Gå til innhold

Var ikke dere litt barnslig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en venninne som noen ganger gjør ting på en merkelig måte. Som f.eks her om dagen - vi har en vennegjeng med en felles chat gruppe på Messenger. Der avtaler vi tid og sted for treff osv. på lørdag skulle vi ut og ta en lunsj. Hun skriver til meg på privat melding at hun ikke kan komme fordi hun ligger med migrene, og om jeg bare kan si ifra til de andre at jeg ikke kommer. Jeg svarer henne at jeg heller ikke kan, fordi jeg ikke er i form. Hun svarer ikke på denne meldingen. Jeg har da allerede skrevet i felles gruppen at jeg ikke kommer så alle vet om det. I etterkant viser det seg at de hadde stusset på hvorfor venninnen min ikke kom. Og hjelpe seg så sur hun ble på MEG! For jeg skulle jo si ifra at hun ikke kom. Men jeg var der jo ikke heller svarte jeg, sendte deg jo en melding. Hun er fremdeles sur for at jeg ikke kunne informere om hennes fravær. Altså, vi er over 40 år! Hun svarer man videre på sånt? 

Anonymkode: 06a3c...0f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere er definitivt ikke 40 i hodet... Si at hun oppfører seg som en drittunge. 

Anonymkode: e8b36...121

Skrevet

Jeg har kronisk migrene, og hvis man ligger med et skikkelig anfall så handler det om å få gitt beskjed til hvem som helst fortest mulig. Når anfallet virkelig tar av, blir det fysisk umulig å skulle skrive til noen. Det var lettest å skrive direkte til deg, fordi hun lå med store smerter. I vår vennegruppe er dette heldigvis godtatt uten problem. Kan ikke forestille meg å skulle klage over noe slikt. Kan garantere at det hadde vært enklere for deg å gi beskjed videre, enn for henne å skulle kontakte gruppen. 

Anonymkode: 63c64...429

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har kronisk migrene, og hvis man ligger med et skikkelig anfall så handler det om å få gitt beskjed til hvem som helst fortest mulig. Når anfallet virkelig tar av, blir det fysisk umulig å skulle skrive til noen. Det var lettest å skrive direkte til deg, fordi hun lå med store smerter. I vår vennegruppe er dette heldigvis godtatt uten problem. Kan ikke forestille meg å skulle klage over noe slikt. Kan garantere at det hadde vært enklere for deg å gi beskjed videre, enn for henne å skulle kontakte gruppen. 

Anonymkode: 63c64...429

Jeg har og kronisk migrene og tenkte det samme, jeg er glad hvis jeg klarer å få ut en melding. Men jeg hadde aldri reagert som hi sin venninne gjorde.

Anonymkode: fd011...1a5

Skrevet

Helt feil av henne å bli sur på deg, det er vel ingenting å lage noe styr over. Men jeg skjønner at hun ikke orket å gi beskjed til de andre selv, så hvis du hadde vært i form selv så håper jeg du hadde gitt beskjeden hennes videre, men skjønner det hvis du ikke var i form selv 🙂. Men ikke noe å bli sur for uansett. 

Anonymkode: 09b29...099

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...