Anonym bruker Skrevet 28. august 2021 #1 Skrevet 28. august 2021 De som har mange venner og er sosiale er greie og spennende mennesker og de som har få venner og lite sosial er lite hyggelig og kjedelige. Hva tenker dere? Anonymkode: b209f...f0f
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 28. august 2021 #2 Skrevet 28. august 2021 Jeg tenker at det ikke har noen sammenheng.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2021 #3 Skrevet 28. august 2021 Nei, jeg tenker at det ikke har noen sammenheng Anonymkode: d46f9...426
Anonym bruker Skrevet 28. august 2021 #4 Skrevet 28. august 2021 Ingen sammenheng Anonymkode: 3032e...f3d
Anonym bruker Skrevet 28. august 2021 #5 Skrevet 28. august 2021 Til en viss grad, ja. Anonymkode: 2eaf8...0c8
Anonym bruker Skrevet 28. august 2021 #6 Skrevet 28. august 2021 Forklar gjerne hva dere mener det henger sammen med. Anonymkode: b209f...f0f
Anonym bruker Skrevet 28. august 2021 #7 Skrevet 28. august 2021 Jeg tenker at du ikke har tenkt deg godt nok om, Hi Med andre ord, nei, trenger ikke ha noen som helst sammenheng! Anonymkode: f87b0...839
Anonym bruker Skrevet 28. august 2021 #8 Skrevet 28. august 2021 Det henger mer sammen med personlighet og grad av ekstroversjon/introversjon Anonymkode: bb6ae...445
Anonym bruker Skrevet 28. august 2021 #9 Skrevet 28. august 2021 Jeg tenker dette er like forskjellig som med alt annet. En kan ha mange venner selv om en ikke er med de så ofte, livet skjer og da er det ofte ulike grunner til at man ikke møtes like mye i prioder. Jeg prioriterer heller fotballkamperr med ungene enn å møtes for drinker med vennene mine osv. Jeg prioriter heller å sitte hjemme og vente på mine unger som nå er på fest enn å være på fest med venner selv. Jeg liker ikke å komme hjem full og skaffe barnevakt til snart voksne unger er utelukket. Jeg vil heller være deres trygge havn om det skulle være noe og det har jeg skjønt det er mange foreldre som ikke bryr seg om. Mine unger har tatt med seg venner hjem som har drukket litt for mye og trenger litt mat, men foreldrene deres bryr seg ikke og er ofte på fest selv. Så om noen ser meg som kjedelig får så være, jeg vet at mine unger og deres vennere ser på meg som en trygg havn. Og jeg har like kjedelige venner, har sitti ofte oppe sammen med naboen der vi har ventet på at ungene skal komme hjem. Så jeg blir kanskje mer spennende utad for noen når ungene blir større, men jeg har ikke noe stort behov for det faktisk. Jeg stortrives og savner ikke noe. Anonymkode: c57c4...040
Mostly Harmless Skrevet 28. august 2021 #10 Skrevet 28. august 2021 Hvem som er spennende og hvem som er kjedelige, vil jo være en smakssak. Hva som skal til for å finne noen hyggelig, er jo heller ikke entydig. Den som er sprudlende for noen, er masete for andre. Den som virker reservert for noen, kan oppleves imøtekommende av andre som selv foretrekker roligere tilnærming. Forhåpentligvis finner man venner man synes er både hyggelige og interessante, om man nå selv trives med å omgås få eller mange, hyppig eller sjelden.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2021 #11 Skrevet 28. august 2021 Mostly Harmless skrev (1 time siden): Hvem som er spennende og hvem som er kjedelige, vil jo være en smakssak. Hva som skal til for å finne noen hyggelig, er jo heller ikke entydig. Den som er sprudlende for noen, er masete for andre. Den som virker reservert for noen, kan oppleves imøtekommende av andre som selv foretrekker roligere tilnærming. Forhåpentligvis finner man venner man synes er både hyggelige og interessante, om man nå selv trives med å omgås få eller mange, hyppig eller sjelden. Dette! Har en venninne fra barndommen som jeg egentlig har vokst ifra, men vi har litt kontakt. Var på en liten fest hos henne i sommer, ute, der hun samlet det hun selv omtalte som veldig spennende og morsomme folk. Vel, de drakk seg fort full, var støyende, litt ufine og snakket nesten bare om klær, interiør, kjendiser, sist fest, reality-programmer osv. Jeg fant dem veldig overflatiske og kjedelige, men jeg er ganske sikker på at min venninne synes at jeg og mine venner som er interessert i litteratur, historie osv er drepende kjedelige også 😅 Anonymkode: 34cd1...7f5
Anonym bruker Skrevet 28. august 2021 #12 Skrevet 28. august 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): De som har mange venner og er sosiale er greie og spennende mennesker og de som har få venner og lite sosial er lite hyggelig og kjedelige. Hva tenker dere? Anonymkode: b209f...f0f Nei, det finnes ingen slik sammenheng Anonymkode: 81f50...f75
Anonym bruker Skrevet 28. august 2021 #13 Skrevet 28. august 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Det henger mer sammen med personlighet og grad av ekstroversjon/introversjon Anonymkode: bb6ae...445 Ja, det har mye å si Anonymkode: 81f50...f75
Anonym bruker Skrevet 29. august 2021 #14 Skrevet 29. august 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): De som har mange venner og er sosiale er greie og spennende mennesker og de som har få venner og lite sosial er lite hyggelig og kjedelige. Hva tenker dere? Anonymkode: b209f...f0f Selvfølgelig ikke. Anonymkode: 95a3b...bb5
Anonym bruker Skrevet 29. august 2021 #15 Skrevet 29. august 2021 Ingen sammenheng. Den av mine venninner som er aller kjekkest å være med har en kronisk diagnose som gjør at hun ikke kan være sosial så ofte. Det er likevel henne jeg ler aller mest sammen med når vi kan treffes. Anonymkode: db5f2...8eb
Anonym bruker Skrevet 29. august 2021 #16 Skrevet 29. august 2021 Selvsagt ikke. Hvorfor tenker du sånn, hi? Anonymkode: 7e404...787
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå