Gå til innhold

Dere som fikk et ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er blitt uplanlagt gravid med nr. 4, vi kommer til å beholde,  men jeg er stresset over hvor stor omveltning det blir, og alt praktisk og økonomisk. Noen som vil dele litt erfaringer?

Anonymkode: 34776...384

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere som fikk et hva da? Et spørsmålstegn stappa opp i hekken? Et ligg i en bakgård? Et overmodent eple? Et hjerneslag? Herregud, menneske, lag overskrifter som gir mening.

Anonymkode: 6467a...386

Skrevet

Hei. Vi fikk en veldig overraskende nr 4 for 1,5 år siden. Og overgangen fra tre til fire hatt vært den minste av de alle. Aldri angret og hun sprer utrolig mye glede! Nå hadde vi hus, bil, økonomi osv på plass, men jeg tenker det ordner seg alltid. Lykke til!

Anonymkode: 0f716...113

Skrevet

Forstår deg godt. 

Uplanlagt graviditet her også. Min 3., men får 5. til sammen. Jeg er ufør, så økonomien er ikke på topp. 

Anonymkode: 7ff9e...e6d

Skrevet

Ble uplanlagt gravid med nr 6🤭 det har gått heit fint, ikke noe store forsjell egentlig😜 vi har både plass og økonomi🙂 tror verste overgangen er fra nr 1 til 2🤭

Anonymkode: c30e7...65f

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Dere som fikk et hva da? Et spørsmålstegn stappa opp i hekken? Et ligg i en bakgård? Et overmodent eple? Et hjerneslag? Herregud, menneske, lag overskrifter som gir mening.

Anonymkode: 6467a...386

Hvorfor så sint? Du kan, hvis du legger godviljen til, lese hi. Da skjønner du 👍

Anonymkode: 5f224...154

Skrevet

Vi fikk akkurat nr 3. Har 2 barn på 7 og 11 som er veldig selvstendige fra før. Nr 3 er derfor langt enklere for meg, enn med både nr 1 og 2. 

Anonymkode: d82b6...936

Skrevet

Vår uplanlagte nr fire kom bare 1,5 år etter nr tre, og bortsett fra en temmelig slitsom tid når minste var mellom 10 mnd og 1.5 år (mye sjalusi og lite språk) har det gått veldig fint 

Fra yngste begynte forstå og bli mer forstått har de to yngste vært veldig gode venner så det har vært en lykke og glede for hele familien at de ble to som har så mye glede av hverandre .

Nå er mine fra 12 til 20 år og vi har aldri angret på at vi fikk fire.

Anonymkode: d4349...67a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...