Anonym bruker Skrevet 25. august 2021 #1 Skrevet 25. august 2021 Her i Halloween som er vert pleier og vi og få masse barn på døren. Og lurer på når det er halloween pleier dere å la barna forsyne seg selv fra godteskålen eller deler dere ut til dem? opplevd før at når man lar barna ta selv fra skolen så tar de veldig mye slikt at det ikke blir nokk til andre barn. Og nå tenker jeg såkalrt på korona og kjøper heller ikke løs-godteri men som er pakket i små poser og med sjokolade. Anonymkode: 74732...1af
Anonym bruker Skrevet 25. august 2021 #2 Skrevet 25. august 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Her i Halloween som er vert pleier og vi og få masse barn på døren. Og lurer på når det er halloween pleier dere å la barna forsyne seg selv fra godteskålen eller deler dere ut til dem? opplevd før at når man lar barna ta selv fra skolen så tar de veldig mye slikt at det ikke blir nokk til andre barn. Og nå tenker jeg såkalrt på korona og kjøper heller ikke løs-godteri men som er pakket i små poser og med sjokolade. Anonymkode: 74732...1af *skålen Anonymkode: 74732...1af
Anonym bruker Skrevet 25. august 2021 #3 Skrevet 25. august 2021 Aldri latt de som ringer på forsyne seg selv og jeg har alltid gitt innpakket godteri. Har barn som er sykt og som har måtte tenke smittervern hele livet, så ingen som får tase i godteskål hos oss. Første året ungene gikk halloween ga de alt godteriet til vennene de gikk med, for de hadde ikke lyst til å finne ut om det gikk greit eller ei. Hos to naboer hadde de fått en potetgullpose og stor sjokolade på deleing så denne fikk mine og vennene alt deres. Neste ået så viste de hvem hus de gikk til som husstanden delte ut. På den måten har de kunne kose seg skikkelig med denne dagen uten at det blir en nedtur pga smitte (hun ene tåler lite når hun har en dårlig periode,gode perioder går det meste men hun gidder ikke teste grensene) Anonymkode: 98014...d46
Mostly Harmless Skrevet 25. august 2021 #4 Skrevet 25. august 2021 Før korona lot vi de forsyne seg selv av innpakket godteri, men sa type tre ting til hver så vi hadde til alle. I fjor var det ikke noen på døra. Kommer det noen i år, deler vi nok ut selv.
☆☆☆ Skrevet 25. august 2021 #5 Skrevet 25. august 2021 Har latt dei ta sjølv, men har gitt beskjed til dei som har problem med forstanden at dei ikkje kan ta ubegrensa. I fjor var det ikkje aktuelt med knask eller knep. Kva eg gjer i år tenker eg at eg kan tenke ut når det faktisk nærmar seg. Foreløpig er det ei halv evighet til.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2021 #6 Skrevet 25. august 2021 Er det ikke over to måneder til Halloween? Anonymkode: 260ee...af8
Anonym bruker Skrevet 25. august 2021 #7 Skrevet 25. august 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Er det ikke over to måneder til Halloween? Anonymkode: 260ee...af8 Er det berre litt over to mnd til Halloween?? 😱😱 Livet går altfor fort!!! Anonymkode: c0768...372
Anonym bruker Skrevet 26. august 2021 #8 Skrevet 26. august 2021 Bortsett fra i fjor har vi latt barna forsyne seg selv, men alltid sagt «ta to ting hver.» alltid innpakket godteri av hygienehensyn. Det er så mange som ringer på her at det bli for dyrt å gi mer enn to godiser til hver. Anonymkode: a7314...8c7
Anonym bruker Skrevet 26. august 2021 #9 Skrevet 26. august 2021 Her deler vi ut en ting til hver. Godteri som, mini Smarties, mini Love hearts, Bruspulver, Smurf eller Gomp esker, Pez, Eventyr eller Kinder maxi sjokolade. Pleier å komme ganske mange, i fjor var det bare en venninne som kom med barna sine og noen venner av de. Anonymkode: 8eeb4...a86
Anonym bruker Skrevet 26. august 2021 #10 Skrevet 26. august 2021 Vi deler ut Anonymkode: 99f11...816
Anonym bruker Skrevet 26. august 2021 #11 Skrevet 26. august 2021 Vi har pleid å ha innpakket godteri og la dem ta selv, men gitt beskjed om hvor mange det er til hver. I fjor var vi ikke hjemme, da satt vi ut en skål med inpakket godteri og en pølseklype, og en flaske antibac ved siden av. Regnet med at hvis noen i det hele tatt gikk så hadde de med voksne som passet på. Men det var ikke forsvunnet noe da vi kom hjem. Anonymkode: 161fc...8c2
Anonym bruker Skrevet 26. august 2021 #12 Skrevet 26. august 2021 Vi deler ut innpakket godteri. Anonymkode: 72bed...5a2
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 26. august 2021 #14 Skrevet 26. august 2021 sug lut skrev (11 minutter siden): Det er august. Sant nok , men jeg har allerede sett for meg hvor julestaken skal stå… til hi; Ingen tar selv her og vi gir kun innpakket godis
sug lut Skrevet 26. august 2021 #15 Skrevet 26. august 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nå): Sant nok , men jeg har allerede sett for meg hvor julestaken skal stå… *smører med solkrem og later som jeg ikke hører deg*
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 26. august 2021 #16 Skrevet 26. august 2021 sug lut skrev (3 minutter siden): *smører med solkrem og later som jeg ikke hører deg* Nå var det en helt spesiell stake jeg tenkte på😅. Og solkrem? Her snakker vi ullsokker…
Yellow Brick Road Skrevet 26. august 2021 #17 Skrevet 26. august 2021 Selv jeg som elsker Halloween, har ikke engang tenkt tanken engang ennå... Men kjøpes det alltid innpakket godterier, og ingen får forsyne seg selv. Verken før, under eller etter korona.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå