Anonym bruker Skrevet 24. august 2021 #1 Skrevet 24. august 2021 Jeg er en 27 år gammel student som har dårlig råd. Jeg har også to barn. Jeg vurderer å opprette en profil på only fans for å få inn litt ekstra. Er det noen som har erfaring eller kjenner noen som er på onlyfans? Er det noe man bør passe på? Anonymkode: ee082...d53
Anonym bruker Skrevet 24. august 2021 #2 Skrevet 24. august 2021 Ville du ønsket at dine barn gjorde det samme hvis de opplever økonomiske vansker? Anonymkode: ea507...120
Anonym bruker Skrevet 24. august 2021 #3 Skrevet 24. august 2021 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Ville du ønsket at dine barn gjorde det samme hvis de opplever økonomiske vansker? Anonymkode: ea507...120 Tenk å ha det så godt at en kan he en moral! Skulle du ønske at dine barn heller tjente penger på Onlyfans fremfor å sulte ihjel? Eller skulle du heller sett de døde fremfor at de tjente en del penger på Onlyfans? Anonymkode: 6aa42...ed7
Anonym bruker Skrevet 24. august 2021 #4 Skrevet 24. august 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Tenk å ha det så godt at en kan he en moral! Skulle du ønske at dine barn heller tjente penger på Onlyfans fremfor å sulte ihjel? Eller skulle du heller sett de døde fremfor at de tjente en del penger på Onlyfans? Anonymkode: 6aa42...ed7 Nei, men da regner jeg med de hadde hatt evne til å a) spørre meg om hjelp b) spørre sosialen om hjelp c) selge unna ting på finn d) tatt småjobber i tillegg Anonymkode: 25719...b0c
Anonym bruker Skrevet 24. august 2021 #5 Skrevet 24. august 2021 Vennligst svar på det jeg spør om. Hi Anonymkode: ee082...d53