Anonym bruker Skrevet 28. august 2021 #1 Skrevet 28. august 2021 Tok vaksinedose 2 på torsdag og har ikke hatt noen bivirkninger til nå. Ikke øm i armen en gang. I dag nyser jeg nesten konstant og blitt skikkelig snørrete og tett, samt kribler i halsen. Feber på 38,5, mulig høyere men tok Paracet rett før jeg merket feber. Allmenntilstanden er merkverdig bra og jeg føler meg ikke syk. Mer sånn pollenallergisk 😅 Flere som har blitt snørrete og tett i nesen av vaksinen, eller har jeg rett og slett blitt forkjølet for første gang på 2 år? Bør jeg teste meg? Anonymkode: e0b3a...c0f
Anonym bruker Skrevet 28. august 2021 #2 Skrevet 28. august 2021 Utifra hva jeg har hørt fra bekjente og kunder på jobb: normal bivirkning. Jeg var kun svimmel eller første vaksinedose. Andre vaksinedose tok jeg på torsdag, svimmelheten kom med en gang denne gangen også. Idag våknet jeg opp med skikkelig snørrete nese, men en slutta etter x ant snytinger og en times tid. Når jeg kom på jobb satt jeg og nøs i en times tid før det sluttet igjen også. Dum som jeg er så er jeg på jobb selv om jeg er veldig svimmel, så kroppen er egentlig helt utkjørt nå. Men jeg har fått minst bivirkninger av de på jobb nå og ingen å ta av om jeg holder meg hjemme. Så nå har jeg ingen planer om å bevege meg vekk fra sofaen resten av helga. Ungene får lage mat og rydde huset ( en ser jeg ikke har gjort noe siden torsdag, og tenåringer er flinke til å rote) Anonymkode: 95b07...a83
Anbefalte innlegg