Anonym bruker Skrevet 30. august 2021 #1 Skrevet 30. august 2021 Hadde vi ikke fått en bedre høst med gult/oransje nivå ! ??? Barna fortjener frihet og grønt nivå !! Ehh heller noen restriksjoner og lite smitte . Nå går jo skole etter skole i rødt 😡 for noen idioter Anonymkode: 5f03d...d75
Anonym bruker Skrevet 30. august 2021 #2 Skrevet 30. august 2021 Heldigvis er de på gult nivå på sønnen min sin skole å tiltaket er blitt forlenget med enda en uke. Det føles mye tryggere ettersom de da har mye mer kontroll. Anonymkode: c971d...89d
Anonym bruker Skrevet 30. august 2021 #3 Skrevet 30. august 2021 Her er det gult nivå Anonymkode: 9e7fa...284
Anonym bruker Skrevet 30. august 2021 #4 Skrevet 30. august 2021 På papiret er skolen på grønt nivå, meni praksis er de på gult nivå. Begge mine unger er storfornøyde med dette siden de gruet seg til å starte på grøntnivå og ende opp med karantene og testekaos igjen. Selv om smitten er økende nå, er det lite smitte. Eldste barnet mitt er nå fullvaksinert, men hun og resten av trinnet hennes er flinke til å fortsatt holde seg til restriksjoner selv om de ikke er der egentlig. I sommer har de festet og kost seg, men de har holdt seg til samme kohorter som de hadde før sommerferien og det er de samme de har nå. Nå venter yngste barnet på vaksinen, hun kommer nok til å stå i timeslange køer for å få den første dagen. Her blir det drop inn og ingen innkalling for de under 18år. På onsdag starter de med 17åringene, to uker etter 16åringene. Utifra hva jeg har hørt så er alle skolene i kommunen på grønt nivå på papiret, men praktiserer gult nivå, så ikke bare videregående som jeg har barn på. Anonymkode: b34c4...1f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå