Anonym bruker Skrevet 31. august 2021 #1 Skrevet 31. august 2021 Venninna mi... Spør om å møtes, snakkes, hva som helst... Svarer ja gjerne. Foreslår dag hun sier finner dag neste uke. Jeg spør igjen... Hektisk denne uka. Spør igjen... Ikke svar. Spør igjen... Hektisk men finner dag snart. Burde jeg ta hintet? Anonymkode: 3aa24...d64
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 31. august 2021 #2 Skrevet 31. august 2021 Det kan jo faktisk være at hun har det ganske hektisk 🤷🏼♀️ Jeg hadde svart at det virker som at hun hadde det travelt for tiden, og bedt henne ta kontakt når ting roet seg for henne og det passet bedre, så hun slapp mitt mas i tillegg. Da får ihvertfall hun et hint om at du reagerer og blir enten takknemlig for at du er forståelsesfull, skamfull fordi du har skjønt at hun nedprioriterer deg eller lettet fordi du tok hintet. Uansett så slipper du å bruke mer energi på det.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2021 #3 Skrevet 31. august 2021 Det kan jo være hun faktisk er veldig opptatt. Jeg har tre barn med autisme, tre bikkjer, full jobb og mann i Nordsjøen… Skulle gjerne møtt venninner oftere, men jeg har faktisk ikke tid eller overskudd. Anonymkode: e79f1...7d8
Anonym bruker Skrevet 31. august 2021 #4 Skrevet 31. august 2021 Jeg har det som venninna di. Vil veldig gjerne treffes, men klarer ikke å finne tid og overskudd til å gjennomføre det. Anonymkode: ae85e...58c
Anonym bruker Skrevet 31. august 2021 #5 Skrevet 31. august 2021 Skriv noe sånt som: "Jeg skjønner at du har det hektisk, så hva med at du bare gir meg en lyd når du finner en dag som passer for deg?". Og så ikke mer. Enten tar hun kontakt, selv om det tar tid, da er hun interessert i å være venner, eller så er det "over". Da har du i hvert fall gitt fra deg initiativet. Anonymkode: 043f4...8ff
Anonym bruker Skrevet 31. august 2021 #6 Skrevet 31. august 2021 Takker for gode tips... Tror jeg blir å skrive noe liknende. Er bare i stuss... Livet er hektisk men en tjue minutter på øre kunne hun vel hatt tid til... Prøver meg på ei melding. Anonymkode: 3aa24...d64
Anonym bruker Skrevet 1. september 2021 #7 Skrevet 1. september 2021 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Takker for gode tips... Tror jeg blir å skrive noe liknende. Er bare i stuss... Livet er hektisk men en tjue minutter på øre kunne hun vel hatt tid til... Prøver meg på ei melding. Anonymkode: 3aa24...d64 HVordan gikk det? Skrev du melding, og hva svarte hun i så fall? Anonymkode: 7d2b3...61e
Anonym bruker Skrevet 1. september 2021 #8 Skrevet 1. september 2021 Anonym bruker skrev (15 timer siden): Takker for gode tips... Tror jeg blir å skrive noe liknende. Er bare i stuss... Livet er hektisk men en tjue minutter på øre kunne hun vel hatt tid til... Prøver meg på ei melding. Anonymkode: 3aa24...d64 Tjue minutter kan være tortur for folk som ikke har tid og som ikke liker å slarve i telefonen. Jeg kunne lett ha vært den venninna. Anonymkode: 4ac11...55a
Anonym bruker Skrevet 1. september 2021 #9 Skrevet 1. september 2021 Anonym bruker skrev (20 timer siden): Venninna mi... Spør om å møtes, snakkes, hva som helst... Svarer ja gjerne. Foreslår dag hun sier finner dag neste uke. Jeg spør igjen... Hektisk denne uka. Spør igjen... Ikke svar. Spør igjen... Hektisk men finner dag snart. Burde jeg ta hintet? Anonymkode: 3aa24...d64 Det kan hende venninna di er meg. Jeg har en hektisk tid på jobb, og greide nå å avtale en helg med venninne i oktober.. kan du prøve å gi henne litt mer tid? Og sett et fast tidspunkt. Kaffe hos meg onsdag klokka 20. Anonymkode: 7d57f...194
Daquiry Skrevet 1. september 2021 #10 Skrevet 1. september 2021 Anonym bruker skrev (22 timer siden): Venninna mi... Spør om å møtes, snakkes, hva som helst... Svarer ja gjerne. Foreslår dag hun sier finner dag neste uke. Jeg spør igjen... Hektisk denne uka. Spør igjen... Ikke svar. Spør igjen... Hektisk men finner dag snart. Burde jeg ta hintet? Anonymkode: 3aa24...d64 Jeg har sluttet å løpe etter mennesker som ikke vil ha kontakt. Jeg spør 3 ganger, og etter det er det stopp. Så la vær og konsentrer deg om de som svarer deg og vil møte deg 😊
ma(G)ma med to små :) Skrevet 1. september 2021 #11 Skrevet 1. september 2021 Anonym bruker skrev (21 timer siden): Det kan jo være hun faktisk er veldig opptatt. Jeg har tre barn med autisme, tre bikkjer, full jobb og mann i Nordsjøen… Skulle gjerne møtt venninner oftere, men jeg har faktisk ikke tid eller overskudd. Anonymkode: e79f1...7d8 Jeg leste «full mann og jobb i Nordsjøen» 😅😂🙈😅 Ikke det at situasjonen din ikke høres tøff nok ut som den er, men SHIT jeg syntes synd på deg et sekund der😅😘
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå