Gå til innhold

Sex med ny mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når var du klar for sex med mannen/kjæresten din? Hvor lenge er det greit å vente? Hvis man ikke føler seg klar.

Anonymkode: 63903...450

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Når det føltes riktig.

2. Til det føles riktig.

3. Da er det greit å vente helt til det føles riktig.

4 - dette spørsmålet står ikke her, men svaret er at du ikke skal ha sex før det føles riktig.

Anonymkode: 0cf47...d1d

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

1. Når det føltes riktig.

2. Til det føles riktig.

3. Da er det greit å vente helt til det føles riktig.

4 - dette spørsmålet står ikke her, men svaret er at du ikke skal ha sex før det føles riktig.

Anonymkode: 0cf47...d1d

Tusen takk for svar :) Jeg kommer til å vente.

Skrevet
Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Når var du klar for sex med mannen/kjæresten din? Hvor lenge er det greit å vente? Hvis man ikke føler seg klar.

Med en gang?? 

Anonymkode: b38d7...25e

Skrevet

Svarene på dette vil jo være veldig individuelt. Det viktigste, HI, det er å ikke ha sex før du selv føler du er klar for det. Riktig mann respekterer deg og venter til du er klar.

Anonymkode: 08dbc...681

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Svarene på dette vil jo være veldig individuelt. Det viktigste, HI, det er å ikke ha sex før du selv føler du er klar for det. Riktig mann respekterer deg og venter til du er klar.

Takk for svar :)Han er veldig forståelsesfull og villig til å vente. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Takk for svar :)Han er veldig forståelsesfull og villig til å vente. 

Så bra! Lykke til med datingen deres videre :)

Skrevet

Vi hadde en umiddelbar og veldig sterk seksuell tilknytning og klarte ikke å vente i det hele tatt, så vi hadde sex på første date. Men det var ikke en ukjent fyr for meg, bare en bekjent jeg plutselig så i nytt lys da jeg ble singel. 

Anonymkode: d088b...067

Skrevet

Vente? Ikke klar? Da er han bare ikke en du vil ha. Sex er ikke et knapphetsgode du må spare på, altså.

Anonymkode: f755e...e03

Skrevet

Vi bor langt fra hverandre, kom i kontakt på singelside på fb. Chatet og snakket i telefon (mest tlf) i ca tre måneder før vi møttes, og da gikk vi all in første kvelden. Følte vi kjente hverandre godt etter tre måneders telefonkurtise 🙉😜

Anonymkode: 8ca54...239

Skrevet

Når andre var klare spiller jo ingen rolle. Du kan ha sex når du selv er klar. Og det eneste som har noe å si er nettopp det, når DU vil (jeg forutsetter selvsagt at han også er klar, å ha sex med en annen person er ingen menneskerett).

Skrevet
Den perfekte mor, påan igjen skrev (14 minutter siden):

Når andre var klare spiller jo ingen rolle. Du kan ha sex når du selv er klar. Og det eneste som har noe å si er nettopp det, når DU vil (jeg forutsetter selvsagt at han også er klar, å ha sex med en annen person er ingen menneskerett).

Enig i dette. Men HI, du må også samtidig være klar over at den tiden du trenger kanskje er for lang for mannen, og at han da velger å gå videre. Verken sex eller forhold er menneskerett. Hvis du trenger mer tid enn ham, er dere ikke riktige for hverandre. Lykke til med kjærligheten :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...