Anonym bruker Skrevet 27. august 2021 #1 Skrevet 27. august 2021 så kommer spørsmålet: når skal dere prøve på nr 2? Man får to av samme kjønn: når skal dere prøve på jenta/gutten? Man får en av hver og man blir gravid på nytt: skal dere ha enda flere? Eller var det et uhell? Man får tre av samme kjønn: dere må jo prøve på et fjerde barn. Når man blir gravid etter 4 barn av begge kjønn: skal dere befolke jorden alene? Eller skal dere ha et helt fotballag? Har dere hørt lignende da dere fortalte om graviditeten? Jeg fikk høre at jeg måtte prøve på et tredje barn da jeg har to gutter. Men jeg er fornøyd med de gutta jeg har. Anonymkode: 488ca...7e8
Anonym bruker Skrevet 27. august 2021 #2 Skrevet 27. august 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): så kommer spørsmålet: når skal dere prøve på nr 2? Man får to av samme kjønn: når skal dere prøve på jenta/gutten? Man får en av hver og man blir gravid på nytt: skal dere ha enda flere? Eller var det et uhell? Man får tre av samme kjønn: dere må jo prøve på et fjerde barn. Når man blir gravid etter 4 barn av begge kjønn: skal dere befolke jorden alene? Eller skal dere ha et helt fotballag? Har dere hørt lignende da dere fortalte om graviditeten? Jeg fikk høre at jeg måtte prøve på et tredje barn da jeg har to gutter. Men jeg er fornøyd med de gutta jeg har. Anonymkode: 488ca...7e8 Haha..ja, det har jeg hørt. Har 3 jenter. Å, prøver dere på gutten nå eller? Når 3.var født og det og var jente, dere skal ikke ha en til da, en gutt. Kunne ikke brydd meg om hvilket kjønn jeg fikk, var heldig og fikk 3 friske barn. Var lutt glad for at 3.var hente og, for det kan jeg😅 Anonymkode: 2986a...aed
Anonym bruker Skrevet 27. august 2021 #3 Skrevet 27. august 2021 Hadde en gutt og ei jente, ble gravid. Min venninne: Oi, det var vel ikke helt planlagt. Jeg: Jo Min venninne: Å, hvordan klarte du å overtale XXX til en til? Jeg: Det var hans forslag, han som brukte 1/2 år på å overtale meg. Og så går no dagane.... Anonymkode: 82542...3cf
Anonym bruker Skrevet 27. august 2021 #4 Skrevet 27. august 2021 Hadde en jente og gutt fra før (ikke planlagt). Hadde lyst på en tredje og da jeg ble gravid sa kollegaen min «hvorfor det? Dere har jo en av hver?»…… Anonymkode: 63cfe...17b
Anonym bruker Skrevet 27. august 2021 #5 Skrevet 27. august 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hadde en jente og gutt fra før (ikke planlagt). Hadde lyst på en tredje og da jeg ble gravid sa kollegaen min «hvorfor det? Dere har jo en av hver?»…… Anonymkode: 63cfe...17b Den fikk jeg også, svarte bare at det virket som en god idè akkurat der og da så får fremtiden vise om det var det Anonymkode: 82542...3cf
Anonym bruker Skrevet 27. august 2021 #6 Skrevet 27. august 2021 Løsningen er å ha mindre med folk å gjøre. Pga. Korona har vi hatt hjemmekontor siden mars i fjor. Mye fint med det, blant annet å slippe å høre på de teite tingene kollegene mine sier, spørsmål eller «råd» jeg ikke har bedt om Anonymkode: c1e7a...18c
Anonym bruker Skrevet 27. august 2021 #7 Skrevet 27. august 2021 Noen personer er bare merkelige. Trenger ikke ha barn en gang for å få omtrent samme spørsmål. Har du barn? Haaaar du ikke??? Hvorfor det da? Åh, er du en av de som ikke ønsker deg barn? Jo, de finnes sikker de også. Åh, du ønsker deg egentlig barn, men hvorfor har du ikke bare fått noen, da?? Er du lesbisk? Ikke lesbisk, nei. Men da er det vel bare å få barn, da. Kanskje på tide å ha litt mer sex, da. Ja, for duuu er vel ikke en av de der frigide kvinnfolka?? Kan ikke få barn?? Eh, har du forsøkt, da? Ha-ha, har du hatt sex? Og så er det selvfølgelig de som mener de har rett på alle helsemessige opplysninger om hvorfor man ikke kan få barn. Ganske utrolig hvor intime detaljer de mener de har rett på. Jeg takler det, men vet om flere som går helt i kjelleren ved slike spørsmål, fordi det er så sårt. De som spør på en ordentlig måte, de synes jeg det er helt greit å forholde meg til. Skal ikke mer til enn normal høflighet fra den som spør. Så jeg kjenner meg igjen, HI - selv om jeg ikke har barn. Og nå antar jeg at det snart kommer et spørsmål om hvorfor jeg er på dette forumet når jeg ikke har barn Anonymkode: 5fdb0...d1f
Anonym bruker Skrevet 27. august 2021 #8 Skrevet 27. august 2021 Bare tenk deg hvordan det er for de som ikke kan få barn å konstant bli spurt om når de skal ha barn. Det er vondt😢 Jeg er en av dem. Skulle ønske jeg ble spurt om vi skulle befolke verden alene! Anonymkode: 7fee0...cce
Anonym bruker Skrevet 27. august 2021 #9 Skrevet 27. august 2021 Jeg har ett barn og kan faktisk ikke huske å ha fått spørsmål om når nr 2 kommer. Men det er kanskje fordi vi har vært åpne om at vi strevde med å få barn og måtte ha assistert befruktning. Anonymkode: 6e21c...b26
Anonym bruker Skrevet 27. august 2021 #10 Skrevet 27. august 2021 Problemet er vel ikke at folk sier det, men at du selv velger å ta det til deg. Anonymkode: 8ddeb...53d
Anonym bruker Skrevet 27. august 2021 #11 Skrevet 27. august 2021 Har 3 jenter og en del som har kommentert på om jeg ikke skal prøve på en fjerde eller en gutt🙄 Valgte ikke å få 3 barn pga kjønn.. Virker som om folk ikke forstår det. Ville ha 3 barn, uansett om det hadde vært gutt eller jente. Legger fort den samtalen død når jeg nevner at da må jeg finne ny mann etter 20 år sammen 🤣Han tok en vasektomi etter 3. Anonymkode: 43d12...cfc
Anonym bruker Skrevet 28. august 2021 #12 Skrevet 28. august 2021 Har to jenter, og får stadig spørsmål om vi ikke skal prøve på en gutt. Det er visstnok ekstra synd på mannen min, som ikke har en sønn. Dette får han også høre fra tid til annen. En gutt er visst mer verdifull enn jenter. Anonymkode: cc779...251
Anonym bruker Skrevet 28. august 2021 #13 Skrevet 28. august 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Har to jenter, og får stadig spørsmål om vi ikke skal prøve på en gutt. Det er visstnok ekstra synd på mannen min, som ikke har en sønn. Dette får han også høre fra tid til annen. En gutt er visst mer verdifull enn jenter. Anonymkode: cc779...251 Her inne er det omvendt. Jenter er langt mer verdifulle enn gutter. Det er ikke måte på hvilke problemer en del av disse mødrene får, når det viser seg at det er en liten gutt de har i magen😢 Anonymkode: 7fee0...cce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå