Anonym bruker Skrevet 25. august 2021 #26 Skrevet 25. august 2021 Ifølge min mann er jeg «verdens fineste bøtteknott». Han er over 180 cm. Var hos lege for litt siden og han omtalte med som en liten dame. Litt under 160 cm. Praktisk på fly og på konsert, ikke så praktisk når jeg skal rekke opp til høye steder. God til å klatre, da. Anonymkode: fe8ec...95e
Anonym bruker Skrevet 25. august 2021 #27 Skrevet 25. august 2021 Du er ikke skrekkelig lav, men skrekkelig tynn. Anonymkode: 5d5c8...776
Anonym bruker Skrevet 25. august 2021 #28 Skrevet 25. august 2021 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Da har jeg nok lav fettprosent om den stemmer, men som sagt så vet jeg ikke hvor nøyaktige sånne vekter er. Kan jo hende den ikke stemmer. Den kan variere fra 14% en dag til 18% neste, så den er nok litt på bærtur innimellom. Jeg er jo som hi da, liten og nett, og det synes alle er greit å kommentere hele tiden. Jeg føler meg heller ikke liten, jeg er jo passe for meg! Anonymkode: 0618f...bcc Det er nok mulig du er liten og nett. Men, med en så lav fettprosent er du nok definert som mager. Håper ikke du lar dette bli det som defineres som normalen som det skal higes etter å holde for deg og dine. For det er minst like usunt som å ha for høy fettprosent. Anonymkode: ee151...1c1
Anonym bruker Skrevet 25. august 2021 #29 Skrevet 25. august 2021 Jeg er 155 og opplever sjelden at andre voksne er lavere enn meg. Men du er jo betydelig høyere 🙂 Anonymkode: 81385...db7
Anonym bruker Skrevet 25. august 2021 #30 Skrevet 25. august 2021 Ehm, da er du vel en del mindre en gjennomsnittet. Og helt sikkert i nedre normal kurve ville jeg trodd (uten å ha sjekket). Da er du liten. Anonymkode: 86b4c...13e
Anonym bruker Skrevet 25. august 2021 #31 Skrevet 25. august 2021 Ja ! fordi jeg er 178 selv 🙈 Anonymkode: 59d61...c61
Anonym bruker Skrevet 25. august 2021 #32 Skrevet 25. august 2021 Ja, det er lite. Mye mindre enn min tiåring på både høyde og vekt. Anonymkode: ecdb2...d08
Anonym bruker Skrevet 25. august 2021 #33 Skrevet 25. august 2021 Jeg er 164 så for meg er du ikke liten, men siden du ikle veier så mye så der du nok mindre ut enn du er. Har to bekjente som begge er 155, hun ene er tynn og hun andre er ganske overvektig. Hun som er slank ser liten/lav ut i mine øyne, mens hun som er overvektig ser ikke så lav ut for meg. Anonymkode: 2c10f...476
Anonym bruker Skrevet 25. august 2021 #34 Skrevet 25. august 2021 Normalt liten. Kanskje litt lite på vekten din. Siden det kvalifiserer til noe undervekt. Jeg er litt lavere enn deg og veier 47 kg. Liten og vever blir jeg beskrevet som 😄 Anonymkode: 22382...2f9
Anonym bruker Skrevet 26. august 2021 #35 Skrevet 26. august 2021 19 hours ago, Anonym bruker said: Det er nok mulig du er liten og nett. Men, med en så lav fettprosent er du nok definert som mager. Håper ikke du lar dette bli det som defineres som normalen som det skal higes etter å holde for deg og dine. For det er minst like usunt som å ha for høy fettprosent. Anonymkode: ee151...1c1 Jeg higer ikke etter noe som helst. Jeg spiser mer enn nok, kanskje ikke alltid så sunt som jeg burde, men det er helt okei. Jeg har alltid vært slank og alle damer i min familie er nette og smale. Jeg har lettere for å gå ned i vekt enn å legge på meg, men jeg synes aldri jeg har blitt farlig tynn. Legen har aldri sagt noe om min vekt eller størrelse og jeg er fornøyd som jeg er, takk. Anonymkode: 0618f...bcc
Anonym bruker Skrevet 26. august 2021 #36 Skrevet 26. august 2021 Helt normal høyde, farlig lav vekt. Burde opp minst fem kilo for helsa (og utseendes) skyld, gjerne også ti kilo. Jeg bruker ikke ordet liten om voksne mennesker. Anonymkode: 53ec8...868
Anonym bruker Skrevet 26. august 2021 #37 Skrevet 26. august 2021 Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Jeg higer ikke etter noe som helst. Jeg spiser mer enn nok, kanskje ikke alltid så sunt som jeg burde, men det er helt okei. Jeg har alltid vært slank og alle damer i min familie er nette og smale. Jeg har lettere for å gå ned i vekt enn å legge på meg, men jeg synes aldri jeg har blitt farlig tynn. Legen har aldri sagt noe om min vekt eller størrelse og jeg er fornøyd som jeg er, takk. Anonymkode: 0618f...bcc Denne dama har ikke peiling. Det som har noe å si for helsa er om du spiser sunt og variert og får i deg nok mat. Ikke om du er "for tynn". Man kan selvsagt være tynn og sunn eller tynn og usunn, akkurat som man kan veie litt mye, samtidig som man er i god form og har god hjerte-og karhelse. Dette innlegget er antakelig en ren prosjisering av hennes egne komplekser på deg. Det må liksom være noe galt med damer som er naturlig tynne. Ikke bry deg om det. Anonymkode: 87878...c31
Anonym bruker Skrevet 26. august 2021 #38 Skrevet 26. august 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Denne dama har ikke peiling. Det som har noe å si for helsa er om du spiser sunt og variert og får i deg nok mat. Ikke om du er "for tynn". Man kan selvsagt være tynn og sunn eller tynn og usunn, akkurat som man kan veie litt mye, samtidig som man er i god form og har god hjerte-og karhelse. Dette innlegget er antakelig en ren prosjisering av hennes egne komplekser på deg. Det må liksom være noe galt med damer som er naturlig tynne. Ikke bry deg om det. Anonymkode: 87878...c31 Det jeg i størst grad er bekymret for er at anonym her mener at en fettprosent på 15 % er standard. Dette er så langt fra normalen man komme for ett vokse menneske. Og jeg håper virkelig ikke at dette er en «normal» hun overfører til sine barn da dette vil potensielt kunne medføre spiseforstyrrelser. Anonymkode: ee151...1c1
Anonym bruker Skrevet 26. august 2021 #39 Skrevet 26. august 2021 Anonym bruker skrev (På 2021-8-24 den 9.12): Hvis personen er 162 cm og 45 kg? Anonymkode: 6c768...dfc Veier du 45 kg er du veldig tynn. Har en venninne som er på den høyden, men hun veier ikke 45 kg, hun er slank, men har gigantiske pupper. Vet ikke hvor mye hun veier. Anonymkode: 91f07...124
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå