Gå til innhold

Eg har ikkje teke fly sidan 2012

Anbefalte innlegg

Skrevet

I 2016-2019 hadde jeg en rundt 40 flyreiser i året.
Etter det har jeg ikke hatt noen

Anonymkode: a077d...a34

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

I juni, men det var pasientreise.

Før det var det bryllupsreise til London, februar 2020. Rimelig glad for at vi gjennomførte den turen.

Anonymkode: 0b023...100

Var vel gjerne dere som tok med smitte hjem.

Anonymkode: ffc97...bfe

Skrevet

I 2014. Skulle ha med spedbarn og feire jul med besteforeldre i Ålesund. Et lite minitullefly med plass til 15 passasjerer eller noe.

Kunne gjerne vært litt flere toglinjer på Vestlandet.

Anonymkode: 73f38...2e0

Skrevet
Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Hehe det måtte komme. Hvis du tenker at smitten kom fra London så har du fått med det lite. Vi har heller aldri hatt korona noen av oss, så beklager å måtte skuffe deg.

Anonymkode: 0b023...100

Skrevet

Igår var forrige gang, innenlands. Før det tror jeg det var november 2019, og ca én gang i året før det. 

Skrevet

Mars 2021. Fløy hjem etter å ha besøkt foreldre i Norge. Bor i Danmark

Anonymkode: 352a6...1b5

Skrevet

1998.

Var på sydentur, så ble 4 flyreiser, da vi måtte ta fly til og fra Oslo i tillegg til charterflyet. Eneste gang jeg har reist med fly.

Anonymkode: 25e0d...bfd

Skrevet

2005 og ser ikke for meg at jeg skal fly med det første igjen. Jeg liker meg i norge og har ikke ett behov for å fly. Fløy endel til familie når jeg var ungdom, men nå bor de på denne kanten av landet så da har jeg ikke behov for det heller. 

Jeg er ikke noe miljøbevist eller slik, men har ikke noe behov for å fly siden hytta jeg er mye på er ganske nære. Ungene har flydd litt, de har besøk farmor og farfar som har hus i Spania, men det blir nok noen år til neste gang vil jeg tro. 

Anonymkode: 8eeec...73d

Skrevet

I sommer. Neste sommer tar vi bilen. 

Skrevet

Jeg har ikke flydd siden 2014 😊

Anonymkode: 0c08c...80d

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Nei, dei som kom med smitten tok nok fly frå Østerrike. 

Anonymkode: f289c...e1a

Skrevet

Har du teke tog? 

Anonymkode: 51abe...07e

Skrevet

1. nyttårsdag 2019. Vart rimeleg mykje fly på grunn av jobben før korona. Bur på Vestlandet og vart ein del turar til Oslo. Under nedstenginga vart det brått slutt, og reknar uansett med at det blir ein god del sjeldnare enn før når ting er tilbake til normalen. Men er jo fint å ta seg ein tur i blant då 😊

Anonymkode: 965d2...1d6

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

1. nyttårsdag 2019. Vart rimeleg mykje fly på grunn av jobben før korona. Bur på Vestlandet og vart ein del turar til Oslo. Under nedstenginga vart det brått slutt, og reknar uansett med at det blir ein god del sjeldnare enn før når ting er tilbake til normalen. Men er jo fint å ta seg ein tur i blant då 😊

Ehm.. 1. nyttårsdag 2020

Skrevet

Siste gang i 2015.

Anonymkode: 79ad1...be6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...