Gå til innhold

Oppegående type han der fotballfruemannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har fått med seg oppstyret i hans sosiale medier den siste uken?

Anonymkode: 46d52...7b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, hva har han gjort? 

Anonymkode: d527d...c61

Skrevet

Nei, hva har han gjort nå?

Anonymkode: 033f9...47c

Skrevet

Han er en løs kanon på dekk og burde fått forbud mot å svare andre i kommentarfeltet. 

Men jeg tipper at herr og fru, eller Barbie og Ken, passer svært godt sammen. 

Anonymkode: 29b8a...7fa

Skrevet

Hæ? Skjønte ikke greia? Var det uetisk å skrive at det var rester av dyret på bilen? Gjør d noe? Tusenvis flyr jo rundt og jakter og legger dette kjøttet i sin egen fryser og setter tenna i det. Er folk blitt så hårsåre?

Anonymkode: 435b8...d49

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hæ? Skjønte ikke greia? Var det uetisk å skrive at det var rester av dyret på bilen? Gjør d noe? Tusenvis flyr jo rundt og jakter og legger dette kjøttet i sin egen fryser og setter tenna i det. Er folk blitt så hårsåre?

Anonymkode: 435b8...d49

Han kjørte på en hest, altså noen sitt dyr (ikke en elg)

Han la ut bilder av et sponset produkt, den camper-hengeren, med hestekjøtt på. Den camperen som de har blitt betalt for å reklamere for, det var ikke særlig gjennomtenkt 

Men bortsett fra det er det mye krenkorama og jakt etter ting å "ta de på" rundt disse influenserne 

Anonymkode: f1c51...d93

Skrevet

Nei, er voksen. Følger ikke influensere. 

Anonymkode: 18393...43b

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hun her oppsummerer det godt

http://frujohansen.no/?p=6730

Bloggere som skriver om bloggere. Nydelig konsept altså😂😂

Anonymkode: 85129...392

Skrevet

Haha. Elendig blogg som forsøker å gjenfortelle. Gav opp etter tre linjer. Hvem faen bryr seg. 

Anonymkode: 1ed58...00f

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Skjønte ingenting jeg, orket ikke å lese det ferdig en gang. Men at både han og fruen ikke er så oppegående er vel ikke noe nytt akkurat.

Anonymkode: 033f9...47c

Skrevet
Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Haha. Elendig blogg som forsøker å gjenfortelle. Gav opp etter tre linjer. Hvem faen bryr seg. 

Anonymkode: 1ed58...00f

Opp til flere her på dib tydeligvis🙄

Anonymkode: 18393...43b

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Dette innlegget må jo være «frujohansen» selv som søker klikk inn på sin egen blogg. Hi og utlegger av link er samme. 

Anonymkode: 988bf...251

Skrevet

At han mangler empati og sosiale antenner og respekt for andre, det er jo ikke noe nytt.

Det som imidlertid er veldig merkelig, det er at media ikke tar tak i dette. Ikke en gang Mads Hansen, som har oppnevnt seg selv som et form for bloggerpoliti uttrykker kritikk mot dette firmaet, tross at de notorisk bryter norsk lov (bl.a. alkoholloven, lov om merking av reklame, at det drives konstant thinspo, at kvinner latterliggjøres, legger ut helseråd uten å være helseutdannet, gir seg ut for å være autorisert helsepersonell (også lovbrudd), går stikk mot alle både nasjonale og internasjonale anbefalinger rundt det å publisere barn på internett/some +++).

Det hele er et nitrist skue. Heldigvis ser det ut som om de forsøker å ødelegge for seg selv, for det de "presterer" på blogg/some nå er elendig, så om de ikke greier å snu helt rundt, så er det bare et tidsspørsmål før de nok må gi seg og heller få seg jobber hvor de faktisk gjør noe fornuftig. Reklameoppdragene vil i hvert fall forsvinne raskere og raskere ettersom flere blir oppmerksom på hvordan de holder på, hvor elendig reklame de er for ethvert produkt slik de lenge har holdt på.

At såpass godt voksne personer, som fronter thinspo og uheldig overtrening, også retter seg mot barn på tiktok er bekymringsfullt!

Anonymkode: 07617...8be

Skrevet

Herregud, gå deg et liv, HI. 

Anonymkode: 399fc...605

Skrevet
Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Gå deg et liv selv, kanskje?

Anonymkode: 29b8a...7fa

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hva gjør du her inne, du som tydeligvis har et liv?

Forøvrig har jeg begynt å se på Hart of Dixie. Den ene rollen der må være inspirert av cbe. Eller omvendt. (Ja jeg vet det, jeg må gå(få?) meg et liv, jeg bare presiserte det før noen andre gjør det.)

Anonymkode: 2eedc...f20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...