Gå til innhold

Skal vi danse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud så mange flinke det var med i år! Joakim var virkelig helt fantastisk . Dere som så på; hvem heier dere på? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ihvertfall ikke Joakim. Alle andre egentlig.  

Anonymkode: 45b3f...b14

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Ihvertfall ikke Joakim. Alle andre egentlig.  

Anonymkode: 45b3f...b14

Synes du ikke at han var flink? 

Skrevet

Det var et ekstremt høyt nivå i år. 

Det er for tidlig å velge meg ut en favoritt, men de to sportsankerne kommer jeg til å følge med glede. Og Anikken. 

Selv om jeg syns det er tøv at to menn skal danse sammen (Benjamin er hetro og danset helt fint sammen med en mann, så hvorfor kunne ikke Joakim danse med en kvinne når han har takket ja til å være med i en selskapsdanskonkurranse?) så var tangoen kul. 

Anonymkode: a84b4...30d

Skrevet

Jeg tror Vinni og Rikke blir knallbra, så heier på de. Og Siri og Tarjei. Royane og Ole var veldig flinke i går, så holder en knapp på de og.

Skrevet
Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Det var et ekstremt høyt nivå i år. 

Det er for tidlig å velge meg ut en favoritt, men de to sportsankerne kommer jeg til å følge med glede. Og Anikken. 

Selv om jeg syns det er tøv at to menn skal danse sammen (Benjamin er hetro og danset helt fint sammen med en mann, så hvorfor kunne ikke Joakim danse med en kvinne når han har takket ja til å være med i en selskapsdanskonkurranse?) så var tangoen kul. 

Tangoen var kul!!

I 2019 var vinnerne av den danske versjonen av skal vi danse to menn . Jeg likte spesielt at vinneren sa at de kun var ett av 160 par over x antall sesonger. De vant fordi de var best. I går var Joakim best. ( i mine øyne ) 

Skrevet

Jeg så første halvdel og som alltid ender jeg med å heie på underdogen. Dennis er verdens kuleste type, jeg håper han får muligheten til å løsne litt og kjenne mestring før han går ut. 

Utover det ble jeg enig med meg selv at det får være måte på hvor satt jeg skal være og gikk tilbake til Netflix og mitt langsomme midtlivsselvmord i stedet 😂

Anonymkode: 660b4...2ee

Skrevet

Kjipt at Iselin måtte trekke seg. Selv om dama irriterer meg grenseløst så unner jeg alle å få leve drømmen sin.  

Vinni skuffer, syns jeg. Jeg trodde han hadde det mer i seg. Ellers er det jo god kvalitet på de fleste, bortsett fra de to som alle ser er med for kosen sin del😂

Hvorfor får Bjørn W Holthe bare de gamle damene som aldri kan vinne? 

Og kan noen roe ned han Joachim et par tusen hakk? Han er bare for mye. 

Takk for meg😂

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Kjipt at Iselin måtte trekke seg. Selv om dama irriterer meg grenseløst så unner jeg alle å få leve drømmen sin.  

Vinni skuffer, syns jeg. Jeg trodde han hadde det mer i seg. Ellers er det jo god kvalitet på de fleste, bortsett fra de to som alle ser er med for kosen sin del😂

Hvorfor får Bjørn W Holthe bare de gamle damene som aldri kan vinne? 

Og kan noen roe ned han Joachim et par tusen hakk? Han er bare for mye. 

Takk for meg😂

Joachim burde klippet seg også. 

Anonymkode: 68478...817

Skrevet

Han Joakim er bare irriterende. Blir så altfor mye. 

Og Vinni skuffer, jeg trodde faktisk at han hadde mer i seg. 

Heier på Siri, enn så lenge. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...