Anonym bruker Skrevet 27. august 2021 #1 Skrevet 27. august 2021 Jeg har hjemmekontor, men mannen må fysisk på jobb. Det er 4,5 km til skole/SFO, og togstasjonen ligger neste rett ved siden av. Etter av barnet begynte på SFO og skolen 2 uker etterpå har vi løst det på følgende måte. Han kjører ned og leverer barnet på SFO om morgenen, parkerer på stasjonen og tar toget. Jeg begynner å jobbe når de drar, ca en time før han og er da ferdig en time tidligere på dagen enn han (fleksitid og likelang arbeidsdag i timer). Når jeg er ferdig med jobb skifter jeg til treningstøy og løper til stasjonen for å hente bilen og så barnet på SFO. Han tar toget til stasjonen 2 hakk før den i nærheten siden fra den går det buss helt hjem. Jeg syns det er utrolig deilig med en kort løpetur etter en dag på jobb. Når er det noen andre mødre som har kommentert at de syns det er helt feil av meg å hente på SFO rett etter trening fremdeles iført treningstøy uten å ha vært i dusjen først. Hva tenker dere? Anonymkode: ddf93...700
Anonym bruker Skrevet 27. august 2021 #2 Skrevet 27. august 2021 Hvis du stinker svette er det vel ubehagelig for de rundt deg. Hvis du ikke stinker, helt ok. Hvis du mener du ikke stinker, men andre merker det, ubehagelig for andre rundt deg, hvis du faktisk ikke stinker for de rundt deg, helt ok. Anonymkode: 0e62a...1a5
Anonym bruker Skrevet 27. august 2021 #3 Skrevet 27. august 2021 Hjelpe og trøste, tenker jeg. Anonymkode: 2e90e...ce4
Anonym bruker Skrevet 27. august 2021 #4 Skrevet 27. august 2021 Hvorfor mener de det er feil av deg? Hadde ikke brydd meg om slike pripne damer. Anonymkode: ffc46...bd0
Anonym bruker Skrevet 27. august 2021 #5 Skrevet 27. august 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Hvis du stinker svette er det vel ubehagelig for de rundt deg. Hvis du ikke stinker, helt ok. Hvis du mener du ikke stinker, men andre merker det, ubehagelig for andre rundt deg, hvis du faktisk ikke stinker for de rundt deg, helt ok. Anonymkode: 0e62a...1a5 Nei, jeg stinker ikke, har spurt mannen om hvordan han syns jeg lukter rett etter trening, tar også på meg fersk antiperspirant deo før jeg går ut av døren. HI Anonymkode: ddf93...700
Anonym bruker Skrevet 27. august 2021 #6 Skrevet 27. august 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor mener de det er feil av deg? Hadde ikke brydd meg om slike pripne damer. Anonymkode: ffc46...bd0 Man skal visstnok være ordentlig (klær, utseende, fresh +++) når man henter siden man møter andre folk Anonymkode: ddf93...700
Anonym bruker Skrevet 27. august 2021 #7 Skrevet 27. august 2021 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Hvis du stinker svette er det vel ubehagelig for de rundt deg. Hvis du ikke stinker, helt ok. Hvis du mener du ikke stinker, men andre merker det, ubehagelig for andre rundt deg, hvis du faktisk ikke stinker for de rundt deg, helt ok. Anonymkode: 0e62a...1a5 Om hadde hun stinka svette kunne hun fortsatt hentet sitt barn. Det får folk tåle. Hun henter, hun er ikke der i timesvis. Og slik det er her fortsatt så får uansett ikke foreldre gå inn når vi henter. HI du gjør som du vil. Kan ikke skjønne at det er en problemstilling en gang. Og skjønner heller ikke hvorfor du spør. Ingen skal da legge seg opp i dette, og gjør de det så er dette kun et problem i deres hode. Anonymkode: e1f24...8ae
Anonym bruker Skrevet 27. august 2021 #8 Skrevet 27. august 2021 De er bare misunnelige, jeg var helt vrak da jeg hentet i barnehage/SFO. Jobber bare nattevakter og var så trøtt noen ganger at jeg bare var glad jeg klarte å kle på meg noen klær før jeg hentet. Drit i dem, kos deg med løpeturene. Anonymkode: b2166...7dc
Anonym bruker Skrevet 27. august 2021 #9 Skrevet 27. august 2021 Hadde jeg ikke tenkt på en gang.. Jogger selv ofte til SFO for å hente barnet.. Blir ikke supersvett, men har ikke tenkt at jeg ser ufresh ut. Mer fresh enn mange av de andre som kommer og henter, vil jeg si... Anonymkode: 6fafe...944
Anonym bruker Skrevet 27. august 2021 #10 Skrevet 27. august 2021 Og dette sier de faktisk til deg? Er det gode venner av deg eller noe? Jeg har hentet i bhg og SFO i både joggebukse, treningsklær og turklær. Aldri noen som har sagt noe, og jeg hadde nok blitt ganske sjokkert om de hadde gjort det. Anonymkode: 27cba...6e2
Anonym bruker Skrevet 27. august 2021 #11 Skrevet 27. august 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Og dette sier de faktisk til deg? Er det gode venner av deg eller noe? Jeg har hentet i bhg og SFO i både joggebukse, treningsklær og turklær. Aldri noen som har sagt noe, og jeg hadde nok blitt ganske sjokkert om de hadde gjort det. Anonymkode: 27cba...6e2 Er et par stykker som har kommentert det et par ganger, ja. HI Anonymkode: ddf93...700
Anonym bruker Skrevet 27. august 2021 #12 Skrevet 27. august 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Er et par stykker som har kommentert det et par ganger, ja. HI Anonymkode: ddf93...700 De må jo feile ett eller annet? Anonymkode: 27cba...6e2
topaz Skrevet 27. august 2021 #13 Skrevet 27. august 2021 Du henter ungen, skal jo ikke i sosialt lag. De hadde jeg bare ignorert fordi de tydeligvis er fordømmende personer som legger seg opp i ting som ikke angår dem.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2021 #14 Skrevet 27. august 2021 De mødrene der mangler et eller annet! Dere utnytter jo dagen maksimalt, og du får til og med lagt inn trening, uten at det går utover tid med barnet. De er sikkert misunnelig, fordi du faktisk trener. Anonymkode: dbedc...9cf
Anonym bruker Skrevet 27. august 2021 #15 Skrevet 27. august 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg har hjemmekontor, men mannen må fysisk på jobb. Det er 4,5 km til skole/SFO, og togstasjonen ligger neste rett ved siden av. Etter av barnet begynte på SFO og skolen 2 uker etterpå har vi løst det på følgende måte. Han kjører ned og leverer barnet på SFO om morgenen, parkerer på stasjonen og tar toget. Jeg begynner å jobbe når de drar, ca en time før han og er da ferdig en time tidligere på dagen enn han (fleksitid og likelang arbeidsdag i timer). Når jeg er ferdig med jobb skifter jeg til treningstøy og løper til stasjonen for å hente bilen og så barnet på SFO. Han tar toget til stasjonen 2 hakk før den i nærheten siden fra den går det buss helt hjem. Jeg syns det er utrolig deilig med en kort løpetur etter en dag på jobb. Når er det noen andre mødre som har kommentert at de syns det er helt feil av meg å hente på SFO rett etter trening fremdeles iført treningstøy uten å ha vært i dusjen først. Hva tenker dere? Anonymkode: ddf93...700 Stinker du? Anonymkode: 1a1ed...bf0
Anonym bruker Skrevet 27. august 2021 #16 Skrevet 27. august 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Stinker du? Anonymkode: 1a1ed...bf0 Nei. HI Anonymkode: ddf93...700
Anonym bruker Skrevet 27. august 2021 #17 Skrevet 27. august 2021 Jeg henter i bikini om det passer meg. Og har møtt folk i fjøsdress. Det lukter ikke godt, men det kan ikke jeg legge meg borti. Anonymkode: 43474...997
Anonym bruker Skrevet 27. august 2021 #18 Skrevet 27. august 2021 Hvis du har normal hygiene kan det umulig lukte svette av deg etter en kort joggetur!! Hadde virkelig ikke brukt en kalori på å tenke mer på det. Da jeg hadde barn i barnehage jogget jeg flere ganger i uka fra jobb til barnehagen og ruslet videre hjem med barna. Anonymkode: 3fc97...1c0
Anonym bruker Skrevet 27. august 2021 #19 Skrevet 27. august 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Man skal visstnok være ordentlig (klær, utseende, fresh +++) når man henter siden man møter andre folk Anonymkode: ddf93...700 😂 Anonymkode: 2e90e...ce4
Anonym bruker Skrevet 27. august 2021 #20 Skrevet 27. august 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): De mødrene der mangler et eller annet! Dere utnytter jo dagen maksimalt, og du får til og med lagt inn trening, uten at det går utover tid med barnet. De er sikkert misunnelig, fordi du faktisk trener. Anonymkode: dbedc...9cf Hadde faktisk ikke forundret meg om det var misunnelse Jeg er ganske veltrent, og ut fra hvordan de ser ut tror jeg ikke de har hat på seg treningstøy på veldig, veldig lenge.. HI Anonymkode: ddf93...700
Anonym bruker Skrevet 27. august 2021 #21 Skrevet 27. august 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Nei. HI Anonymkode: ddf93...700 Da ser jeg ikke problemet. Da hadde jeg rett og slett ikke brydd meg hva de andre sier. Er jo ikke du som det er noe galt med, men de andre. Bare fortsett, gjør som du pleier. Anonymkode: 1a1ed...bf0
Mamsemums Skrevet 27. august 2021 #22 Skrevet 27. august 2021 Er dette sant?!??? Hvilke ubrukelige slarvekjerringer er det som har barn på den SFOen? Hvis dette er et diskutert tema så har de jammen et snevert spekter av ting å prate om. Det er helt ok å hente barn på SFO i treningstøy.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2021 #23 Skrevet 27. august 2021 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Hadde faktisk ikke forundret meg om det var misunnelse Jeg er ganske veltrent, og ut fra hvordan de ser ut tror jeg ikke de har hat på seg treningstøy på veldig, veldig lenge.. HI Anonymkode: ddf93...700 Nå ville jeg aldri tenkt over eller kommentert at noen jogger før trening, men vær litt forsiktig selv med hva du lirer av deg. Jeg er en av dem som sikkert ser ut som jeg ikke trener med mine 15 kg for mye, men det stemmer ikke. Jeg trener faktisk 5 dager i uken, men om morgenen før jobb. At jeg er og ser litt lubben ut kommer av at jeg er så utkjørt at jeg trøstespiser og dermed får i meg altfor mye mat. Jeg er fullstendig klar over problemet, men makter ikke å endre det men å trene gjør jeg fordi det gir meg sjelefred. Anonymkode: a4e5d...e2a
Anonym bruker Skrevet 27. august 2021 #24 Skrevet 27. august 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Nå ville jeg aldri tenkt over eller kommentert at noen jogger før trening, men vær litt forsiktig selv med hva du lirer av deg. Jeg er en av dem som sikkert ser ut som jeg ikke trener med mine 15 kg for mye, men det stemmer ikke. Jeg trener faktisk 5 dager i uken, men om morgenen før jobb. At jeg er og ser litt lubben ut kommer av at jeg er så utkjørt at jeg trøstespiser og dermed får i meg altfor mye mat. Jeg er fullstendig klar over problemet, men makter ikke å endre det men å trene gjør jeg fordi det gir meg sjelefred. Anonymkode: a4e5d...e2a Jeg har aldri sagt noe til dem om deres kroppsfasong, og kommer heller ikke til å gjøre det. Tenkte heller ikke noe på det før jeg så hva den personen jeg siterte skrev. Vet også utmerket godt at flere av de som veier litt for mye trener jevnlig. HI Anonymkode: ddf93...700
Anonym bruker Skrevet 27. august 2021 #25 Skrevet 27. august 2021 Fatter ikke problemet. Damene som kommenterer treningstøyet kan du virkelig bare ignorere. Anonymkode: 719a7...199
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå