Anonym bruker Skrevet 30. august 2021 #1 Skrevet 30. august 2021 Jeg kom over reklame for noen sko jeg hadde veldig lyst på som nå er på tilbud itellegg til gratis frakt. Men har ikke hørt om nettbutikken før å finner nesten ingen ting når jeg skriver nettbutikken på google. Det er også dårlig norsk på mail fra nettbutikken så blir skeptisk. Har dere erfaringer med nettbutikken ExclusiaNorge? Anonymkode: ee910...154
Flakkers Skrevet 14. september 2021 #3 Skrevet 14. september 2021 Hei. Jeg bestilte to par sko derfra, men tror ikke de kommer. Det er nok dessverre ikke ett firma som eksisterer.
wander Skrevet 29. november 2021 #4 Skrevet 29. november 2021 Jeg laget meg faktisk en bruker her nå bare for å advare mot Exclusia. Jeg bestilte et par sko i august (tror jeg det var, det er i hvert fall veldig lenge siden). Det tok nesten to måneder og 4-5 mail fram og tilbake før jeg endelig fikk skoene. Jeg var da så irritert at jeg uansett ikke ville beholde dem og jeg er så utrolig glad for at jeg ikke betalte på forhånd, men hadde brukt Klarna. Jeg ba om returadresse så jeg kunne sende de tilbake, jeg fikk en automatisert mail tilbake om at mailadressen ikke finnes og tenkte at nå har hun vel slettet hele butikken sin. Nå er status at vi har sendt mail fram og tilbake den siste tiden. Jeg ber om returadresse og hun ber om årsak til retur. Jeg sier at jeg ikke vil ha skoene og hun spør om hvorfor jeg vil sende tilbake, jeg ber om returadresse fordi jeg ikke vil ha skoene og nå sist skrev hun at det var jo trist, kanskje en venn eller noen i familien min vil ha skoene. Jeg lette etter det stedet på nettet man kunne legge ut erfaringer med nettbutikker og kom over denne tråden. Husker ikke hva det nettstedet heter der man kan legge inn stjerner og kommentarer.
Eli k Skrevet 29. desember 2021 #5 Skrevet 29. desember 2021 Anonym bruker skrev (På 31.8.2021 den 0.12): Jeg kom over reklame for noen sko jeg hadde veldig lyst på som nå er på tilbud itellegg til gratis frakt. Men har ikke hørt om nettbutikken før å finner nesten ingen ting når jeg skriver nettbutikken på google. Det er også dårlig norsk på mail fra nettbutikken så blir skeptisk. Har dere erfaringer med nettbutikken ExclusiaNorge? Anonymkode: ee910...154 wander skrev (På 29.11.2021 den 7.25): Jeg laget meg faktisk en bruker her nå bare for å advare mot Exclusia. Jeg bestilte et par sko i august (tror jeg det var, det er i hvert fall veldig lenge siden). Det tok nesten to måneder og 4-5 mail fram og tilbake før jeg endelig fikk skoene. Jeg var da så irritert at jeg uansett ikke ville beholde dem og jeg er så utrolig glad for at jeg ikke betalte på forhånd, men hadde brukt Klarna. Jeg ba om returadresse så jeg kunne sende de tilbake, jeg fikk en automatisert mail tilbake om at mailadressen ikke finnes og tenkte at nå har hun vel slettet hele butikken sin. Nå er status at vi har sendt mail fram og tilbake den siste tiden. Jeg ber om returadresse og hun ber om årsak til retur. Jeg sier at jeg ikke vil ha skoene og hun spør om hvorfor jeg vil sende tilbake, jeg ber om returadresse fordi jeg ikke vil ha skoene og nå sist skrev hun at det var jo trist, kanskje en venn eller noen i familien min vil ha skoene. Jeg lette etter det stedet på nettet man kunne legge ut erfaringer med nettbutikker og kom over denne tråden. Husker ikke hva det nettstedet heter der man kan legge inn stjerner og kommentarer. Ja jet er også glad jeg bestilte skoene via klarna . Mine sko kom skitten og uten skolisse på ene paret . På nettsiden demmes står det at man må kontakte de for og få returadresse . Det har jeg gjort men blir bare fram og tilbake og får aldri en adresse . Til slutt ble jeg så irritert og sa at dette blir for useriøst og jeg blir ikke og svare mere , klarna får ta seg av all dialog framover .
wander Skrevet 2. februar 2022 #6 Skrevet 2. februar 2022 Eli k skrev (På 29.12.2021 den 5.42): Ja jet er også glad jeg bestilte skoene via klarna . Mine sko kom skitten og uten skolisse på ene paret . På nettsiden demmes står det at man må kontakte de for og få returadresse . Det har jeg gjort men blir bare fram og tilbake og får aldri en adresse . Til slutt ble jeg så irritert og sa at dette blir for useriøst og jeg blir ikke og svare mere , klarna får ta seg av all dialog framover . Etter flere fram-og-tilbake mail med Exclusia lot jeg Klarna ta seg av det og etter at de hadde fått kopi av mailene mellom meg og Exclusia så avsluttet de saken. Jeg fikk aldri noen adresse og ikke noe mer surr derifra. Jeg var så dum at jeg falt for en annen reklame-greie også. Lasana Store. Heldigvis hadde de også Klarna, for der var det også surr. Jeg fikk det jeg hadde bestilt - ca en måned etter dato som ble lovt, men greit nok - de hadde i hvert fall vært ærlige på at det kan ta litt tid. Men så ville jeg sende den tingen tilbake fordi jeg ikke hadde bruk for den, da jeg fikk noe lignende i julegave. Da var plutselig nettsiden til Lasana borte, parkert. Så da fikk jeg ikke noe kontakt med dem heller, og pakken ligger klar her hjemme hos meg til jeg evt. får en returadresse, noe som er lite sannsynlig siden de muligens ikke finnes lengre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå