7, dårlig søvn, tåler plutselig nesten ingen matvarer, alt det hormonelle har gått i stå, dårlig metabolisme. Går til spesialister. Hjelper ikke å spise lite. Har tatt endel kortison i sommer, det ser man på kroppen. 😭Har alltid vært fornøyd samme hva vekta sier, men ikke nå. Måneansikt. 😔 Anonymkode: bc780...46d
Anonym bruker Skrevet 1. september 2021 #37 Skrevet 1. september 2021 Anonym bruker skrev (57 minutter siden): Jeg føler meg feit, men er vel «bare» overvektig. Ønsker å gå ned 12 kg, men ville vært fornøyd med minus 10. prøver å bygge opp motivasjon til kosthold og trening. Jeg føler jeg er relativt aktiv med fjellturer og gåturer, men jeg må få opp hverdagsaktiviteten. Så har hjemmekontor gitt meg dårlige vaner med småspising 😣 Anonymkode: fcd17...b9e Begynn med å registrere alt du spiser og hvor mange kcal det blir. Sansynlig vis er det maten og ikke aktiviteten som er problemet. Anonymkode: 34e59...a9b
Anonym bruker Skrevet 1. september 2021 #38 Skrevet 1. september 2021 Ja. Veier iallefall 30 kg for mye. Vil gjøre noe med det, men må finne en måte å endre livsstil langsiktig på som fungerer for meg. Ikke bare en diett hvor jeg går opp alt igjen. Anonymkode: 4dd7f...756
Anonym bruker Skrevet 1. september 2021 #39 Skrevet 1. september 2021 Trillende rund.. Når jeg finnet overskudd skal jeg gjøre noe med det. Anonymkode: a1bb6...a4d
Anonym bruker Skrevet 1. september 2021 #40 Skrevet 1. september 2021 Ingen liker at andre damer er tynnere enn de selv er, har jeg erfart. Derfor blir noen her så rasende på de som skriver at de veier lite. Selv var jeg bælfeit frem til jeg var voksen. Da tok jeg slankeoperasjon og gikk ned til normalvekt/slank. Etter å ha mislykkes utallige ganger med slankekur lånte jeg penger og betalte operasjonen for å få et bedre liv. Jeg har dog sluttet å fortelle hva jeg veier, fordi erfaringen er at alle har en egen mening om hva andre skal veie, spesielt hvis man er operert. Og du skal i alle fall ikke veie mindre enn den du snakker med. Venninna mi på 100 kg : Jeg syns du er fin som du er, jeg (selv tok hun slankeoperasjon 4 år etter meg. Venninna mi på 75 kg : Nå må du ikke gå ned mer (Veide da 80 kg) Venninna mi på 60 kg :Jeg tror du vil se helt perfekt ut på rundt 60 kg. Poenget er at alle har en egen mening, og jeg fikk høre alt dette og mer til sikkert ukentlig. Anonymkode: 4d1f1...d86
Anonym bruker Skrevet 1. september 2021 #41 Skrevet 1. september 2021 Ja har 10 kilo for mye. Hat. Hadde jeg gått ned 5 kilo og vært bedre trent hadde jeg vært fornøyd. Nå er alt tungt og daft. Vet hva som må til men …. Anonymkode: c38b4...e7a
Anonym bruker Skrevet 1. september 2021 #42 Skrevet 1. september 2021 Ikke feit, men overvektig. Var 145 kilo. Nå er jeg 80 (gått opp 7 kilo i år 😞). Begynt å trene for å styrke kroppen og skal ned hvertfall 5 kilo nå Anonymkode: d4937...62b
Anonym bruker Skrevet 1. september 2021 #43 Skrevet 1. september 2021 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Nå er jeg 1 kg unna normalvektig. Har vært 30 kg overvektig. Brukt lang tid på denne endringen av vaner og rutiner. Skal ned noen kg til men stresser ikke. Er veldig fornøyd med meg selv nå men ønsker å løpe litt raskere så noen kilo til må bort da. Anonymkode: d021b...fee Så bra jobba! Anonymkode: d4d83...be7
Anonym bruker Skrevet 1. september 2021 #44 Skrevet 1. september 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ikke feit, men overvektig. Var 145 kilo. Nå er jeg 80 (gått opp 7 kilo i år 😞). Begynt å trene for å styrke kroppen og skal ned hvertfall 5 kilo nå Anonymkode: d4937...62b Blir imponert av deg og de andre som har gått så mye ned i vekt, etter å ha veid så mye. Det står det virkelig respekt av! Anonymkode: d4d83...be7
Anonym bruker Skrevet 1. september 2021 #45 Skrevet 1. september 2021 Ja, dessverre, har steget jevnt i vekt siste 10 år siden jeg bikket 35/36 år. Veier nå 110 kilo og er 180 cm høy. Hadde hatt fin trivselsvekt rundt 80-85 kilo. Venter på å få inspirasjon og motivasjon til å gjøre noe med det. Anonymkode: 4ac28...1b2
Listedamen Skrevet 1. september 2021 #47 Skrevet 1. september 2021 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Er 170 cm høy og veier 85 kg. Veide 108 kg i februar. Vil ned 10 kg til. Anonymkode: 69a2f...7d8 Godt jobbet! 👏🏻👏🏻👏🏻
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå