Anonym bruker Skrevet 27. august 2021 #1 Skrevet 27. august 2021 Jeg har så lyst men mangler matte, historie, naturfag og noen andre fag tror jeg. Jeg har fagbrev. Har 3 barn der 1 av de sliter på skolen. Alle er skolebarn. Jeg er ikke flink i hverken matte eller naturfag. Er det noen i min situasjon som har klart det? Anonymkode: eb9c8...a73
Anonym bruker Skrevet 27. august 2021 #2 Skrevet 27. august 2021 Hvis du ønsker det og har mulighet til litt undervisning/kurs, så ja. Du trenger jo ikke nødvendigvis toppkarakterer. Husk på at matte er et modningsfag, mange synes det er enklere etter at de har blitt voksen. Anonymkode: e9acb...07e
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 27. august 2021 #3 Skrevet 27. august 2021 Jeg tok det som privatist. Leste helt selv, og meldte meg opp til eksamen. Bøker fikk jeg låne på en videregående skole. Når det gjelder matte, så arrangerte fylket tre kvelder med mattekurs, og det var ganske lurt for min del. Vi fikk opplæring i både regneark og graftegner, graftegner hadde jeg aldri vært borti før. Ellers fikk jeg gratiskurs i excel fra Halvard Bastiansen (tror jeg han het) Kalte seg excel akademiet på Facebook eller noe sånt? Det var videoer hvor han viste diverse excel-funksjoner. Det er ikke vanskelig, men les gjerne tidligere eksamensoppgaver for å se hva som forventes.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2021 #4 Skrevet 27. august 2021 Det er ikke så vanskelig lenger. Du bør likevel se litt på hva du vil bruke det til. Hvordan vil karaktersnittet ditt se ut når du er ferdig? Er det 1) realistisk å komme inn på studiet du ønsker og 2) vil du klare å fullføre høyere utdannelse? Anonymkode: 5c2ce...ff9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå