Anonym bruker Skrevet 1. september 2021 #26 Skrevet 1. september 2021 Merkelig praksis. Mine elever får ikke lov til å spise i timene, og heller ikke drikke annet enn vann, men jeg gjør selvsagt unntak dersom de spør pent. Produkter som selges i kantina kan nytes på skolen, mens boller, brus, godteri, potetgull osv. ikke er lov. Dette fratas elevene dersom de spiser det på skolen, MEN de får det selvfølgelig tilbake på slutten av dagen. Det er ikke greit å kaste mat, uavhengig av sunnhetsgrad. Anonymkode: 6ad02...a21
Anonym bruker Skrevet 1. september 2021 #27 Skrevet 1. september 2021 Altså her kastet læreren maten til min 8 års gamle datter pga makrell i tomat på skiven. Begrunner det med at en i 1. kl hadde fiskeallergi, altså 2 trinn under. Ikke fikk hun noe annen mat heller. Jeg ble j…. sur! Anonymkode: 5913f...0ed
Anonym bruker Skrevet 1. september 2021 #28 Skrevet 1. september 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Altså her kastet læreren maten til min 8 års gamle datter pga makrell i tomat på skiven. Begrunner det med at en i 1. kl hadde fiskeallergi, altså 2 trinn under. Ikke fikk hun noe annen mat heller. Jeg ble j…. sur! Anonymkode: 5913f...0ed Dere hadde ikke fått beskjed om det ikke var lov med fisk i matpakka? Anonymkode: 00d6e...1a3
Anonym bruker Skrevet 1. september 2021 #29 Skrevet 1. september 2021 Mest sannsynlig er dette mors lille gull sin versjon av saken! Mulig det ikke er lov å ha mat og drikke på klasserommet, og at dette er terpet på til det kjedsommelige. Gullungen driter i regler og gjør som han vil. Om det var MIN unge, hadde jeg takket læreren som gidder å ta seg bryet med å oppdra snørrungen. Anonymkode: 506fc...1b0
Anonym bruker Skrevet 1. september 2021 #30 Skrevet 1. september 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Mest sannsynlig er dette mors lille gull sin versjon av saken! Mulig det ikke er lov å ha mat og drikke på klasserommet, og at dette er terpet på til det kjedsommelige. Gullungen driter i regler og gjør som han vil. Om det var MIN unge, hadde jeg takket læreren som gidder å ta seg bryet med å oppdra snørrungen. Anonymkode: 506fc...1b0 Haha, huff, " mors lille gull, gullungen, snørrungen". Ærlig talt, hvorfor kaller du et barn slike ting? Du har virkelig ingen kunnskap om hva som har skjedd i forkant. Du mangler en god slump med oppdragelse. Anonymkode: d4baf...954
Anonym bruker Skrevet 1. september 2021 #31 Skrevet 1. september 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Mest sannsynlig er dette mors lille gull sin versjon av saken! Mulig det ikke er lov å ha mat og drikke på klasserommet, og at dette er terpet på til det kjedsommelige. Gullungen driter i regler og gjør som han vil. Om det var MIN unge, hadde jeg takket læreren som gidder å ta seg bryet med å oppdra snørrungen. Anonymkode: 506fc...1b0 Sa den største snørrungen selv Anonymkode: 00d6e...1a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå