Gå til innhold

Er du feit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange kilo for mye har du og ønsker du å gjøre noe med det? 

Anonymkode: 0cbdf...a38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Shametråd?

Anonymkode: ee9de...0c2

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Shametråd?

Anonymkode: ee9de...0c2

Nei? 

Anonymkode: 0cbdf...a38

Skrevet

Nei. Men trenger å bli bedre trent, jobber med saken.

Hva med deg, Hi?

Anonymkode: d4d83...be7

Skrevet

Har vel kanskje 7-8 kg for mye. Vil ned i vekt men har ikke lyst å endre på kosthold eller begynne å trene.

Anonymkode: 38c37...425

Skrevet

Ja, skal ned 20 kg - 85 til 65

Anonymkode: 4799c...cd7

Skrevet

Nei, men har vært det.

For 5 år siden veide jeg over 100 kg, og hadde gjort det i over 15 år.
Nå veier jeg 63 kg, bruker størrelse XS/S og 24 i livvidde på buksene mine.
Har holde vekten i over 2 år nå

Anonymkode: 4f6fc...7ab

Skrevet

20-25 kg. Er gift og fikk akkurat en meldig fra elskeren min om hvor lyst han har på meg. Mannen som jeg holder på å gå i fra vil ha meg tilbake. 

Så tenker jeg fokuserer på å få barna gjennom bruddet, ikke egen vekt.

Anonymkode: 9a4a0...ee5

Skrevet

Jepp! Har ca 15 kilo for mye, som dessverre forblir der. Min forbrenning er cirka lik null virker det som, og det skyldes hormonell sykdom og medisiner jeg tar mot en annen sykdom. Har prøvd alskens livsstilsendringer, lavkarbo, lavkalori osv, den største vektnedgangen var 1,5 kilo på 3 måneder. Gidder ikke. 

Skrevet

Ja, ca 25 kg over 😏 

Anonymkode: 9bacf...968

Skrevet

Tror jeg har sånn 5-10 kg for mye. Orker ikke gjøre noe med det enda

Anonymkode: a82da...8e9

Skrevet

Ja.. sliter med å være aktiv pga fibromyalgi. Men klarer å jobbe 100% og mer, så er fornøyd. Men hodet vil trene oftere enn jeg gjør, men kroppen er ikke enig 

Anonymkode: 3cb48...33f

Skrevet

Jada. Ca 25 kg overvektig. (Korona-året har gitt meg nesten 10 av disse.) Men jeg er sprek og aktiv, da. 

Anonymkode: 802a4...604

Skrevet

Føler ikke at jeg er direkte feit, men burde blitt mer trent, og kunne fint gått ned 3-4 kilo . 170 høy og ca 57/58 kilo.  Veide ca 52/53 i så mange år .  Men litt valgets kval, liker puppene mine best på denne vekten hehe. Og vet at trening og oppstramming er det viktigste. Slik burde vel fler tenke, ikke kun vekttallet men formen? 

Anonymkode: b357e...d5c

Skrevet

Ja, er feit, men på de "riktige" plassene. Er komfortabel med å være slik, så kommer ikke til å lette en finger for å gjøre noe med det - foreløpig... 

Anonymkode: 48fa5...3a9

Skrevet
Milfy Way skrev (1 time siden):

Jepp! Har ca 15 kilo for mye, som dessverre forblir der. Min forbrenning er cirka lik null virker det som, og det skyldes hormonell sykdom og medisiner jeg tar mot en annen sykdom. Har prøvd alskens livsstilsendringer, lavkarbo, lavkalori osv, den største vektnedgangen var 1,5 kilo på 3 måneder. Gidder ikke. 

Det holder jeg med deg i. 

Anonymkode: 48fa5...3a9

Skrevet

Skjønner at definisjonen av feit er subjektiv. 

De som veier 5 kilo for mye er ikke feire, men lubne. 

Selv er jeg den feiteste personen jeg vet om. Jeg er helt ute av stand til å gjøre noe med det, og all forskning tyder på at jeg har oddsen i mot meg. Selv de fleste som tar slankeoperasjoner legger på seg igjen. Slik det ligger an nå, kommer jeg til å dø for tidlig, og selv med det i bakhodet gjør jeg det samme om og om igjen. Jeg tenker på ungene, men overspiser allikevel. Jeg har en spiseforstyrrelse, som jeg ikke klarer å bryte ut av. 

Anonymkode: 76ff0...01f

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Selv er jeg den feiteste personen jeg vet om. Jeg er helt ute av stand til å gjøre noe med det, og all forskning tyder på at jeg har oddsen i mot meg. Selv de fleste som tar slankeoperasjoner legger på seg igjen. Slik det ligger an nå, kommer jeg til å dø for tidlig, og selv med det i bakhodet gjør jeg det samme om og om igjen. Jeg tenker på ungene, men overspiser allikevel. Jeg har en spiseforstyrrelse, som jeg ikke klarer å bryte ut av. 

Jeg veier forresten nesten 100 kilo for mye. 

Skrevet

Nei, men jeg var overvektig i sommer. Visste at jeg hadde lagt på meg, men da vekta viste et så høyt tall var det bare til å starte jobbingen mot en sunnere vekt. Har nå gått ned fire kilo, og er glad for det. Vil ned noen kilo til, sånn at de gamle klærne mine passer. 

Anonymkode: cf08d...26f

Skrevet
19 minutes ago, Anonym bruker said:

Det stemmer ikke. 

Clinical studies show that, following surgery, most patients lose weight rapidly and continue to do so until 18 to 24 months after the procedure. Patients may lose 30 to 50 percent of their excess weight in the first six months, and 77 percent of excess weight as early as 12 months after surgery.

Another study showed that patients could maintain a 50 to 60 percent loss of excess weight 10 to 14 years after surgery. Patients with higher initial BMI tend to lose more total weight. Patients with lower initial BMI will lose a greater percentage of their excess weight and will more likely come closer to their ideal body weight (IBW). Patients with Type 2 diabetes tend to show less overall excess weight-loss than patients without Type 2 diabetes.

Anonymkode: 53db7...46b

Skrevet

Nå er jeg 1 kg unna normalvektig. Har vært 30 kg overvektig. Brukt lang tid på denne endringen av vaner og rutiner. Skal ned noen kg til men stresser ikke. Er veldig fornøyd med meg selv nå men ønsker å løpe litt raskere så noen kilo til må bort da. 

Anonymkode: d021b...fee

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Føler ikke at jeg er direkte feit, men burde blitt mer trent, og kunne fint gått ned 3-4 kilo . 170 høy og ca 57/58 kilo.  Veide ca 52/53 i så mange år .  Men litt valgets kval, liker puppene mine best på denne vekten hehe. Og vet at trening og oppstramming er det viktigste. Slik burde vel fler tenke, ikke kun vekttallet men formen? 

Bare hold kjeft. Du vet du er tynnere enn nesten alle, og at du var undervektig før. Det eneste riktige svaret du kan gi i denne tråden er «nei».

Anonymkode: 9a4a0...ee5

Skrevet

Ja. Ikke smellfeit, men burde gått ned ihvertfall 15 kg. Da hadde jeg vært rundt trivselsvekta mi, og normalvektig. Men etter å ha lest diverse vekttråder her inne, burde jeg sikkert gått ned 30 kg etter andre sine standarder 🙄

Anonymkode: 526c1...91d

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Klapp igjen.

Du er tynn nå, det du var var undervektig.
Hver glad for de kiloene du har fått.

Klarer du ikke å se det trenger du hjelp

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ja. Ikke smellfeit, men burde gått ned ihvertfall 15 kg. Da hadde jeg vært rundt trivselsvekta mi, og normalvektig. Men etter å ha lest diverse vekttråder her inne, burde jeg sikkert gått ned 30 kg etter andre sine standarder 🙄

Anonymkode: 526c1...91d

Vekt og inntektstråder her inne ender som regel opp med å bli skryte tråder hvor de som veier minst og tjener mest roper høyest. Ikke tenk på dem. Er du 15 kg over trivselsvekten din, er det 15 kg du bør tenke på å gå ned, ikke 30.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...