Anonym bruker Skrevet 24. august 2021 #1 Skrevet 24. august 2021 Jeg er en 27 år gammel student som har dårlig råd. Jeg har også to barn. Jeg vurderer å opprette en profil på only fans for å få inn litt ekstra. Er det noen som har erfaring eller kjenner noen som er på onlyfans? Er det noe man bør passe på? Anonymkode: ee082...d53
Anonym bruker Skrevet 24. august 2021 #2 Skrevet 24. august 2021 Ville du ønsket at dine barn gjorde det samme hvis de opplever økonomiske vansker? Anonymkode: ea507...120
Anonym bruker Skrevet 24. august 2021 #3 Skrevet 24. august 2021 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Ville du ønsket at dine barn gjorde det samme hvis de opplever økonomiske vansker? Anonymkode: ea507...120 Tenk å ha det så godt at en kan he en moral! Skulle du ønske at dine barn heller tjente penger på Onlyfans fremfor å sulte ihjel? Eller skulle du heller sett de døde fremfor at de tjente en del penger på Onlyfans? Anonymkode: 6aa42...ed7
Anonym bruker Skrevet 24. august 2021 #4 Skrevet 24. august 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Tenk å ha det så godt at en kan he en moral! Skulle du ønske at dine barn heller tjente penger på Onlyfans fremfor å sulte ihjel? Eller skulle du heller sett de døde fremfor at de tjente en del penger på Onlyfans? Anonymkode: 6aa42...ed7 Nei, men da regner jeg med de hadde hatt evne til å a) spørre meg om hjelp b) spørre sosialen om hjelp c) selge unna ting på finn d) tatt småjobber i tillegg Anonymkode: 25719...b0c
Anonym bruker Skrevet 24. august 2021 #5 Skrevet 24. august 2021 Vennligst svar på det jeg spør om. Hi Anonymkode: ee082...d53
Anonym bruker Skrevet 24. august 2021 #6 Skrevet 24. august 2021 Jeg ser virkelig ikke problemet med onlyfans eller andre slike sider. Vi damer har en kropp som menn elsker, de er villige til og betale får å se nakenbilder/video eller en fot eller hva det skal være😛 synst vi er smarte jeg som da kan utnytte dumme/kåte menn🤣🤣 jeg solgte slike bilder/filmer på en annen nettside for noen år siden og tjente noen tusen kroner ekstra i mnden. Perfekt👌👌 Kjør på sier jeg bare. Så kan moralen gå og ta seg en bolle eller en kopp te eller noe sånt🤷♀️ Anonymkode: b0a35...f31
Anonym bruker Skrevet 24. august 2021 #7 Skrevet 24. august 2021 7 minutes ago, Anonym bruker said: Tenk å ha det så godt at en kan he en moral! Skulle du ønske at dine barn heller tjente penger på Onlyfans fremfor å sulte ihjel? Eller skulle du heller sett de døde fremfor at de tjente en del penger på Onlyfans? Anonymkode: 6aa42...ed7 Hadde vi bodd i et land uten et offentlig sikkerhetsnett ville jeg forstått det bedre, men i Norge sulter ingen ihjel hvis de oppsøker hjelp Anonymkode: ea507...120
Anonym bruker Skrevet 24. august 2021 #8 Skrevet 24. august 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg ser virkelig ikke problemet med onlyfans eller andre slike sider. Vi damer har en kropp som menn elsker, de er villige til og betale får å se nakenbilder/video eller en fot eller hva det skal være😛 synst vi er smarte jeg som da kan utnytte dumme/kåte menn🤣🤣 jeg solgte slike bilder/filmer på en annen nettside for noen år siden og tjente noen tusen kroner ekstra i mnden. Perfekt👌👌 Kjør på sier jeg bare. Så kan moralen gå og ta seg en bolle eller en kopp te eller noe sånt🤷♀️ Anonymkode: b0a35...f31 Ja, vurderer det sterkt. Er gode penger. Men det er ikke bare damer som er på onlyfans, såpass vet jeg😊 Anonymkode: ee082...d53
Anonym bruker Skrevet 24. august 2021 #9 Skrevet 24. august 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Ja, vurderer det sterkt. Er gode penger. Men det er ikke bare damer som er på onlyfans, såpass vet jeg😊 Anonymkode: ee082...d53 Åå..visste ikke der var menn også🙊 Anonymkode: b0a35...f31
Anonym bruker Skrevet 24. august 2021 #10 Skrevet 24. august 2021 Jeg ser egentlig ikke noe problem i å tjene penger på den måten, men du bør tenke gjennom hvilket stigma du utsetter deg selv for og at bildene/filmene kan bli delt og sett av fler enn dem du egentlig gir tilgang. Du kan risikere å møte kunder senere som fremtidige arbeidsgivere, barnas lærere og dine foreldres venner. Du bør derfor være veldog sikker på at du er bekvem med hvor mye kropp og sjel du velger å vise. Anonymkode: 252ae...7d4
Anonym bruker Skrevet 24. august 2021 #11 Skrevet 24. august 2021 Hva har verden blitt..... Anonymkode: 5b1e7...c45
Anonym bruker Skrevet 24. august 2021 #12 Skrevet 24. august 2021 Anonym bruker skrev (39 minutter siden): Jeg ser egentlig ikke noe problem i å tjene penger på den måten, men du bør tenke gjennom hvilket stigma du utsetter deg selv for og at bildene/filmene kan bli delt og sett av fler enn dem du egentlig gir tilgang. Du kan risikere å møte kunder senere som fremtidige arbeidsgivere, barnas lærere og dine foreldres venner. Du bør derfor være veldog sikker på at du er bekvem med hvor mye kropp og sjel du velger å vise. Anonymkode: 252ae...7d4 Det er det jeg tenker litt på. Har egentlig ikke lyst til å vise ansikt. Men det jeg lurer på, er om det er mulighet for fans å lagre eller ta skjermbilde av bilder som blir delt... For da kan jo hvem som helst få fatt i dem. Det vil jeg ikke. Hi Anonymkode: ee082...d53
Anonym bruker Skrevet 24. august 2021 #13 Skrevet 24. august 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Tenk å ha det så godt at en kan he en moral! Skulle du ønske at dine barn heller tjente penger på Onlyfans fremfor å sulte ihjel? Eller skulle du heller sett de døde fremfor at de tjente en del penger på Onlyfans? Anonymkode: 6aa42...ed7 Ingen dør av sult i Norge. Anonymkode: 360d2...d4e
Anonym bruker Skrevet 24. august 2021 #14 Skrevet 24. august 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Ingen dør av sult i Norge. Anonymkode: 360d2...d4e Jeg eller ungene dør ikke av sult, så svart/hvitt er det ikke. Men jeg vil ha mulighet til å ta med barna på tivoli, kino o.l. Kunne også tenkt meg å unne meg en simpel flaske rødvin av og til. Hi Anonymkode: ee082...d53
Anonym bruker Skrevet 24. august 2021 #15 Skrevet 24. august 2021 Anonym bruker skrev (36 minutter siden): Det er det jeg tenker litt på. Har egentlig ikke lyst til å vise ansikt. Men det jeg lurer på, er om det er mulighet for fans å lagre eller ta skjermbilde av bilder som blir delt... For da kan jo hvem som helst få fatt i dem. Det vil jeg ikke. Hi Anonymkode: ee082...d53 Så vidt jeg vet er det mulig ja, men jeg vet ikke hvordan. Anonymkode: 252ae...7d4
Anonym bruker Skrevet 24. august 2021 #16 Skrevet 24. august 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hva har verden blitt..... Anonymkode: 5b1e7...c45 Ja huff og huff.. hvordan skal dette ende🤭🤪🙈 kansje om noen år går vi bare nakne alle sammen slik gud har skapt oss og viser oss frem gratis, hva skal vi da tjene penger på? Huff og huff... Anonymkode: b0a35...f31
Anonym bruker Skrevet 24. august 2021 #17 Skrevet 24. august 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Ja huff og huff.. hvordan skal dette ende🤭🤪🙈 kansje om noen år går vi bare nakne alle sammen slik gud har skapt oss og viser oss frem gratis, hva skal vi da tjene penger på? Huff og huff... Anonymkode: b0a35...f31 Ingen hater og forakter nakenhet mer enn de kristne. Anonymkode: 6aa42...ed7
Anonym bruker Skrevet 24. august 2021 #18 Skrevet 24. august 2021 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Ingen hater og forakter nakenhet mer enn de kristne. Anonymkode: 6aa42...ed7 Mulig det, men det jeg skrev var jo bare en spøk😝 Anonymkode: b0a35...f31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå