Anonym bruker Skrevet 29. august 2021 #1 Skrevet 29. august 2021 Ikke vet jeg men jeg kjøpte sist bursdag jenta mi ble 2 år en haug med sånne vennlige dyre figurer som er til alder 1-4 år. minste nevø på snart 8 måneder for leke me dem når de er på besøk. Men merker at mye av øyene og det som er malt på dem er en vis del borte siden, tennene begynner og komme. 2 åringen her hjemme blir ikke alltid så glad når de blir puttet inn i munnen men han får leke med de. Da mente min søster at han kanskje kan få de etter vert siden de figurene bare «ligger» der nesten urørt, men tror ikke man finner disse figurene i buttikene lenger siden de var exclusive. Har gitt baby leker som er for «baby» for datteren min til min nevø, men disse er enda ikke helt der. Og føler at hun ofte maser om mer ting at jeg blir litt sliten av det, ja det er min nevø men ikke min jobb og holde med utstyr. Nevø, niesene kan leke så mye de vill med lekene når de er på besøk. Mine 2 eldste brødre har aldri mast meg eller forventet om ting til datterne sine eller sønnene dems av meg. Men de har bedre økonomi da.. Anonymkode: da131...262
Anonym bruker Skrevet 29. august 2021 #2 Skrevet 29. august 2021 Mulig din søster har skrevet her inne, ev. er samme person som har skrevet begge tråden. Jeg heller mot det siste. Anonymkode: 9ef0f...c70
Anonym bruker Skrevet 29. august 2021 #3 Skrevet 29. august 2021 Lurt å lese korrektur før du poster. Og sjekke at andre også kan forstå det du prøver å si. Noen lekedyr som du lurer på om du MÅ gi bort? Er det greia? Du bestemmer selv hva du gir bort. Punktum. Anonymkode: a9fed...6b7
Anonym bruker Skrevet 29. august 2021 #4 Skrevet 29. august 2021 Herre. Du klarer ikke å beskytte eiendelene til din toåring mot en baby? Anonymkode: 96c71...2b6
Anonym bruker Skrevet 29. august 2021 #5 Skrevet 29. august 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Lurt å lese korrektur før du poster. Og sjekke at andre også kan forstå det du prøver å si. Noen lekedyr som du lurer på om du MÅ gi bort? Er det greia? Du bestemmer selv hva du gir bort. Punktum. Anonymkode: a9fed...6b7 Beklager bor i andre siden av landet så prøver mitt beste Anonymkode: da131...262
Anonym bruker Skrevet 29. august 2021 #6 Skrevet 29. august 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Beklager bor i andre siden av landet så prøver mitt beste Anonymkode: da131...262 Hæ? Anonymkode: 21b5a...2bf
Anonym bruker Skrevet 29. august 2021 #7 Skrevet 29. august 2021 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Lurt å lese korrektur før du poster. Og sjekke at andre også kan forstå det du prøver å si. Noen lekedyr som du lurer på om du MÅ gi bort? Er det greia? Du bestemmer selv hva du gir bort. Punktum. Anonymkode: a9fed...6b7 Ja jeg vet det, er bare litt lei av at jeg skal være på en måte «arve tanten», men ikke noe «arve onkler», men de bor ikke i samme fylke. Og vill ikke si det på en frekk måte til henne at hun kan ikke bare forvente å få alt som babyen får øye på. Anonymkode: da131...262
Anonym bruker Skrevet 30. august 2021 #9 Skrevet 30. august 2021 Du må gjøre deg opp en mening om du syns det er greit å gi ditt barns leker videre eller ikke, så må du stå for det. Ikke gi etter om du blir spurt flere ganger. Mine barn fikk lov å gi bort lekene sine til hvem de ville når de hadde sluttet å leke med de, men jeg mener det er barnas valg og ikke mitt siden det er deres leker. Jeg sparte nok på litt mer enn de ville av leker for jeg viste vi kom til å få besøk av små barn og da var det greit å ha litt, men så var det å ha litt til barnebarna kom. Så tidløse leker har jeg spart litt på. Anonymkode: 67e9e...4c8
Anonym bruker Skrevet 30. august 2021 #10 Skrevet 30. august 2021 Du trenger ikke gi bort noe, og hvis jenta di ikke liker at babyen putter lekene hennes i munnen, lar du han leke med noe annet. Å spørre om å få sin nieses leker/ting er frekt. Anonymkode: 50c8b...037
Anonym bruker Skrevet 30. august 2021 #11 Skrevet 30. august 2021 Søstra di har skrevet her og synes det er rart du ikke kan gi bort lekene. Det heg er mest forundret over er at dere begge får unger før dere er ferdig med skole. Dere har barn, bli voksen og ta dere sammen. Anonymkode: 6ef4d...e43
Anonym bruker Skrevet 30. august 2021 #12 Skrevet 30. august 2021 Du gjemmer de lekene når minsten er på besøk. Anonymkode: 168fd...ab3
Anonym bruker Skrevet 30. august 2021 #13 Skrevet 30. august 2021 Jeg har også familie som forventer å arve alt jeg eier og har. Endel gir jeg bort, men jeg bestemmer selv hva jeg vil beholde. Stå opp for deg slev. Ikke gi bort noe du ikke vil. Anonymkode: 168fd...ab3
Anonym bruker Skrevet 30. august 2021 #14 Skrevet 30. august 2021 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Søstra di har skrevet her og synes det er rart du ikke kan gi bort lekene. Det heg er mest forundret over er at dere begge får unger før dere er ferdig med skole. Dere har barn, bli voksen og ta dere sammen. Anonymkode: 6ef4d...e43 Dette. Anonymkode: 8f568...ec8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå