Gå til innhold

Bordplassering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha konfirmasjon, hvor har dere plassert steforeldre? Sammen med konfirmant og foreldre eller med de «andre» gjestene? 

Anonymkode: e4ddc...154

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ved siden av våre respektive partnere, selvsagt. 
konfirmant i midten, mor og far på hver sin side med sin partner på sin side igjen. 

Anonymkode: 3f7a7...acb

Skrevet

Her er det betent og utroskap inn i bildet. Konfirmanten på bord med søsken og andre ungdom i begge familier. Far sin familie samlet og mor sin familie samlet. Så får vi mingle under kaffe/kake..

Anonymkode: 3d92c...514

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Her er det betent og utroskap inn i bildet. Konfirmanten på bord med søsken og andre ungdom i begge familier. Far sin familie samlet og mor sin familie samlet. Så får vi mingle under kaffe/kake..

Anonymkode: 3d92c...514

Kanskje legge stridsøksa vekk akkurat den dagen??

Anonymkode: 89bf7...19a

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Kanskje legge stridsøksa vekk akkurat den dagen??

Anonymkode: 89bf7...19a

Det vil jeg tro de gjør siden de faktisk velger å feire sammen. Jeg vet tilfeller der konfirmanten hadde to selskap. Ett med mors familie og ett med fars familie. 

Anonymkode: 4c3f4...0ec

Skrevet

Her er det bare jeg som har partner.  Og han er ikke plassert ved siden av meg, men noe lenger ned på bordet. Dette var det vi anså som den beste løsningen totalt sett, og ingen er krenket.

Skrevet

Her er det konfirmasjon rett rundt hjørnet og vi skal ha en T formasjon. Konfirmant, flanket av foreldrene på hver side og så besteforeldre. 
steforeldre sitter nedover med de andre gjestene med nærmest «hovedbordet» om du skjønner. 

Skrevet

Her er det kohort-bord som gjelder. Alle sitter med sine respektive

Anonymkode: a03a1...942

Skrevet

Hva er kohort bord? Er det runde bord som du sitter med kun din famile eller husstand? 

Anonymkode: d29fb...cf6

Skrevet

Vi hadde tre enkle langbord, men nesten som hestesko. Ved hovedbordet satt konfirmant i midten med mor, søsken og stefar på ene siden, og far, søsken og stemor på andre siden. De andre gjestene var satt sammen etter hva som ble hyggeligst for den enkelte, rundt de andre bordene.

Anonymkode: a8eba...442

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...