Anonym bruker Skrevet 24. august 2021 #26 Skrevet 24. august 2021 Noen dom vurderer partiet Sentrum? Anonymkode: 2a5cb...342
Anonym bruker Skrevet 24. august 2021 #27 Skrevet 24. august 2021 Skal stemme Venstre på grunn av miljø. Det er et parti med fornuftig miljøpolitikk. Som gründer selv, er de også et parti som tar gründere på alvor. Så ikke i tvil i år. Anonymkode: 3f3a2...bc0
Anonym bruker Skrevet 24. august 2021 #28 Skrevet 24. august 2021 Rødt, SV eller MDG. Mest sannsynlig SV. Anonymkode: 7b682...4c4
Anonym bruker Skrevet 24. august 2021 #30 Skrevet 24. august 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Skal stemme Venstre på grunn av miljø. Det er et parti med fornuftig miljøpolitikk. Som gründer selv, er de også et parti som tar gründere på alvor. Så ikke i tvil i år. Anonymkode: 3f3a2...bc0 En stemme til Venstre er en stemme til Høyre. Men du om det. Venstre står dessuten i reell fare for å havne under sperregrensen, noe som absolutt ikke overrasker meg, så tafatte som de har opptrådt de siste 20-30 årene. Venstre-leder Guri Melby gjør dessuten en svært slett jobb som minister. Jeg skal stemme Arbeiderpartiet. Ja takk til større fokus på fellesskap, utjevning og solidaritet! Anonymkode: 93d33...3d8
Anonym bruker Skrevet 24. august 2021 #31 Skrevet 24. august 2021 Har allerede forhåndsstemt på SV 😊 Anonymkode: 2c549...0ad
Anonym bruker Skrevet 24. august 2021 #33 Skrevet 24. august 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): En stemme til Venstre er en stemme til Høyre. Men du om det. Venstre står dessuten i reell fare for å havne under sperregrensen, noe som absolutt ikke overrasker meg, så tafatte som de har opptrådt de siste 20-30 årene. Venstre-leder Guri Melby gjør dessuten en svært slett jobb som minister. Jeg skal stemme Arbeiderpartiet. Ja takk til større fokus på fellesskap, utjevning og solidaritet! Anonymkode: 93d33...3d8 Du om det, ja. Venstre har fått gjennom pelsdyrforbud og vern av ulv i regjering. De har også fått et vern av Lofoten, Vesterålen og Senja. Forbud mot plastbestikk. Dette til tross for at de er et lite parti. Ja, de må samarbeide med andre parti. Det må AP også. Og rødt. Og SV. Slik er det blitt i norsk politikk. Jeg stemmer først og fremst på klima. AP er dermed utelukket. Anonymkode: 3f3a2...bc0
Anonym bruker Skrevet 25. august 2021 #34 Skrevet 25. august 2021 Anonym bruker skrev (9 timer siden): En stemme til Venstre er en stemme til Høyre. Men du om det. Venstre står dessuten i reell fare for å havne under sperregrensen, noe som absolutt ikke overrasker meg, så tafatte som de har opptrådt de siste 20-30 årene. Venstre-leder Guri Melby gjør dessuten en svært slett jobb som minister. Jeg skal stemme Arbeiderpartiet. Ja takk til større fokus på fellesskap, utjevning og solidaritet! Anonymkode: 93d33...3d8 Selvfølgelig er det henne om det, det er jo hun som bestemmer hvem hun skal stemme på. Litt av poenget med demokratiet det… Anonymkode: a2743...529
Anonym bruker Skrevet 25. august 2021 #35 Skrevet 25. august 2021 Høyre, som vanlig. Anonymkode: 9952b...1b0
Anonym bruker Skrevet 25. august 2021 #36 Skrevet 25. august 2021 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Skal stemme Venstre på grunn av miljø. Det er et parti med fornuftig miljøpolitikk. Som gründer selv, er de også et parti som tar gründere på alvor. Så ikke i tvil i år. Anonymkode: 3f3a2...bc0 Jeg har også fote stemt Venstre og syns de har en fornuflig politikk på nesten alle områder - og ikke minst har det er god klimapolitikk. Men jeg liker ikke at en stemme til dem også er en stemme til Høyre og den konservartive regjeringen,. så jeg er veldig i tvil. Men jeg orker I HVERT FALL ikke en regjering som SP er en del av, det er et utrlig usympatisi og miljøfiendtlig parti. Så: what to do? Anonymkode: 1f22d...cd3
Anonym bruker Skrevet 25. august 2021 #38 Skrevet 25. august 2021 Daquiry skrev (20 timer siden): Rødt, stemmer sak denne gangen. Vil ha tannhelse inn i Folketrygden Vurderer det sterkt jeg også. Det blir ett av partiene som er opptatt av dette. Samtidig er skole og miljø viktige saker for meg. Anonymkode: 2df7a...8b6
Anonym bruker Skrevet 25. august 2021 #39 Skrevet 25. august 2021 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Noen dom vurderer partiet Sentrum? Anonymkode: 2a5cb...342 Ja, har sterkt vurdert dem også. Liker inkluderings- og flyktningepolitikken, og at skolepolitikken deres også innebærer å ivareta sterke elevers behov for å kunne bli utfordret og vokse. Men er redd for at stemmen blir bortkastet når de ikke er nær sperregrensen enda. Anonymkode: 2df7a...8b6
Anonym bruker Skrevet 25. august 2021 #40 Skrevet 25. august 2021 Har stemt FRP idag 👍🏻 Anonymkode: 0cd74...cb3
Anonym bruker Skrevet 25. august 2021 #41 Skrevet 25. august 2021 Anonym bruker skrev (På 24.8.2021 den 16.00): Men ingen med vettet i behold velger å stemme FRP. Jeg kommer til å stemme SV eller SP. Anonymkode: 3f1b6...4f6 Og voksne oppegående folk vet bedre enn å slenge stikk mot de som har andre meninger enn en selv. Hvis du tror dette gjør deg «bedre» enn de som stemmer frp så tar du feil. Veldig feil. Og dette sier jeg til deg, totalt uavhengig av hvilket parti du skal stemme. Selv skal jeg stemme Sp i år. Anonymkode: 8a1e0...f3c
Anonym bruker Skrevet 25. august 2021 #42 Skrevet 25. august 2021 Anonym bruker skrev (På 24.8.2021 den 16.27): AP, fordi jeg er mest enig med dem og oppriktig bekymret for velferdsstaten dersom de blå skal fortsette med å styre. Jeg er ikke så begeistret over ta fra de fattige og gi til de rike-politikken, på tross av at jeg som relativt rik rent personlig kommer bedre ut av det med en blå regjering. Anonymkode: b3da0...0ba Som jeg skulle skrevet det selv. Jeg betaler gladelig mer skatt for at de som trenger pengene mer enn meg får dem. Synes det er urovekkende at forskjellene mellom folk bare øker og øker. Anonymkode: ed31c...a1e
Anonym bruker Skrevet 25. august 2021 #43 Skrevet 25. august 2021 I år står valget mellom økonomisk vekst/profitt og en levedyktig klode for barna våre. Det koker ned til fire alternativ; V, SV, Rødt eller MDG. Skulle gjerne stemt V, men vi trenger sårt en regjering som er solidarisk med befolkningen, og ikke bare ute etter å sy dypere lommer på de som har mest fra før. En stemme til SV kan potensielt være en stemme til populistpartiet SP, så det utgår, eller AP, som også har elendig klimapolitikk (skulle gjerne stemt SV på grunn av skolepolitikken). Rødt blir litt for langt til venstre for meg, selv om de har mye bra. Da gjenstår MDG. Anonymkode: 2a5cb...342
Anonym bruker Skrevet 25. august 2021 #44 Skrevet 25. august 2021 Jeg har stemt SV i år. Anonymkode: 9fdba...567
Anonym bruker Skrevet 25. august 2021 #45 Skrevet 25. august 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Som jeg skulle skrevet det selv. Jeg betaler gladelig mer skatt for at de som trenger pengene mer enn meg får dem. Synes det er urovekkende at forskjellene mellom folk bare øker og øker. Anonymkode: ed31c...a1e Er du gift eller samboer? Anonymkode: e8623...d91
HeiteH Skrevet 25. august 2021 #46 Skrevet 25. august 2021 Enig i at ingen med vettet i behold stemmer FrP, men det samme gjelder jo Rødt! Jeg skal holde meg for nesa og stemme Ap. Veldig misfornøyd med kandidatene, både sentralt og lokalt, men de fører den politikken jeg ønsker. Om jeg skulle stemt noe annet ville jeg stemt Sp i år- som en protest mot reformer og overdreven sentralisering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå